Ta podstrona zawiera treści tylko dla dorosłych.

Czy jesteś osobą pełnoletnią?

This subpage contains content for adults only.

Are you an adult?

TAK / YES
                        NIE / NO

Coś się w końcu musi zmienić

dobre
   
słabe
    180


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

Maroon 27 lutego 2013 20:39
2  13

Rozumiem, że nazwa Ujarani pochodzi od imienia Jarek?

Ketup 27 lutego 2013 19:54
12  13

I co Kur*a może Kaczyński na jego miejsce przyjdzie ??? Z deszczu pod rynne...

Franco70 27 lutego 2013 20:06
2  7

@Ketup: No właśnie - codziennie jeżdżę z włączonym cb - i mobilki jeb....ią Tuska niemiłosiernie - tak jakby już nikt nie pamiętał, że jarosławpolskęzbaw już rządził - rządził w koalicji - z kim - to chyba nie muszę przypominać.... Mamy alternatywę - jarek albo gasipies albo komuchy - w każdym z przypadków będzie wesoło - ale na pewno nie lepiej - ale my już taki naród jesteśmy - trza dopie......lić i tyle.

kill87 28 lutego 2013 02:58
1  3

@Franco70: bo to co umiemy najlepiej, to napierdalać, ilu tu nas jest ?????wyjdźmy wszyscy w jednym momencie, myślicie że gdyby duża ilość ludzi zdrowo myślących wyszła na ulice, to by nas ktoś powstrzymał, jeśli Tak to jesteście w błędzie, bo ludzie którymi mogła by się posłużyć władza, to ci sami "prości" (zarazem jak skąplikowani ) ludzie jak Wy, wystarczy chcieć, wystarczy prosty gest, jakim jest poparcie swojich , wartości i wyjście na ulice jednego(jeb*nego) dnia, i dalej myślicie że i tak reszta pomyśli, że tą reszte pojebało, i to(krótko) jest błędne myślenie, bo prawdziwy polak(jakim byli nasi Pradziadkowie i szacun, że tak powiem dla Nich, nie zastanawiali się nad takimi pierdołami, szczegółami, bo gdyby tak było to dalej żyli byśmy pod zaborami, a twoim ojczystym językiem był by niemiecki lub rosyjski, trzeba w końcu, spojrzeć prawdzie w oczy i powiedzieć dość kórestwó, któremu dajemy się co dzień o gupiać, dość manipulacji, dość wmawiania nam jak jest, to My żyjemy tu i teraz, i to My powinniśmy decydować jak będziemy tu żyć, jak powinno wyglądać godne życie w tym kraju i jak spędzimy swą starość, co i kiedy będę zażywać, to w końcu mój świat, takim jak go widzę, i takim jak go stworzył mój BÓG, co tyczy się każdego wyznania, a czym dla mnie jest moja Moralność, i nie bez powodu piszę to z dużej litery, bo to a nie religia była wyznacznikiem dla naszych przodków, którzy zmieniali świat, a ni poglądy polityczne,wiara w COŚ, co dla jednych jest naprawdę czymś ważnym a dla drugiego tylko wytłumaczeniem, które trzyma go przy życiu, moralność naszych przotków zaowocowała tym co nazywamy dzisiaj polską, i tego się trzymajmy, najlepiej wszyscy razem, a kto nie pójdzie zemną do Przodu, ku zmianą Ten według mnie nie POLAK, tyle w temacie, nie macie za kim pójść???, to ja wam powiem pójdźcie za własną MORALNOŚĆIĄ, wasz kościół nazwie to sumieniem, ale czy to nie to samo??????Bądź mądry Polaku, byle nie po szkodzie, byle nie było za późno, bo narzekać każdy może. Wyznaczmy datę taką jak ta, ilu nas tu jest ????, pomnóżmy to razy Internet a otrzymamy ilość ludzi której nie OGARNIEMYYYYY, Której nie dadzą rady się przeciwstawić, polegną jak polegli nasi zaborcy przed laty, polegli tylko dzięki wierze w słuszność sprawy, i zaangażowanie, takiego człowieka jak tyt który to czytasz, nie potrzebujemy nikogo wielkiego, by tą sprawę pociągną, wielcy ludzie zawsze":rodzili" się pod wpływem takich chwil, dopiero później mówiono o nich WIELCY. A tak myślicie że gdybyśmy wybraki, powiedzmy . . . 40 Mądrych, i wcale nie musieli by być inteligentni to coś by to zmieniło??? . . . . . . . . . . ( za błędy przepraszam, ale mnie poniosło)

Upalony 28 lutego 2013 18:36
3  1

@kill87: Drogi chłopcze, popierdolili ci się zaborcy i najeźdźcy z DEMOKRATYCZNIE WYBRANA WŁADZĄ. Nigdy nie będzie tak, żeby władza podobała się wszystkim, ale tę, którą mamy wybrała większość Polaków, których swoim paranoicznym ględzeniem obrażasz. I jeśli nawołujesz do wyjścia na ulicę w celu obalenia tej władzy, którą wybrali sobie Polacy, to należy cię uspokoić, a jeśli to nie pomoże, to posadzić. Na ulicy swoje sprawy załatwiają łobuzy, normalni ludzie - przy urnach wyborczych.
A jeśli nie rozumiesz tej prostej zasady demokracji, to jesteś idiotą takim, jak autor kretyńskiego obrazka wyżej.

MARCOx1985 27 lutego 2013 21:56
2  4

@Ketup: Wąskie spektrum możliwości widzicie :/

Ketup 27 lutego 2013 22:37
6  1

@MARCOx1985: No to jaka jesgt w takim razie alternatywa dla tuska ??? Solidarność ??? PiS ?? Sld ?? no co powiedz mi koalicja Po + Pis ?? jeszcze gorzej po prostu z dwojga złego wybieram zło mniejsze czyli PO

MARCOx1985 28 lutego 2013 06:53
2  5

@Ketup: Powiedzcie mi czy po za 460 darmozjadami, zdrajcami narodu, skurwielami nie ma innych ludzi, nie róbcie z siebie takich! Jeśli nikt nie ma nic dobrego do zaproponowania to lepiej nich siedzi w domu i dale udaje że jest dobrze. Ja widzę to prosto, obalić cały rząd i sejmiki oraz senaty. Powołać nowy rząd który będzie się składał z ludzi mądrych, wyuczonych, poważanych i prawych. A wystarczy nam ich 200 by napisać konstytucję od nowa. Aby wprowadzić Polskę w lepsze dziś i jeszcze lepsze jutro.

Upalony 28 lutego 2013 18:41
0  0

@MARCOx1985: Ty chłopie na poważnie, po trzeźwemu takie coś potrafisz napisać? "Obalić" i "powołać", mówisz? Że niby kto powoła? Może ty?! To ja, kurwa mać, sto razy bardziej wolę Tuska i PO, niż jakąś władzę, "powołaną" (swoja drogą, ciekawe, do kurwy nędzy, jak "powołaną"?) przez bandę idiotów.
Pojmij, baranie, że ta władza, ten sejm i senat jest właśnie powołany w powszechnych wyborach przez większość Polaków. A jak ci się nie podoba, to masz problem.

MARCOx1985 28 lutego 2013 20:53
0  0

@Upalony: Jak to kto? Przecież nikt inny jak ja, ty, twoja rodzina, sąsiedzi, miejscowość, twoje województwo, naród, społeczeństwo Polskie. My wszyscy o tym zadecydujemy.

Upalony 28 lutego 2013 22:06
0  0

@MARCOx1985: Przecież już zadecydowaliśmy - PO wygrało wybory, ma większość w parlamencie i tworzy rząd. Będziesz nawoływał do buntu aż wybory wygra twój wujek?

MARCOx1985 01 marca 2013 06:54
0  0

@Upalony: Tak w ogóle to nie mam rodziny, a nawet jak by była to ja na pewno bym ich do władzy nie dopuścił. A twojego toku rozumowania nie jestem w stanie zrozumieć. Najwyraźniej jeszcze nie wiesz co znaczy żyć gdzie jutro możesz już nie pracować a w pojutrze być wyeksmitowanym.

Upalony 01 marca 2013 16:16
0  0

@MARCOx1985: Trzykrotnie traciłem pracę, raz padła mi firma, mieszkałem w dwudziestu różnych miejscach, w akademikach, na stancjach, wynajętych pokojach i mieszkaniach. Zarabiałem na pięcioosobową rodzinę. Tylko nigdy nie zwalałem winy na "nich", bo "oni" nie są mi niczego winni i niczego nie muszą mi dawać.
A ty, zamiast się wziąć za siebie, ciągle masz pretensje do kogoś. Jakie masz wykształcenie? Jakie umiejętności? Ile znasz języków? Jeśli faktycznie coś potrafisz, coś konkretnego, wartościowego, to ktoś z całą pewnością te twoje cnoty kupi, bo będzie mógł na tobie zarobić - wystarczy ruszyć dupę z własnego grajdoła i poszukać. A jeśli niczego sensownego nie potrafisz, to dlaczego się dziwisz, że ci źle?! Przecież tak ma być, bo to logiczne i sprawiedliwe.

MARCOx1985 01 marca 2013 17:23
0  0

@Upalony: Po pierwsze to nikomu jeszcze nic nie dali a tylko biorą. Nie wiem czy ty jeszcze w Polsce mieszkasz ale od końca 2008 roku w naszym Kraju jest coraz gorzej, a co jest przerażające dla mnie to Polska upadnie całkowicie. Jestem kierowcą zawodowym "B" "C" bez ograniczeń zdrowotnych, Monterem Konstrukcji Stalowych, Spawaczem E-111 i G311(książeczka już nieważna bo ponad 6 miesięcy nie wykonywany zawód), Operatorem maszyn ciężkich budowlanych, Operatorem kamero-wozu na normach EN-PN 13508- 2 przeszkolony na sprzęcie cyfrowym RICO-EAB na certyfikowanym i autoryzowanym oprogramowaniu Easy Cam 3.41e, Operatorem roboto-wozu do napraw bez wykopowych "Short Liner Packer" oraz operatorem robota frezującego Talpa 2060 V6, i wyobraź sobie że zaleźć pracę to nie hop siu, nie mówiąc o stawkach jakie proponują! Więc nie gadaj bzdur bo już trochę w życiu przerobiłem i pracowałem tam gdzie ty nawet nie masz pojęcia iż można.

Upalony 01 marca 2013 17:50
1  0

@MARCOx1985: Nie dają? Dają, dają - dają LOTowi, dają PKP, dają kopalniom i tym wszystkim beznadziejnym państwowym firmom, które nie radzą sobie na rynku. Dawali zresztą również stoczniom i hutom, których na szczęście pozbyliśmy się w porę.
A ty, jeśli faktycznie masz te kwalifikacje, o których piszesz, rusz d... z domu - w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie takich jak ty wyłapują do roboty na ulicy.

MARCOx1985 01 marca 2013 19:04
0  0

@Upalony: Stocznie to siła gospodarki była, ty naprawdę chyba nie rozumiesz co powodowało naszą niezależność. Na ulicy szukają? Naprawdę musisz tego na własnej skórze doświadczyć bo mówisz o kraju innym niż Polska.

Upalony 01 marca 2013 19:38
0  0

@MARCOx1985: He, he - stocznie, to kolebka Solidarności, a nie żadna siła gospodarki. To była baza dla tysięcy związkowców, produkująca niekonkurencyjny na światowych rynkach złom, dzięki czemu musiałem do kolebki dopłacać. Ty nie, bo za młody jesteś. Jeśli do dobrego samopoczucia potrzebujesz oddawać część swoich pieniędzy innym - daj mi. Ja to przynajmniej zamienię w dobrą whisky, a nie rozpieprzę bez sensu, jak ta "siła gospodarki".
A na własnej skórze doświadczam niemal dwa razy dłużej, niż ty.

Narrentor 27 lutego 2013 22:23
0  10

@Ketup: Zmiana konstytucji tak żeby te debile odpowiadali za swoje czyny i zmiana ordynacji wyborczej na JOW, czyli nie wybierasz parti , a pojedynczych posłów tak żeby odpowiadał przed wyborcami, a nie wodzem partii.

kail23 27 lutego 2013 22:45
0  0

@Narrentor: Dokładnie...

Witkens 28 lutego 2013 07:58
0  1

@Narrentor: JOWy chuja pomogą- teraz wybieraleś senatorów - pamięsz na kogo głosowałeś? dodatkowo we wszystkich większych miastach posiadajacych status powiatu również głosujesz w jednomandatowych na radnych, NO I CO??! Pamiętasz kogo wybrałeś? te jowy to takie pieprzenie dla leniwych....

Narrentor 28 lutego 2013 08:15
0  2

@Witkens: Jowy dużo pomogą i tak wiem na kogo głosowałem, problem był tylko taki że nadal nie miałem z czego wybierać bo listy wyborcze poprzez układy były wypełnione PoPisem. Ciekawe jest to żę Polska jako kraj demokratyczny jest dopiero na 40 miejscu na świecie jeśli chodzi o "demokratyczność", a wszystkie kraje które mają jedno mandatowe okręgi wyborcze są w czołówce. Kolejna sprawa ruch na rzecz JOW chce że by każdy okręg wybierał w zależności od wielkości 1 do 2 polityków tak żeby nawet Witkens wiedział na kogo głosuje, a jak przez 4 lata nic taki polityk nie zrobi to elektorat może go wyjebać na zbity ryj i wybrać następnego. Dzięki czemu nie będziemy tej mordy oglądać przez 20 lat tak jak ma to miejsce dzisiaj. Tak poza tym to poczytaj najpierw o różnych ordynacjach wybroczych, a potem się wypowiadaj. No i najważniejsze oprócz JOW trzeba wprowadzić wiele zmian do konstytucji itd.

dragon873 28 lutego 2013 10:35
0  3

@Ketup: to jest mały pikuś, z małym kaczyński, problem jest teraz większy. oglądnijcie sobie o projekcie ustawy 1066 co teraz chcą wprowadzić, by nas ograniczyć swobodę, coś podobnego jak w ameryce, przesyłam link:

http://witamy-w-polsce.pl/4635/Kolejny+etap+rozbioru+Polski%3A+projekt+ustawy+nr+1066+o+obcych+służbach+w+RP+-+Michalkiewicz

Adi2010 05 marca 2013 19:13
0  0

@dragon873: Obejrzałem, poczytałem więcej o tej ustawie i mam jedno wrażenie: jest to próba ubezwłasnowolnienia społeczeństwa. Gdy ludzie wyjdą na ulicę a przecież policja i wojsko wreszcie kiedyś będą po stronie społeczeństwa, nie będzie miał kto tych zgromadzeń rozpędzać i tłumić zapędów obalenia władzy. Są to tylne drzwi do wzywania obcych sił do opanowania potencjalnego buntu.

Globetrotter 28 lutego 2013 16:42
0  0

@Ketup: nie no nie gadaj!kaczynski super koles jest, on nas zbawi..wszyscy razem! "JAROSLAW POLSKIE ZBAW"!

darky02 27 lutego 2013 20:04
11  4

Jedynym sposobem jest zamach stanu. Bo biegając po ulicy zaraz Ci wyjadą z kolumną białych kasków.

MARCOx1985 27 lutego 2013 21:58
5  2

@darky02: Tak, uzbroić się w co tylko każdy może, niech zobaczą jak przelewa się krew tych co niszczą naszą Ojczyznę!

Upalony 27 lutego 2013 22:17
2  3

@darky02: Są trzy możliwości: albo jesteś idiotą, albo jesteś debilem, albo jesteś zwyczajnie głupi.

darky02 28 lutego 2013 12:02
2  1

@Upalony: namiastke miales na acta, widziales co sie dzialo na ulicach? Bo ja tam bylem. Prowokacje i zakłamane media zaniżające ilość uczestników i samych manifestacji. Nie dojdziesz do władzy bez stanowczych środków.

szym94 27 lutego 2013 20:13
1  10

no wlasnie. co da wyjscie na ulice i odwolanie tuska, skoro nie ma go kto zastąpić? a ceny nie pójdą odrazu w dół, a pensje w gore. tak się po prostu nie da.

Messy 27 lutego 2013 20:55
3  4

@szym94: może i nie pójdą w dół...ale przynajmniej zaprzestaniemy wysprzedawać nasz już całkiem zubożały kraj przez tego idiote obcym kapitałom

Upalony 27 lutego 2013 23:16
10  3

@Messy: A czego ci, ośle jeden, żal? Może "wyprzedanych za bezcen" hut?! Ich właściciel - Arcelor-Mittal w 2012 roku zaraportował ponad 2 mld $ strat. Wolałbyś, baranie, żeby to były straty polskiego budżetu?! A może chcesz, idioto, koniecznie dopłacić kolejny miliard do bohaterskiego LOTu? Jak chcesz, to go sobie kup i spierdalaj.

Nie zmuszaj mnie do płacenia podatków na pojebanych górników, hutników, rolników i innych pojebów, którzy nie są w stanie poradzić sobie w gospodarce rynkowej.

Tusk czy nie Tusk - to nie ma znaczenia. Chujowe firmy warto oddać za darmo, nie tylko wyprzedawać, bo za chwile upadną i trzeba będzie do nich w chuj kasy dołożyć.

A ten wasz jebany protest przeciwko demokratycznie wybranej władzy należy rozjechać policyjnymi sukami. Opornych wyjebać w dupę i spuścić w kanalizację.

trzeciabe 28 lutego 2013 13:30
0  0

@Upalony: no tu masz mówisz dobrze, ale kurde po co doprowadzają do takiego stanu zadłużania się. Po co Lot te samoloty jak już i tak byli w ciężkiej sytuacji, żeby coś się ruszyło trzeba zacząć od fundamentów a nie od dachu, bo jedna osoba nie niszczy państwa robimy to my wszyscy czasami i nieświadomie

[Komentarz skasowany]
Messy 28 lutego 2013 20:04
1  0

@Upalony: po pierwsze nie nazywaj mnie osłem itp. bo sobie tego nie życze! po drugie gówno sie znasz na prowadzeniu gospodarki rynkowej bo zobacz jak to wygląda. Unia europejska nałożyła na nasz kraj potężne różnego rodzaju sankcje i limity jak to było np. w stoczni gdańskiej. I na to wszystko wyszło że 'u nas nie opłaca sie produkować statków itd.' choć nasi ludzie pracują za mniejsze pieniądze niż np. fachowcy w niemczech i wszędzie w europie na około. Stocznia nasza przez europejskie limity nie wytrzymała i na bruk poszło 1500 osób. A wszystko przez to że nasz rząd woli dbać o rynek niemiecki, francuski, holenderski itd itd. czyli 'uni europejskiej' a nie o nasz. Zamiast egzekwować jak największą kase dla kraju to jedyne co to kradną i wchodzą niemcom do dupy. Widzisz do czego doprowadzlili w osatnich latach? 1 500 000 miejsc pracy zostało zlikwidowanych w ostatnich paru latach przez złe gospodarowanie państwem. Obce kraje wykupują nasze firmy i po niedługim czasie likwidują. Więc nie pierdol mi tu że wyprzedawanie za bezcen zagranicznym kapitałom ma sens!

ps. A co do LOTu to nie zdziw sie jak za niedługo zablokuje nam unia dotacje na lotnictwo 'bo też nie bedzie opłacalne' i nasz rynek przejmą zachodni przewoźnicy.... to zobaczysz ile bedzie Cie kosztował lot na wakacje, do roboty czy ciul tam wie gdzie jeszcze.

Upalony 28 lutego 2013 20:43
1  0

@Messy: Statki produkuje się w tej chwili w Chinach i Korei Pd. W Polsce bezrobocie wzrosło o 2% i wynosi 14%. W Hiszpanii czy Grecji wzrosło o 15% i wynosi 25%. Wyższe, niż w Polsce bezrobocie jest na Słowacji, Łotwie, Irlandii, czy Portugalii.
Gdyby nie zlikwidowano stoczni, dziś dokładalibyśmy do niej dziesięć razy więcej, niż do LOTu. I nie "wyprzedawanie", tylko "sprzedaż". Sam pracuję w amerykańskim koncernie, dzięki czemu mam i porządną pracę i porządną płacę. I niczego nikt nie likwiduje, a wręcz przeciwnie - rozwija. I kupujemy co jakiś czas kolejne firmy, nie tylko w Polsce.

A co do LOTu - od dawna latam SASem, czy Lufthansą, bo są 3-4 razy tasze. I o jakich dotacjach "na lotnictwo" mówisz, osiołku?

MARCOx1985 27 lutego 2013 21:59
2  3

@szym94: Myśl tak dalej, bo skurwiel tusk takich potrzebuje!

tymczasowy 27 lutego 2013 20:13
2  3

a kto powiedzial,ze na jego msc ma wejsc jego kolega ? Nie wiecie,ze wszyscy ci gnoje siedzacy w sejmie i senacie to,ta sama zgraja?

MARCOx1985 27 lutego 2013 21:59
2  3

@tymczasowy: Dokładnie, jak kolega pisze, powołać nowy rząd!

Upalony 27 lutego 2013 20:13
7  7

kTakie debilizmy faktycznie mogą wypisywać jedynie młodzi idioci. Dwa pytania: Kto będzie rządził Polską, jak już Ci się uda "rewolucja"? Skąd weźmiesz pracę dla każdego za godną pensję i "normalne" ceny?

MARCOx1985 27 lutego 2013 22:01
1  2

@Upalony: Nie, lepiej siedzieć przed kompem w domu i udawać że jest ok?! To od razu tacy niech idą się na klamce wieszać bo dla mnie są bezwartościowi!

Upalony 27 lutego 2013 23:23
8  2

@MARCOx1985: Ile kutasie jeden zdebilały zapłaciłeś w swoim krótkim i bezwartościowym życiu podatków? Ile, pytam, na proste pieniądze przeliczając?! Wypisujesz jakieś debilizmy, żyjąc za moje własne pieniądze, które od wielu lat płacę na takich darmozjadów, jak ty. Rzygać mi się chce, jak czytam wypociny dwudziestoletnich mędrków, którzy wiedzą wszystko, a w życiu niczego sensownego jeszcze nie zrobili.
A przed kompem siedzę w tych krótkich chwilach, kiedy nie zapierdalam ciężko w robocie, produkując w pocie czoła PKB mojej ojczyzny. Niestety - w dużym stopniu po to jedynie, żeby karmić żałosnych, leniwych skurwysynów, którym nie chciało się kształcić, którym nie chce się pracować i którzy potrafią powtarzać jedynie "daj".

MARCOx1985 28 lutego 2013 06:55
1  4

@Upalony: Po poziomie wypowiedzi stwierdzam że naprawdę nie ma większej potrzeby tłumaczenia tobie tego czego i tak nie pojmiesz. Zostań przy własnych poglądach i dalej udawaj szczęśliwego. A tak na marginesie, to kolego już od 16 roku życia musiałem się sam utrzymać.

demoon222 28 lutego 2013 11:59
1  3

@Upalony: A myślałem do tej pory że jesteś inteligentnym człowiekiem który ma po prostu inne zdanie i doświadczenia i czasami nerwy za niego napiszą.
Teraz już wiem że niezależnie od wieku stoisz na poziomie gimbazy(przynajmniej w kwestii wypowiedzi).

Upalony 28 lutego 2013 18:58
0  0

@MARCOx1985: Cos ci sie w mojej wypowiedzi nie spodobało? To zacytuję twoją wypowiedź: "To od razu tacy niech idą się na klamce wieszać bo dla mnie są bezwartościowi!" To było ładne, nie? I ja nie udaję, że jest mi dobrze. Mi naprawdę jest dobrze, jestem szczęśliwy i zadowolony.
Przykre, że życie dokopało ci tak, że musiałeś się utrzymywać samodzielnie, będąc jeszcze dzieckiem, ale z drugiej strony wyjaśnia, dlaczego jesteś niedouczonym bęcwałem, zwalającym wine za własne niepowodzenia na "nich".

MARCOx1985 28 lutego 2013 20:51
0  0

@Upalony: W porządku, bądź dalej zadowolony na liście wybrańców bo 80% społeczeństwa nie podzieli twojego zdania, tyle.

Upalony 28 lutego 2013 22:08
0  0

@MARCOx1985: Doprawdy? To jakim cudem PO wygrało wybory po raz drugi z rzędu? Chrzanisz głupoty.

MARCOx1985 01 marca 2013 06:55
1  1

@Upalony: Jak to jak? Bo głosują na nich tacy jak ty :D

Upalony 01 marca 2013 16:30
0  0

@MARCOx1985: No to muszę ci uświadomić, że PO nie mogłoby wygrać wyborów, jeśli, jak mówisz, "80% społeczeństwa nie podziela mojego zdania". W wyborach 2011 na PO zagłosowało 39,18% Polaków. To dość łatwo sprawdzić, niezbyt trudno ogarnąć i zrozumieć, trzeba tylko na chwile przestać się miotać bez sensu i pomyśleć.

MARCOx1985 01 marca 2013 17:27
0  0

@Upalony: Niemów mi że jesteś w stanie udowodnić ilu Rodaków głosowało bo robiłem w statystykach i wielu ludzi którzy też taką pracą się zajmowali potwierdzi moje słowa że statystyki wszystkie można sobie wsadzić "wiesz gdzie". Tu nie ma wolnego wyboru, jak by tak naprawdę wykonać głosowanie gdzie nikt palców w wyniki nie zamoczy to pewnie by wyszło że nawet połowa ludzi nie oddała głosu.

Upalony 01 marca 2013 17:42
0  0

@MARCOx1985: O żesz ty, to ty do mnie masz pretensje, że ludzie nie chodzą do wyborów? Masz jakiekolwiek przesłanki sądzić, że gdyby poszli nawet wszyscy, to PO nie wygrałaby wyborów? Co to w ogóle za chrzanienie?! Jak ktoś poszedł na wybory, to wybrał co uważał za stosowne. a jak nie poszedł, to NIE MA PRAWA teraz marudzić.
A rzucanie jakichś bezsensownych posądzeń o "moczenie palców" w wyniki wyborów graniczy z debilizmem, niestety. Zresztą nasze wybory zafałszowali prawdopodobnie Rosjanie, sadząc w pośpiechu wespół z Marsjanami pancerną brzozę pod Smoleńskiem.

MARCOx1985 01 marca 2013 19:05
0  0

@Upalony: Już po pierwszym zdaniu nie chcę czytać reszty, gdzie ty wyczytałeś iż obwiniam ciebie o to że ludzie nie głosują?

Upalony 01 marca 2013 19:47
0  0

@MARCOx1985: Wiesz co? Dyskusja ma sens wtedy, kiedy choćby temat dyskusji jest znany. A ty to o "maczaniu palców", to o stoczniach, o braku pracy, o Tusku, o rewolucji, Za każdym razem, jak ci brak wiedzy i argumentów, zmieniasz temat i zaczynasz o czym innym.
To kto, kurwa, jest w końcu winien, że ludzie nie głosują, PO wygrywa wybory, a tobie się to nie podoba? Niech idą głosować i wybiorą kogo innego, a nie pierdolą bezproduktywnie po Internecie.

Narrentor 27 lutego 2013 22:27
1  6

@Upalony: Nie należy darzyć do zmiany rządu, a do zmiany sposobu wybierania rządu i wprowadzić odpowiedzialność polityczną której teraz niema. Młodzi może i wypisują, ale to starzy są głupi bo całe życie dają się w chuja robić.

Upalony 28 lutego 2013 19:08
0  0

@Narrentor: Masz rację co do ogółu, choć w szczegółach się mylisz: premiera desygnuje większość parlamentarna, premier tworzy rząd i to jest ok - tak działa większość normalnych państw. Za to nad ordynacją wyborczą do parlamentu zawsze można podyskutować i próbować ją udoskonalić. Nie tylko ordynację, zresztą - wcale nie jestem pewien, czy potrzeba nam koniecznie aż 460 posłów, czy niezbędny jest senat...
Tylko jakoś nie wydaje mi się, żeby banda idiotów biegających po ulicy z pianą na ustach cokolwiek pozytywnego była w stanie zrobić.
Aha - dla ciebie pewnie jestem stary. Nikt mnie w chuja nie robi i nie zrobił. No dobra - raz jeden skurwysyn nie zapłacił mi 65 tysięcy i zwinął biznes. Ale to akurat nie był Tusk.

demoon222 28 lutego 2013 21:06
0  1

@Upalony: Rozumiem i gratuluję szczęścia w życiu(że nikt Ci "nogi nie podłożył"). Ale dlaczego mierzysz wszystkich swoją miarą? Dlaczego w jeden worek pakujesz żula pod sklepem i człowieka pracującego uczciwie, któremu rzucając kłody pod nogi zabiera się wszystko?

W tym kraju nie jest najgorzej, ale zawsze może być lepiej nieprawdaż? Mnie nie pasuje tutaj wiele rzeczy i mimo, że mam auto(grat, ale jest), dach na łbem, żarcie i robotę(półczarną, bo jak inaczej nazwać niższą krajową na papierze, a do łapy co innego), to jednak chciałbym, aby każdy człowiek pracy miał możliwość godnego życia na co dzień i nie był okradany w majestacie prawa - a nie od 15-tego do 15-tego i byle się nic nagłego nie wydarzyło(choroba, wypadek, awaria) bo rodzina w dupie, itd. Żeby każdy za siebie odpowiadał i miał możliwość decydowania o sobie i rodzinie. To że jest pewien odsetek który jeździ w Alpy na narty to ok. Ale zdecydowanie więcej jest szaraków ledwo wiążących koniec z końcem mimo zapierdalania po 10-12h.

Temat rzeka i na pewno nie do wałowania na Ujaranych, gdzie ludzie wchodzą żeby o takich sprawach zapomnieć i wyluzować.

Upalony 28 lutego 2013 22:00
0  0

@demoon222: Szczęście miałem? Może i tak - pracując po studiach pouczyłem się jeszcze cztery lata. Płynnie mówię w trzech językach, od bidy dogadam się jeszcze w dwóch. Pracę zaczynałem od 20% średniej krajowej.
NIE MA innej metody, żeby więcej Polaków jeździło w Alpy, niż wzrost gospodarczy. Że to nudne, trudne i mozolne? Prawda, ale inaczej się nie da. Ja i w razie rewolucji sobie poradzę - pracę znajdę i w Rosji, i w Anglii, i w Niemczech. Ale te biedne ciule, nawołujące do zamieszek, w razie powodzenia ich durnej "rewolucji" zwyczajnie zdechną z głodu. I nawet nie będą za bardzo wiedzieć, dlaczego.

witos9911 17 marca 2013 12:54
0  1

@Upalony: Kto ? Jakis skrajny Liberal, jak JKM. ,,Skąd weżmiesz prace dla kazdego?" to nie panstwo ma tworzyc miejsca pracy, tylko pozwalac na rozwoj firm, wtedy miejsca pracy same sie znajda. Obecnie kazda firma oddaje okolo 50% dochodow + cala ta walka z biurokracja...

Upalony 17 marca 2013 14:35
0  0

@witos9911: Stawiam plusa, mimo tego, że w dzisiejszym świecie pełny liberalizm jest tak samo możliwy, jak komunizm. Niestety - w świecie z gospodarką w dużym stopniu sterowaną centralnie, pojedyncza liberalna wysepka jest utopią. A węgierski wariant Orbana jakoś mi nie pasuje.
JKM, którego niezwykle lubię za literaturę brydżową jest, niestety, nie politykiem, a politycznym błaznem. Jego świat po wprowadzeniu w życie zawaliłby się w miesiąc. A wyobraź sobie jeszcze Witos, jaki wrzask po liberalizacji gospodarki podnieśliby ci wszyscy Marcowie, którym trzeba ciągle dać - dać pracę, dać kasę, dać, dać, dać...

witos9911 17 marca 2013 16:10
0  0

@Upalony: Oczywiscie ze nie bedzie latwo, w koncu dlug nie zniknie, i trzeba bedzie zaczac gosplacac, jednak juz slyszalem opinie jkm na ten temat i stwierdzam, ze jest to najmadrzejrzy i najrozsadniejszy polityk jakiego spotkasz w Polsce, mimo jego nieidealnej reputacji.

cyberczechu 27 lutego 2013 20:17
8  5

Wkur***ia mnie jak sobie ktoś wyciera polityczną mordę takimi wartościami jak ojczyzna i patriotyzm... Idźcie lepiej do roboty zamiast na jakieś bezsensowne manifestacje w środku tygodnia, pokażcie ciężką pracą jakimi jesteście obywatelami. Lepiej kwestujcie, żeby ludzie do wyborów poszli, albo cokolwiek innego pożytecznego...

jachuable 27 lutego 2013 20:35
5  6

@cyberczechu: mamy chodzić codziennie do pracy i udawać że nie widzimy co się wokół nas dzieje...mądre myślenie. Zróbmy z Polski drugą Białoruś. Nie chce Cię oceniać ale z takim podejściem to my POLSKI NIE UZDROWIMY!

cyberczechu 27 lutego 2013 21:35
4  5

@jachuable: Stając po jednej stronie barykady stajesz się częścią tego zepsutego systemu, od którego chcesz "uzdrawiać". Jak chcesz coś zmienić to popytaj wśród znajomych ilu z nich nie było na wyborach i namów ich by poszli - wtedy masz prawdziwy demokratyczny oręż w dłoni, dużo bardziej skuteczny niż manifestacja, bo ma realny wpływ. Gdyby chociaż ta manifestacja miała jakiś konstruktywny cel np. poparcie jakiegoś kandydata, to ok, ale dymisja rządu i co dalej...? PiS?



Teksty o Białorusi to nie wiem z ulotki jakiej partii wyciągnąłeś, ale daruj sobie. Byłem wielokrotnie na Białorusi i po pierwsze Białorusinom, wbrew temu, co trąbią media, wcale nie jest tak źle, a po drugie baaardzo daleko nam do nich.



Poza tym, jak chcesz normalności i dobrze płatnej pracy TO JĄ ZNAJDŹ. Każdy jest kowalem swego losu i wyładowywanie frustracji na ulicy tego nie zmieni.

MARCOx1985 27 lutego 2013 22:05
4  4

@cyberczechu: Widocznie jeszcze nie jesteś w stanie zrozumieć tego że już za późno na takie kroki, tylko zmuszenie rządu do dymisji da światło na możliwość zmiany naszej przyszłości!

cyberczechu 28 lutego 2013 15:07
0  2

@MARCOx1985: No jasne i zróbmy przewrót jak w Afryce północnej! To by wam się spodobało, co?

MARCOx1985 27 lutego 2013 22:02
2  3

@jachuable: Dokładnie!

MARCOx1985 27 lutego 2013 22:02
3  3

@cyberczechu: Ciebie chyba jeszcze pianka z mydlin cwela tuska trzyma.

cyberczechu 28 lutego 2013 15:03
0  1

@MARCOx1985: Zupełnie nietrafny pocisk, mylisz się w swojej ocenie, również jestem negatywnie nastawiony przeciwko obecnemu rządowi, ale założenia tej manifestacji uważam za bezsensowne, bo nierealne do zrealizowania.

Narrentor 27 lutego 2013 22:28
1  3

@cyberczechu: Gdzie mamy iść do pracy do angli, czy od razu zgodzić się na przysłowiową miskę ryżu??

i na kogo mają ci moi znajomi głosować jak przy korycie od 20 lat ci sami ludzi?????

cyberczechu 28 lutego 2013 14:59
0  2

@Narrentor: Jeśli dobrą pracę masz w Anglii to czemu nie, ale zapewniam Cię, że masz tam takie same szanse na umowę śmieciową, co u nas. Niestety, ale dobrej pracy nie dostaniesz z kapelusza, trzeba włożyć w to lata ciężkiej i wytężonej pracy i tak jest wszędzie na świecie. Nie każdy zasługuje na pracę, którą sobie wymarzył.

A chodzenie do wyborów ma sens, bo inna jest motywacja jak pracujesz na głosy 50% społeczeństwa, które i tak ma określone poglądy, a inaczej jak pracujesz na przekonanie pozostałych 50% nieprzekonanych. Niechodzenie do wyborów to największa zbrodnia przeciw prawdziwym Patriotom, którzy o tą wolność wyboru dla nas walczyli.

Narrentor 28 lutego 2013 15:49
2  1

@cyberczechu: HAHAHAHAHA "A chodzenie do wyborów ma sens, bo inna jest motywacja jak pracujesz na głosy 50% społeczeństwa, które i tak ma określone poglądy, a inaczej jak pracujesz na przekonanie pozostałych 50% nieprzekonanych. Niechodzenie do wyborów to największa zbrodnia przeciw prawdziwym Patriotom, którzy o tą wolność wyboru dla nas walczyli."Ja tam nie widzę jakoś tej wolności. Dawno się tak nie uśmiałem na jakim świecie ty żyjesz od 20 lat ruchają cię w dupę ci sami ludzi i to nie ważne czy to Po Pis czy SLD, oni robią to samo i w dupie maja czy zagłosuje na nich 50% czy 100% ważne zeby się nachapać. Co do tej pracy to był sarkazm .

cyberczechu 28 lutego 2013 17:45
0  2

@Narrentor: widzę, że jesteś politolog specjalista, ale fakty mówią co innego.Poczytaj jak wygląda scena polityczna w krajach gdzie frekwencja wynosi ok 90% - tam świadomość polityczna jest większa, ludzie faktycznie rozliczają polityków... a u nas? Wystarczy przeczytać postulaty niektórych posłów do europarlamentu - absurd goni absurd, ale ludzie na nich głosują, bo sami niewiele wiedzą. Poza tym, skąd wiesz, że u nas nie będzie lepiej, skoro nigdy nie było takiej frekwencji?

Narrentor 28 lutego 2013 17:57
1  2

@cyberczechu: Tak tak tylko popatrz jak tam sie wybiera i jak się odwołuje posłów. Problem w tym że u nas naprawdę niema na kogo głosować, czy to tak trudno zrozumieć. Poczytaj sobie jak łatwo wystartować do wyborów w krajach z 90% frekwencją. Gdyby u niemców Merkel dawała tak dupy jak tusk u nas, to by ja po prostu odwołali. Tam politycy też kradną ale muszą coś robić dla wyborców, a u nas mogą kraść i mieć wszystkich głęboko w dupie, bo tak czy siak do sejmu wejdą. Napisze ci jeszcze wyraźnie podstawą demokracji jest uczciwa ordynacja wyborcza, której w polsce brak. Może i JOW'y nie są lekarstwem na wszystko, ale wydaje mi sie że to jest jedyny słuszny krok naprzód jeśli nie chcemy mieć jeszcze gorszego państwa niż teraz.

cyberczechu 28 lutego 2013 18:10
0  1

@Narrentor: Tu racje masz. Największa kicha, że u nas ordynacja wyborcza przewiduje głosowanie na listę. To niestety najlepiej świadczy o tym jak głęboko mają nas politycy. Mnie to tak wk*****a, że nie masz pojęcia! Sprowadza się to do tego, że nie ma znaczenia na kogo głosujesz, bo i tak wybiera partia. Rozwiązanie, wg mnie mocno niedemokratyczne, jednak kiedyś ktoś tak zdecydował...

Narrentor 28 lutego 2013 18:12
0  1

@cyberczechu: Dlatego jak ktoś chce wyjść na ulice walczyć o zmianę ordynacji wyborczej na bardziej uczciwą, to na 100% nie będe takiej osoby zniechęcał nawet jak mi to będzie wisieć, baa nawet dam mu kopa na rozpęd :D

Upalony 28 lutego 2013 19:19
0  1

@cyberczechu: Masz +, ale tłumaczenie oczywistych prawd tym matołkom, to daremny trud. Oni zrobią rewolucję, obalą Tuska, "powołają" nowy "mądry" rząd (ciekawe, kurwa mać, jak "powołają" i skąd wezmą), który im DA pracę, godne pensje i niskie ceny.
Jak tylko im się to uda, trzeba będzie spierdalać stąd, choćby na Białoruś, bo po roku takiego rządzenia Białoruś wyprzedzi nas o trzy długości.
Ja się tylko zastanawiam, ile trzeba było chodzić na wagary, jak wcześnie zakończyć edukację, ile kleju wywąchać, ile bimbru wypić, żeby mieć mózg zdolny do tworzenia tak debilnych pomysłów.

AdamCSW 28 lutego 2013 00:56
2  1

@cyberczechu: Towarzysz Wiesław w 1956 na Placu Defilad w Warszawie wygłosił podobne słowa.

cyberczechu 28 lutego 2013 17:50
0  2

@AdamCSW: a takie same marsze organizował Hitler w latach 30'. Też mówił o ojczyźnie i patriotach, chciał obalać rząd, żeby później urządzić piekło całej Europie.

AdamCSW 28 lutego 2013 18:56
0  0

@cyberczechu: Ja tam jestem jak najbardziej przeciwny takiemu marszowi. Ale mamy demokrację i musimy pamiętać, że większość ma zawsze rację.

cyberczechu 28 lutego 2013 18:59
0  1

@AdamCSW: Oczywiście, każdy ma prawo wypowiadać swoje zdanie, jakkolwiek nie byłoby absurdalne.

Spirrxd 27 lutego 2013 20:20
5  8

nie ma alternatywy wiec jestem przeciw ...

kail23 27 lutego 2013 22:50
0  5

@Spirrxd: cytuje :@Ketup: Zmiana konstytucji tak żeby te debile odpowiadali za swoje czyny i zmiana ordynacji wyborczej na JOW, czyli nie wybierasz parti , a pojedynczych posłów tak żeby odpowiadał przed wyborcami, a nie wodzem partii.

xxxHKxxx 27 lutego 2013 20:21
0  3

Skoro uzgodniliśmy już że w polskiej polityce niema nikogo kto był by warty nami rządzić to może ktoś ma pomysł na jakiegoś kandydata ( realnego) z poza niej? Jeśli tak to dajcie znać. Napiszcie i pozwólcie poznać tego człowieka innym a może w końcu wyklaruje się jakaś postać która była by odpowiednia.

jachuable 27 lutego 2013 20:35
0  6

@xxxHKxxx: ~KONONOWICZ!

xxxHKxxx 27 lutego 2013 20:43
0  4

@jachuable: No tak, jeśli " nie będzie niczego" to przynajmniej będzie można od zera zacząć ;-)

dragon873 27 lutego 2013 21:20
0  6

@xxxHKxxx: w tej kwestii, w naszym kraju na stan obecny to trzeba wszystko od początku zbudować, w ciągu 25 lat sprzedali i zniszczyli kraj, a dług jak rósł tak rośnie, a najlepsze jest to ze chce tusk z kopacz wprowadzić projekt ustawy 1066: http://www.nacjonalista.pl/2013/02/24/kolejny-etap-rozbioru-polski-projekt-ustawy-nr-1066/ i to już jest naruszenie Konstytucji naszego Państwa i nas samych, kolejny rozbiór polski.
a to jest treść informacji wewnątrz:
"Celem ustawy jest także umożliwienie funkcjonariuszom lub pracownikom państw członkowskich Unii Europejskiej i innych państw stosujących dorobek Schengen oraz państw trzecich udziału w wspólnych operacjach na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dotyczy to sytuacji, w których Rzczpospolita Polska będzie potrzebować międzynarodowej pomocy w postaci interwencji odpowiednich służb, w przypadkach ochrony porządku i bezpieczeństwa publicznego, zapobiegania przestępczości, w trakcie zgromadzeń, imprez masowych, klęsk żywiołowych, katastrof oraz innych poważnych zdarzeń."
Oznacza to że nasz nierząd są zdrajcami nas wszystkich, :(

xxxHKxxx 27 lutego 2013 21:34
0  1

@dragon873: Nie wiesz może kolego kiedy ma być głosowanie nad tym projektem? Bo z tego co tu piszesz to może być dzień który będziemy jeszcze długo wspominać jeśli ta ustawa przejdzie.

dragon873 28 lutego 2013 08:39
0  1

@xxxHKxxx: w tym właśnie problem :/ podobno teraz w marcu ale którego dnia to nie wiem, nie ma dużo na ten temat informacji, wiem że musi być ponad rok już minie od zgłoszenia, a w jakim tempie to jednym słowem przedupcone, jak ludzi nie poinformują, tym projekcie.

Spirrxd 27 lutego 2013 20:22
7  8

tak w ogóle to nie mam słow jak można takie cos wstawiac na tak fajną strone jak ujarani.pl :/

ozzie 27 lutego 2013 20:27
3  8

Ja od siebie powiem, że wychodzenie na ulicę bez planu na alternatywę to głupota. Jak w burdelu źle się dzieje, wyrzucenie dziwek czy zmiana firanek nie pomoże.

kac 28 lutego 2013 16:12
0  1

@ozzie: no właśnie Ozzie zaczynamy właśnie do czegoś dochodzić, mianowicie: - wyrzucenie wszystkich dziwek i tu trzeba dosłownie wszystkie, ten kraj topi się w układach przez ostatnie rządy, tak dalej być nie może i trzeba wszystko skrócić usuwając Tuska, Kaczyńskiego, Millera i wielu wielu innych którzy to zapoczątkowali i ciągneli... jak to zrobimy to juz z górki, wystarczy wypisać się z Unii EU a o gospodarke juz nie bedziemy musiel sie tak martwić KTO ZA PRAWICĄ !? > niech głosuje na JKM NOWA PRAWICA bo Polska moze stać sie potęgą( Tym bardziej po takiej rewolucji jaką planujemy :D )

Globetrotter 28 lutego 2013 16:37
0  1

@ozzie: oj tam oj tam .."polak potrafi" na miejscu cos wymysla:)..najwyzej niech kazdy wezmie ze soba Mentosa albo batonika Pawelek! i "cos wymysla" ?to nie reklama!/

Globetrotter 28 lutego 2013 16:37
0  2

@ozzie: oj tam oj tam .."polak potrafi" na miejscu cos wymysla:)..najwyzej niech kazdy wezmie ze soba Mentosa albo batonika Pawelek! i "cos wymysla" ?to nie reklama!/

Witkens 27 lutego 2013 20:32
4  4

Weź kolega, daj sobie spokój z taką propagandą.

Maroon 27 lutego 2013 20:39
2  13

Rozumiem, że nazwa Ujarani pochodzi od imienia Jarek?

kaznodzieja 27 lutego 2013 22:52
1  2

@Maroon: pierdu pierdu. po prostu jest coraz gorzej. a rząd nas wali w odbyt. rząd, banki i cala reszta. ludzie ogarnijcie sie. trzeba zyc, trzeba wyjsc. koniec swiata nadchodzi. aaaaaaaaaaaa

Maroon 28 lutego 2013 10:13
0  1

@kaznodzieja:
Żygam już końcami świata. Ileż można ich wytrzymać? Ledwo w grudniu był ostatni.

ozzie 28 lutego 2013 01:07
0  2

@Maroon: czy marychułanina jest z konopii? chyba nie...

Herman 28 lutego 2013 07:42
0  1

@ozzie: właśnie - dla mnie Jaroslaw przyleciał z kosmosu i w ogle nie wie co tak naprawde sie dzieje wokol niego na swiecie, co jest rzeczywistoscia w obecnych czasach jaka muzyska, kultura, obyczaje, ze ludziom zalezy na przyjemym zyciu, anie zeby sie klocic z ruskimi i niemcami na okraglo - to wszystko go przekresla jako premiera dla mnie.......

Globetrotter 28 lutego 2013 16:35
1  1

@Maroon: heheh dokladnie:_)..coraz to wiecej tu wiejskich patriotow z pisu :)

bananoid 27 lutego 2013 20:50
2  6

Alternatyw w Polsce jest wiele, ale do telewizji nie są dopuszczane partie szkodzące obecnemu establishmentowi. Poniżej 3 partie mające najwięcej głosów w ostatnich wyborach, a niebędących w rządzie:
1) PJN Polska Jest Najważniejsza - centroprawica
2) KNP Nowa Prawica - prawica
3) PPP Polska Partia Pracy - Sierpień '80 - lewica
Przed wyborami zadajcie sobie pytanie jakie macie poglądy. Jeśli socjalistyczne to wybierzcie partię lewicową, a jeśli wolnorynkowe to prawicę. To tak w skrócie. Tylko nie głosujcie na tych co są obecnie w rządzie, bo znowu będzie to samo.

ozzie 27 lutego 2013 20:55
0  1

@bananoid: PJN nie ma nic wspólnego z prawicą. To zbieranina osób, którzy się nie nadawali do PiS nawet moim zdaniem ;)

bananoid 27 lutego 2013 20:59
0  2

@ozzie: Niestety muszę się zgodzić, bo nawet współzałożyciel prof. Rybiński źle się wypowiadał nt. organizacji tej partii. W kazdym razie oni zdobyli najwięcej głosów z tych partii, które nie weszły po parlamentu.

[Komentarz skasowany]
Maroon 27 lutego 2013 22:04
0  3

@bananoid:
Same pokraki polityczne, które mają tak bzdurny program, że nawet wojującego moheru nie przekonały.

Narrentor 27 lutego 2013 22:31
0  1

@bananoid: Oni już byli :D

bananoid 01 marca 2013 11:36
0  0

@Narrentor: To prawda, byli. Najwięcej zdziałał numer 2, który w 1992 był pod inną nazwą. Głosowali przeciwko zadłużaniu państwa, podnoszeniu podatków i przeciwko ZUSowi co się nie zmieniło do dziś. Zalecam wejście na youtube i wyszukanie "nocna zmiana". To dzięki nim zaczęto lustrować byłych komunistów i wyrzucono ich z rządu (w miarę możliwości). Doprowadziło to do rozwiązania rządu.

Maroon 28 lutego 2013 10:15
0  1

@bananoid:
Problem z PPP Polska Partia Pracy - Sierpień '80 - lewica jak i z Solidarnością jest taki, że za wszelką cenę chronią tych, co mają pracę. Nawet, jeśli to uniemożliwia znalaezienie pracy bezrobotnym.

bananoid 01 marca 2013 11:27
0  0

@Maroon: Widzę, że nr 1 oraz 3 nie cieszą się poparciem Ujaranych. Zostaje zatem prawica. Przyznam, że na nich głosowałem, bo mają program wolnorynkowy, likwidację ZUSu, ograniczenie ministerstw do 6 i likwidację podatku dochodowego. Często nie podoba mi się język prezesa JKM (Korwin-Mikke), ale to przecież nie jedyna osoba w tej partii. Ciekawi mnie też jaki ruch polityczny się wyłoni z Marszu Niepodległości. Sądząc po wypowiedziach Roberta Winnickiego chcą państwa prawicowego i likwidacji tzw. Republiki Okrągłego Stołu.

[Komentarz skasowany]
Upalony 01 marca 2013 16:40
0  0

@bananoid: Człowieku, te twoje superpartie razem wzięte zdobyły 3,8% głosów. To i tak całkiem przyzwoity wynik, jak na to, co sobą prezentują. Za wyjątkiem JKM, który jest faktycznie prawicowcem, ale za to kompletnym wariatem z nieźle przeoranym beretem, cała ta zbieranina to tępi populiści. Tępi - bo ci inteligentni populiści siedzą w sejmie.

Emblemat 27 lutego 2013 21:03
3  14

Kurwa, brak poparcia dla PO to nie jest głos dla PIS pierdolicie jak bezmózgi....

MARCOx1985 27 lutego 2013 22:07
1  2

@Emblemat: Bo raczej już nimi są, nie widzą możliwości jakie niesie powołanie nowego rządu od podstaw :/

LadyGodiva 27 lutego 2013 21:04
1  3

ja go z checia zastapie

Skrecik 27 lutego 2013 21:37
3  4

Jedyna opcja żeby coś się u nas zmieniło to musimy wyjebać wszyscy za granicę i jak zostaną tutaj tylko emeryci może się ktoś w końcu obudzi że już nie ma nikogo kto będzie jebał na ich diety...

MARCOx1985 27 lutego 2013 22:06
1  3

@Skrecik: To akurat prawie zrealizowany plan cwela tuska!

nalew 28 lutego 2013 08:26
0  2

@MARCOx1985: nie bierz do bani, ja jestem za rozjebaniem tego motłochu z Tuskiem i Rostowskim zanim wprowadzą swoje bykowe i podatek katastralny (będziemy mieli wtedy całkiem pozamiatane). przypominam że nasz rząd swoją bezmyślnością doprowadził do tego że musimy oddać dla uni 34mln euro za wałki przy dotacjach w których pieniądze nie trafiały tam gdzie miały trafić. Oczywiście i do katastralnego (katastroficznego) i naprawy szkód związanych z Unią wiadomo kto dostanie po dupie ... MY. A na bonus zatrudnią kolejną bandę urzędasów do kontrolowania całego tego syfu którzy stworzyli. MARCO nie wiem kiedy ale w końcu powinni ludzie zrozumieć że rządzą nami SKURWYSYNY których trzeba wyjebać w taki czy inny sposób, rozpisać nowe wybory i zakazać tym skurwielom udziału w życiu politycznym polski który w tej chwili doprowadzony został do ruiny.

MARCOx1985 28 lutego 2013 12:34
1  2

@nalew: Jestem za tym! Ja nawet przeleje ich krew ku przestrodze innych. Tak moi mili tak mi życie zniszczyli że jedyne co mogło by mnie uspokoić to śmierć tych 460 skurwieli. Nie mogą uciec za granicę, muszą krwią zapłacić za to co nam i naszej Ojczyźnie zrobili!

[Komentarz skasowany]
nalew 28 lutego 2013 13:41
0  2

@Fryzo: kręcą lody kosztem naszego kraju, zadłużają bo zwyczajnie mają z tego odpowiednie procenciki, mają nas głęboko gdzieś, a każdy nowy nawet jak by był spoko zostaje wciągnięty w machinę albo zostanie szybko nakręcona jakaś aferka pod publikę na jego temat i sam będzie musiał spierdzielać. "Albo jedziesz z nami na wózku i jest fajnie albo spadasz pod kółka". Dlatego chwasty trzeba wyrwać co do jednego, żeby nie truli potem zdrowego organizmu.

profesorleniuch 28 lutego 2013 18:52
0  0

@Skrecik: Włąsnie tak pomyślałem 10 lat temu :D i od 7 lat mieszkam w IE. I odpowiem Ci kolego... po 1 dobrze piszesz i rozumujesz, a po 2 zmiany są zauważalne. Dużo NAS (MŁODYCH) wyjechało i darmozjadom zaczyna brakować ludzi żeby płacili im podateczki i zapychali coraz to "soczyste" konta bankowe obecnej sceny politycznej w PL.

Możecie się zgadzać lub nie... ale nawet jak obalilibyście rząd i kogo byście nie wybrali z obecnych polityków... zawsze wleziecie w to samo gówno. Rozliczyć ich... może zaczną pracować dla narodu. Tylko im dłużej mieszkam za granicą i im dłużej się temu wszystkiemu przyglądam to wątpię czy im się chce.

Polska jest chora na raka, niestety w moim odczuciu na chemioterapię jest już za późno.

sln 27 lutego 2013 21:46
6  2

haha gimbaza!

SmokeWeed 27 lutego 2013 22:09
5  3

Pierdol się:D wole ich niż cebularzy z pisu

Pawel22 27 lutego 2013 22:15
0  3

RAZEM JEST NAS WIECEJ

[Komentarz skasowany]
bananoid 01 marca 2013 11:41
0  0

@Pawel22: Pojedynczo jesteśmy jednostkami :)

dostojnykocurbis 27 lutego 2013 22:15
3  3

Zgadzam się z 40% ideologii PiSu, jednak od 18 roku życia głosuje na nich, no sorry,ale tyle podatków i opłat i innych form zdzierania kasy. co zawalili nam za czasów PO, to od 89 roku nigdy nikomu się nie udało.Wszyscy ,gdy wygrała PO, mówili że głosowali za zmianami, i lepszym życiem.Ci co głosują na PiS wybierają poprostu mniejsze zło. Tak ,większość elektoratu PiS to mohery, tylko te mohery zahaczyły o II RP ,o 5 lat wojny i okupacji, i 45 lat komuny więc, chyba oni mają trochę więcej do powiedzenia niż nasze pokolenie nakarmione tym co mówią w TVN Faktach o 19, zaraz po programie Ukryta Prawda czy coś tego kretyńskiego pokroju.Czy nie mam racji?

Narrentor 27 lutego 2013 22:34
0  4

Najlepszym komentarzem chyba będzie próba pokazania wam że są próby naprawy naszego kraju. Poczytajcie sobie na tej stronie do czego możecie dążyć biorąc udział w protestach i walce z dzisiejszymi partiam.
http://www.jow.pl/

matrix14xxx 27 lutego 2013 23:03
9  0

Tylko Palikot jest nadzieją.Cały czas od 20 lat te same gęby w sejmie,może On zrobi porządek bo i tak gorzej być nie może.

pawelek 28 lutego 2013 01:04
1  0

I co wybierzecie mniejsze/wieksze zło ?

Witkens 28 lutego 2013 07:59
1  0

Jeśli nie macie na kogo głosować, głosujcie na mnie! ja na pewno nie zdradzę swoich ideałów! ;-)

zielson18 28 lutego 2013 08:52
0  2

Polski się już uratować nie da, jest zbyt zniszczona polityką :) Tusk odejdzie przyjdzie kolejny debil na jego miejsce, i tak będzie cały czas ;/;/

[Komentarz skasowany]
mk1981 28 lutego 2013 10:05
1  5

Cezary Baryka. Pierwszy w szeregu - pierwszy idzie na bagnet. Nie dlatego to piszę, że się boję, ale dlatego, że każdy (absolutnie każdy) zryw ludu polskiego kończył się katastrofą, bo nie był strategicznie przemyślany, tylko był zrywem serca pobudliwego i za bardzo uciskanego.

ACTA był tylko wyrazem strategii rządzących, którzy zagasili tlący się żar, by nie wymieniać wszystkich szyb, opon i elementów karoserii w swoich samochodach. Nie wydaje mi się, że trzęśli portkami - rzucili ochłap pozostając przy władzy.

Trzeba wiedzieć:
1) Przeciw komu walczyć;
2) Kogo obsadzić na tronie;
3) Kto może cię wykorzystać, gdy przełamiesz barykady;

Trzeba pamiętać, że każda rewolucja pożera własne dzieci i nie utrzyma się pokoju poprzez rozruchy. Rząd uzna to za zamieszki, które trzeba stłumić, a nie za krzyk, że już dość i nie chcemy ich więcej. Nie podam recepty, jak obalić głupców, którzy ucztują za naszą krwawicę, nie powiem, kto będzie rządził lepiej (choć wydaje się, że poza J. K. nie ma nikogo, kto będzie to robił gorzej)...

Słusznie ktoś powiedział, że ci sami ludzie są u władzy, którzy byli za komuny - zmieniają się tylko twarze, a ucisk jednakowy. Może nawet większy teraz, bo pod chorągwią demokracji wprowadzony.

Dwa elementy są najbardziej patogenne: oligarchia (władzę posiada wąska grupa ludzi i za nic ma podległych "obywateli", obywateli tylko z nazwy), centralne zarządzanie (w 1999 roku miała być decentralizacja władzy, a nic z tego nie wyszło, bo Konstytucja aż jeży się od artykułów uprawomocniających istnienie Sejmu, Senatu i Rządu - bez zmiany Konstytucji nie ma co marzyć o zmianach, bo sama istota centralnego zarządzania jest zgniła i psuje ludzi - myślą, że mają władzę absolutną. Władza mogła zostać przeniesiona na Marszałków Województw, Wojewodów itd. - tylko część jej została przeniesiona, ale część składająca się z obowiązków, a nie przywilejów).
Podsumowując: oligarchiczne centralne zarządzanie jest problemem, a nie to, że niewłaściwa osoba rządzi Polską. Banalnie mówiąc: system jest wadliwy, a ludzie są tylko ludźmi i, gdy dostaną się do tego typu władzy, zawsze się zepsują: system ich zepsuje wespół z kolegami, którzy mają większy staż w psuciu się na tym Panteonie, który ma za nic i absolutnie nic nie wie o maluczkich, którymi włada.

Nie ma głosu ludu, są słupki statystyk. Nie ma dobrobytu, jest tylko PKB i Budżet Narodowy. Nie ma społecznej sprawiedliwości, są tylko przepisy, kodeksy, ustawy, uchwały stanowiące klatkę, w której próbujemy się poruszać. Nie ma wolności, chyba że chcesz wyemigrować. Nie ma godziwej płacy, są tylko podatki, podatki od podatków i opodatkowanie wszystkiego tyle razy, ile już nie wypada. Nie ma uczciwości, są tylko swawole.

Nie wiem, jak inni, ale ja nie liczę na przyjemne życie (przyjemności rezerwuję dla spraw łóżkowych). Mnie zależy na tym, by nie musieć się wstydzić za kraj, za Państwo i za siebie, że daję się codziennie robić w chuja. Chujem nie jestem, ale jak trzeba to wstanę i powiem głośno, czego chcę: bez nerwów, bez agresji i bez niepotrzebnych ofiar.

Chcę się czuć, jak u siebie, a nie jak w Zakładzie Karnym o Zaostrzonym Rygorze.

darky02 28 lutego 2013 12:16
1  1

@mk1981: Wzruszyłem sie xD

kac 28 lutego 2013 16:20
1  1

@mk1981: Mądre słowa.... nie czytałem całego, ale wiem o co Ci chodzi i tak sie składa że ja mam plan co można zrobić. napisałem to w odpowiedzi do OZZIEGO, ale taki tu spam wiec pozwole sobie odpowiedziec tym samym komentarzem do Ciebie
"zaczynamy właśnie do czegoś dochodzić, mianowicie: - wyrzucenie wszystkich dziwek i tu trzeba dosłownie wszystkie, ten kraj topi się w układach przez ostatnie rządy, tak dalej być nie może i trzeba wszystko skrócić usuwając Tuska, Kaczyńskiego, Millera i wielu wielu innych którzy to zapoczątkowali i ciągneli... jak to zrobimy to juz z górki, wystarczy wypisać się z Unii EU a o gospodarke juz nie bedziemy musiel sie tak martwić KTO ZA PRAWICĄ !? > niech głosuje na JKM NOWA PRAWICA bo Polska moze stać sie potęgą( Tym bardziej po takiej rewolucji jaką planujemy :D )"
Pozdro... Cieszę się że nareszcie coś się dzieje ! nie zniechęcajmy sie nawzajem i połączmy wszyscy siły to narobimy porządku na następne 100 lat !!

Globetrotter 28 lutego 2013 16:21
2  2

@mk1981: WYJEDZ CHLOPCZE ZE SWOJEJ WIOSKI ,POJEZDZIJ PO SWIECIE ,ODWIEDZ "NAJBOGATSZE " KRAJE SWIATA I DOPIERO ZADAJ SOBIE PYTANIE CZY MOZNA COS ZMIENIC?A NIE ZYJESZ W HERMETYCZNEJ WIOSCE I WIERZYSZ W FARMAZONY O WOLNOSCI NA SWIECIE ..PEWNIE TEZ DALEJ WIERZYSZ ZE AMEHYKA TO KOLEBKA BOGACTWA I DEMOKRACJI "WOLNOSCI"? TO ZMARTIWE CIE ZE WLASNIE W PL MASZ 60% AMEHYKE I JESZCZE BRAKUJACE 40% POWOLI SIE WYPELNIA WLASNIE TA "DEMOKRACJA" ACTA SRACTA I TOTALNA INWIGILACJA ORAZ UTRZYMYWANE Z TWOICH PODATKOW SLUZBY BEZPIECZENSTWA KTORE DZIALAJA PRZECIWKO TOBIE LUB WPROWADZAJA "DEMOKRACJE" W KRAJACH ARABSKICH I OBECNIE W AFRYCE!TU JUZ NIC NIE POMOGA STRAJKI ,BURDY ..CHYBA 11.11 NAJLEPIEJ TO POKAZUJE,TAKIE AKCJE Z PROTESTAMI ZAKONCZA SIE KOLEJNYM STANEM WOJENNYM.ZWLASZCZA PO OSTATNIEJ PODPISANEJ USTAWIE ZE STAN POLSKA MOZE POPROSIC SILY INNYCH "STANOW'" DO OSLABIENIA BUNTOW!OCZYWISCIE WIEKSZOSC Z WAS O TYM NIEWIE:).JUZ NIC NIE ZROBICIE,JEDYNIE MOZECIE WYJECHAC DO INNYCH STANOW ,OSZUKIWAC SIE PRZEZ JAKIS CZAS ZE MACIE WOLNOSC:)HAHAHA

mk1981 28 lutego 2013 17:29
0  1

@Globetrotter: Krzyczeć nie musisz, bo nie jestem głuchy!

Z tą Ameryką, to trafiłeś, jak Biedroń do baru ze striptizem - chybiony adres, po całości! Jeśli jest jakiś kraj, do którego musieliby mnie siłą zesłać, to byłyby to "Stanny", ale po co ja Ci się tłumaczę? Że za bardzo patetycznie coś napisałem? Że użyłem słów powszechnie uznawanych za "skomplikowane"? Że mówię "demokracja", a Ty używasz tego samego słowa na określenie kolonializmu ekonomicznego?

Jeśli nie rozumiesz, to Twój problem, bo niektóre znaczenia zdań powtarzasz po mnie, tylko używasz innych słów.

Żadnego kraju nie gloryfikuję, bo sama demokracja w swoich początkach była, jaka była: władza należy do obywateli, a na tych obywateli musi zapieprzać cała banda niewolników - zwyczajny obrazek w Atenach :P Ale jak to wszystko zastosować, by każde hasło z Konstytucji wprowadzić w życie, to już zadanie takich, jak Ty, krzykaczy, co wiele mają do powiedzenia, ale znani są z braku ogona - nie muszą go wtedy chować.

Myślisz, że nie wiem, na co idą moje podatki? Doskonale wiem, tylko staram się raczej zwracać uwagę na te lepsze strony: biblioteki, muzea, utrzymanie chodników (dziś zaspawali u mnie schody, bo były uszkodzone - nie można normalnie zejść na parking), malowanie pasów i wymiana żarówek na skrzyżowaniach, a z tych ważniejszych, to chyba rachunki euro-posłów za jakiś garnitur, w którym nie wstyd pokazać się w Brukseli. Gdybyś tylko zapytał, to wiele byśmy mogli dogadać, ale nie... To nie w Twoim stylu. Ty wolisz warczeć, jak odbyt w czasie rozwolnienia.

Śmiać się też możesz, bo widzę po Twoich drżących palcach (choć nie było żadnej literówki - szacun!), że śmiech to starego, siwego i obszarpanego więźnia w lochach, który tak długo oglądał ściany i powałę celi, że zapomniał, jak wygląda słońce, a dziś był piękny dzień, bo taki, jakby Wiosenny...
Chcesz się histerycznie śmiać? OK. Ja zacznę reagować, gdy do mojej dzielni wjedzie pierwszy czołg, a do tej pory - proszę, daj mi pić mój sok pomarańczowy i nie zawracać sobie głowy problemami "Warszaffki". Sam przecież powiedziałeś, że rozruchy mogą zostać stłumione nawet siłami niemieckimi, bo chyba oni mają najbliżej ;)

darecki92 28 lutego 2013 10:32
0  2

uwierzcie że jak by usunąć całą chołąte po powstaniu chaosu i rewolucji narodzili by sie bohaterowie stanu ktorzy teraz nie mają zadnych szans do pokazania swej intencji po przez mafie i sekty polityczne w terazniejszym czasie, jak i zawsze zdrajcy, lecz pod takim naciskiem obywatyeli i strachu byle kto by sie nie pchał do miski ^^

Upalony 01 marca 2013 16:45
0  0

@darecki92: O resztę aż boje się zapytać, ale co to są "bohaterowie stanu"? :)

darecki92 03 marca 2013 12:07
0  0

@Upalony: Bohaterowie stanu to sa ludzie ktorzy wezma na bary ryzyko i odpowiedzialnosc za godne postępowanie danego spoleczenstwa i "wladzy" ludzkiej, w danym miejscu.

Upalony 03 marca 2013 16:04
0  0

@darecki92: jak się bierze ryzyko za godne postępowanie społeczeństwa? Co to jest "władza ludzka?! Ja pierdolę, przecież to, co piszesz nie tylko sensu żadnego nie ma, ale nawet nic nie znaczy.

krzychoo33 28 lutego 2013 10:46
2  4

Ja pierd... Ludzie, zlitujcie sie! To byl jedyny chyba portal, gdzie mozna bylo przyjemnie spedzic czas, bez polityki i wojny polsko polskiej. i co ?? teraz juz nawet tutaj to dotarlo ?? Dajcie spokoj, idzcie zalatwiac to na innych portalach, jest mnostwo stron do tego przeznaczonych. Dlaczego psujecie humor takimi wstawkami?? wchodze tu rano z usmiechem na twarzy i co ?? i jakbym wszedl na interie, czy inny tego typu portal - zsmolensk, PO, PiS itd... Dajcie od tego odpoczac !!! Dlaczego na kazdym kroku musze widziec, ze zyje w chorym kraju wsrod ogarnietych nienawiscia ludzi, ktorzy gotowi sa pobic sie miedzy soba dlatego, ze popieraja inna partie ?? Czy to bedzie PO, PiS, SLD, PSL, RP, czy JKM oni wszyscy maja was tak samo w dupie. Tam Liczy sie tylko wladza i ustawianie swoich. Czy to tak trudno zobaczyc ?? Prosze, trzymajcie polityke zdala od "ujaranych" i pozwolcie sie cieszyc zyciem.

mk1981 28 lutego 2013 17:32
0  2

@krzychoo33: Masz 100% rację. Też tak widziałem Ujaranych... Plus!

cesar44 28 lutego 2013 11:43
0  4

wypier**** z ta propaganda, zobaczcie co tusk robi , a co robi kaczynski, = tuska zagwarantowal polsce kolejny soko cywilizacyjny na nastepne lata, a kaczynsko co zrobil ?? mozecie mi powiedziec co zrobil kaczynski takiego waznego dla nas?? kurdupel wali sloganami i filozoficznymi tekstami, przy tym kryjac sie staruchami, no spoooko

darky02 28 lutego 2013 12:18
3  1

@cesar44: Nie mówie że Kaczyński jest jakas alternatywa ale przynajmniej jak był przy władzy to nie stało się nic złego. Od czasu Tuska dług tylko rośnie i rośnie...

cyberczechu 28 lutego 2013 15:15
0  2

@darky02: a Kaczor to cudotwórca, otworzy 10000 fabryk krucyfiksów i gospodarka od razu stanie na nogi. Kraj się rozwija to trzeba się zadłużać, tak było, jest i będzie.

bajubaju 28 lutego 2013 12:14
0  6

Czas na mlodych... Rządzcie światem póki jeszcze WSZYSTKO wiecie. Wpadę za parę lat zobaczyć jak wam idzie.

Narrentor 28 lutego 2013 12:41
0  2

@bajubaju: Tak młodzi do rządzenia są przygotowani już przez rządzących. Jeśli nic się nie zmieni to nawet za 50 lat rządzić nami będą ci sami ludzie co za komuny, a co najmniej ich ideologie.

[Komentarz skasowany]
Globetrotter 28 lutego 2013 16:32
0  1

@bajubaju: hehehe dokladnie!nie jeden juz byl co wszystko chcial zmienic a wyszlo jak zawsze..nakradl najwiecej:) buahahah

Emce 28 lutego 2013 13:07
2  3

czyli widzimy się 20 marca ;d pozdro dla tych co będą

Globetrotter 28 lutego 2013 16:04
2  1

@Emce: WROZBITA MACIEJ CZARNO TO WIDZI ..MOWI ZE W TYM PRZYPADKU 20GO MARCA SPRAWDZI SIE POWIEDZENIE "UMIESZ LICZYC ?LICZ NA SIEBIE"

szym94 28 lutego 2013 15:19
0  1

jezeli cos ma sie dziać tego 20-ego to może łatwiej byłoby wam, gdybyscie ugadali jakieś miejsce tego spotkania, czy cus? :)
do tego może jakiś plan działania? stanie na wiejskiej i darcie ryja w 30 sztuk gimbusów " Odwołać Tuska, Jebać Kaczke" niczego niestety nie da :) jezeli już i to obgadacie, to wymyślcie kogo warto wstawić do rządu- bo bez rządu może być jakby nie patrzeć średnio :)
Przynajmniej Komorowskiego nikt się nie czepnął :) "łączymy się w bulu i nadzieji....."
to jeżeli już wymyślicie jakieś plany "Rewolucji" wpiszcie je tutaj, a kolejni w miare myślący ludzie ostudzą wasze zbyt emocjonalne poglądy :)
albo niech dalej powstają stronki tego typu: www.prawdziwapolska.letnet.pl :)
pozdrawiam i czekam na hejt :)

Globetrotter 28 lutego 2013 16:03
2  1

@szym94: HEHEH DOBRZE NAPISANE!! :)ZOBACZ TEZ MOJ WPIS :)..GIMBAZY ZAWSZE TAKIE CWANE I SILNE W SIECI,GORZEJ W REALU :) DODATKOWO WYCHODZAC NA ULICE POLUSKI MOGA ZAMIENIC "SIEKIERKE NA KIJEK" :)

Globetrotter 28 lutego 2013 15:58
3  1

HAHAHA DOWCIP ROKU...KIEDY WY ZROZUMIECIE ZE JESTESCIE TYLKO TANIA SILA ROBOCZA ZACHODU?JESTESCIE TAK ZACOFANI ZE NAWET BULGARZY MAJA WIECEJ GODNOSCI OD WAS!.LEPIEJ ZOSTANCIE W DOMACH I PRODUKUJCIE TANIE ZARCIE!BO JAK ZACZNEICIE SIE PANOSZYC NA ULICACH TO ZNOWU BEDZIECIE MIELI STAN WOJENNY:) TRZEBA BYLO WYCHODZIC NA ULICE W 90TYCH LATACH GIMBAZY ..NO TAK JESZCZE W OSRANYCH PIELUCHACH LATALISCIE DO 2000R. A TREZN PATRIOTYZM BEDAC W UNII TO DODATKOWO SWIADCZY O WASZEJ PRYMITYWNOSCI.JAK MOZNA BYC PATRIOTA W KRAJU KTORY NIE JEST KRAJEM TYLKO STANEM UNI EUROPEJSKIEJ!TEN KRAJ JUZ OD DAWNA NIE MA SUWERENNOSCI !A WY JESTESCIE ROBOLAMI BOGATSZYCH STANÓW UNII EUROPEJSKIEJ!JAKO JEDYNI KASE CIAGNIECIE Z UNII ILE SIE DA ,WOLOWINE PODRABIACIE KONINA I JESZCZE WAM SIE NA KONIEC WOLNOSCI CHCE?PARANOJA!

kac 28 lutego 2013 16:23
3  0

@Globetrotter: weź nie krzycz człowieku... i troche kultury... może i sie zwracasz do gimbazy ale inni tez to czytają tzn, mi sie nie chce tylko Ci odpisuje, a reszte zapraszam do lektury komentarzy wyżej !

Globetrotter 28 lutego 2013 16:29
3  1

@kac: DODKLADNIE GIMBAZIKI ..ZWRACAJCIE W NECIE UWAGE ,TO NAJLEPIEJ WAM WYCHODZI!BEZ caps locka DO WAS NIE DOCIERA!

Narrentor 28 lutego 2013 17:14
1  2

@Globetrotter: a ty siedź w domu, z fifką i browarkiem w fotelu waląc przed NSFW +18. Szkoda mi takich ludzi jak ty, rozumiem że możesz mieć w dupie jak twoje dzieci będą żyły, choć wątpię żebyś je miał, ale żeby od razu zniechęcać swoją głupotą innych. Problem taki ludzi jak ty polega na tym że skoro ty dziś nie masz, to chuj cie obchodzi co będzie za 10-20 lat. Jeszcze nie tak dawno wielu ludzi podczas II WŚ oddało życie za potomnych, ciekawe czy słusznie...

Globetrotter 28 lutego 2013 21:05
2  0

@Narrentor: hehehe ..polak to specyficzny czlek..gadaj mu prawde a ten bedzie sie zapieral:) to sie u was w tej pl sprawdza ze pluja wam w twarz a wy gadacie ze deszcz pada :)...J"eszcze nie tak dawno wielu ludzi podczas II WŚ oddało życie za potomnych, ciekawe czy słusznie"-oczywiscie ze nie slusznie bo tylko debile oddaja zycie za fikcje! byli tez tacy co oddali zycie w I wojnie sw i byli tez tacy co oddali zycie w biwie pod Grunwaldem i co im wszystkim to dalo?Bezimienny pomnik nieznanego zolnierza?Oni stali sie tylko darmowym miesem armatnim w interesie jakim jest wojna.A najlepsze jest to ze jeszcze miliony odda swoje zycie dla ukladow "ojczyzny".Bo sa prymitywni i wpojono im patriotyzm (darmowe mieso armatnie).Unia to nie tylko kraje europy ale tez amehyka. i to oni nakazuja tym 460 w sejmie zmiene ustaw itp.I co ze obalisz Tuska jak na jego miejsce czeka 100 jeszcze gorszych cwaniakow!A jak juz polskosci nie bedzie sie podobal kolejny to co?zerwiecie kontakty ze swiatem?To staniecie sie kolejnym "rezimem do obalenia". nie zapominajcie o tym ze najwieksze polskie fabryki i instytucje naleza do amehyki(tak tak wiem do niemcow i francuzow ,tylko poczytaj kto ich zakupil) tak wiec polacy sa z reka w nocniku nic swojego juz nie maja i nigdy nie mieli!Wojny ,zabory,komuna teraz unia ..polska od zawsze do kogos nalezala..tylko wymysla sie historyjki o wielkim panstwie z walecznymi patriotami:)..to taki tylko barani placz:)

szym94 28 lutego 2013 21:34
1  0

@Globetrotter: wolowine konina? ucze sie w gastronomii i jestem pewien, ze to konina byla zastępywana wolowiną, jeśli chodzi o róźnicę cen.

Globetrotter 28 lutego 2013 21:38
0  0

@szym94: facepalm

konik 28 lutego 2013 16:39
0  2

Takie piedrolenie. W Polsce jest jak jest, a to nie jest tylko wina Tuska, Kaczyńskiego czy reszty bandy(ale oni są odpowiedzialni), to wina ludzi którzy teraz tworzą społeczeństwo. Gospodarka jest hujowa bo doktęła nas niestety Czerwona Zaraza. Najlepiej obrazuje to stan gospodarki Krajów Zachodnich, których nie dotknął komunizm i pochodne. Widać różnice pomiędzy Krajami Bloku Wschodniego a Zachodem. Problem w tym że gospodarki zacofanej o kilkadziesiąt lat nie można odbudować tak szybko. Napewno potrwa to jeszcze następne kilkadziesiąt lat. A wynika to z tego że społeczeństwo, rząd tworzą ludzie którzy zabardza są przesiąknięci PRL której jednym z haseł było "Czy się stoi czy sie leży dwa tysiące się należy". Zaobserwowałem to wśród ludzi 40+ z mojego środowiska. Mentalności u osób starszych nie można tak łatwo zmienić. Dlatego my młodzi musimy dążyć do tego by za parę lat wziąć sprawe w swoje ręce. Wracając do gospodarki trzeba dodać że aby wwy dobrze funkcjonowała trzeba zapierdalać. Do tego potrzebne są fabryki, kopalnie huty etc(które Tusk sprzedaje za bezcen). Media Donalda prowadzą propagande która ogłupia społeczeństwo podając informacje które normalnego człowieka winny huja obchodzą(np mama madzi). Kolejna sprawa studia. To poprostu sposób na zmiejszenie bezrobocia. gdyby ograniczyc liczbe studentów o połowe, było by z kwestią bezrobocia naprawdę hujowo. Dlatego trzeba wysyłać ludzi (którzy mogli by pracować w np fabrykach) na studia. Proste. Do tego sprawa Kościoła(wiem będzie hejt ze strony młodzieży która buntuje sie przeciw staremu porządkowi- to narmalne). Wiara to czynnik który zawsze łączył i wzmacniał nasz naród- taka prawda. Dlatego by skłócić naród, najlepiej dopierdolic sie do Wiary(zdejmowanie krzyży itp.). To się dzieje na naszych oczach. Puenty wypowiedzi nie będzie, ale zawiera ona kilka godnych przemyślenia faktów. Rocznik 94. Nie hejtujcie. trzeba się dogadać. dotego służy dyskusja

Narrentor 28 lutego 2013 17:18
0  1

@konik: Szkoda że po tak ciekawej wypowiedzi nie dodałeś puenty ukazującej wyjście problemu według ciebie :D

mk1981 28 lutego 2013 17:46
0  0

@Narrentor: konik ma w kilku punktach rację, zwłaszcza, gdy mówi, żeby się dogadać. Mówi też parę rzeczy "nie na czasie", bo kopalnie i fabryki, to był czas Komuny, a teraz z fabryk zostało parę niedużych. Kopalnie? Jestem z Małopolski, do Katowic mam 40 min. busem - kopalnie się już nie opłacają, teraz Chiny robią u siebie wykopki i eksportują do nas.
Gdyby nie to zacofanie, to teraz mielibyśmy czas na usługi (tak wygląda ogólny trend: rolnictwo -> przemysł -> mikroprzemysł -> usługi), a tak, to próbujemy ratować, co się da. Tusk nie rozumie, że już nie ma firm państwowych, na których można zarabiać - już dawno sprzedane. Tylko PKP Cargo przynosiłoby zyski, ale już płyną do prywatnej kieszeni (PKP pasażerskie zawsze ciągnęło dopłaty z budżetu Państwa - robiłem analizę na pracę dyplomową).

Nie ma rozwiązania na ten moment, bo rządzą nami składniki diety wegetariańskiej: buraki, ziemniaki i zgniłe jaja... Wyrwać chwasty i zasiać dobre ziółka - czy jakoś tak ;)

konik 28 lutego 2013 18:45
0  0

@mk1981: Cieszę się że potrafisz zdrowo skytykowac moją wypowiedź. Szczególnie że posiadasz wiedze której ja niesty nie mam, kończę ogólniak, a poprzdnia wypowiedź pisałem pod wpływem chwilowej weny i faktów które udało mi sie zaobserwować. Jeśli chodzi o "rzeczy nie na czasie" to faktycznie masz racje. Ale chodziło mi o ogólnie o sprzedaż "firm czy przedsiębiorstw", a więc utrate dochodów(podatków), które mogły by one generować.
poprawka do mediów: media sieją propagande i głupote by odwrócić uwage od spraw naprawde ważnych.
poprawka do studiów: studia owszem, ale studia na wysokim poziomie które wykształciłyby kadrę napędzającą swoimi umiejetnościami gospodarke i potrafiacą wykorzystać potencjał naszego kraju. Z naciskiem na studia techniczne.

mk1981 28 lutego 2013 19:45
0  0

@konik: Studia - masz rację. Techniczne, które generować będą inżynierów, ale "technologiczne-humanistyczne" (mam na myśli pedagogikę, która zaś kształtuje nowych obywateli) też.
Dla mnie media, to internet - tutaj łatwiej przesiewać istotne rzeczy od plew. Poza radiem informacyjnym, też nic nie słucham, a jak muzyka, to z mp3 ;)
Wyprzedaż takich firm, jak stocznia i sprzedaż banków, to jest to, co spełnia Twój warunek dochodowości (dlaczego inne stocznie, w innych krajach mogą działać, a u nas nie? Może dlatego, że w naszych stoczniach połowa zatrudnionych spała w załamaniach kadłuba, gdy reszta działała?).
Spoko - wiele przed Tobą, więc gromadź info o świecie, które pozwolą Ci się w nim orientować. Masz czas, bo nawet 20 lat chyba nie masz. Ja już się tułam od 31 i ciągle coś czytam ;)
Nawet Ustawy i Kodeksy czasem sobie przejrzę. Nie mam przekonania o wszechwiedzy, bo zawsze ktoś wyda jakiś głupi i nowy dekret, który może zrobić ostrego mind-fucka. Najważniejsze - nie tracić zaciekawienia światem otaczającym i wytworzyć sobie jakiś znośny, wewnętrzny. Jak na razie trzyma mnie to w pogodzie ducha, a prognoza jest zachęcająca :D

polski 28 lutego 2013 18:11
1  0

Wszystko Tylko nie Kaczyński

profesorleniuch 28 lutego 2013 19:32
0  0

Przeczytałem wszystko. A to i tak nic nie zmieni.

Upalony 28 lutego 2013 19:39
1  1

Wy se tam chłopaki w sumie pierdolta, co chceta. Tymczasem PKB na łeb mieszkańca od 89 roku wzrosło w Polsce ponad CZTERDZIESTOKROTNIE, wszyscy zamienili rowery, komarki, maluchy i furmanki na Audi, Fordy i inne Mercedesy, w domach ludziska sobie kominki i sauny stawiają, do Austrii w maju na narty na lodowiec jeżdżą, w styczniu rybki w Morzu Czerwonym podglądają i maja was tak głęboko w dupie, ze nie jesteście sobie w stanie tej głębi wyobrazić.
I tych ludzi jest już w Polsce tak wielu, że jak wyleziecie na ulice rozrabiać, to was zawiną i dojebią jakąś niewielką grzywną za zakłócanie porządku. I to słuszne jest głęboko, sprawiedliwe i godne pochwały.

szym94 28 lutego 2013 21:58
0  1

@Upalony: to Ty masz swoją firme, tak?
nie wszystkim w Polsce zyje się dobrze. ale tak na prawde to nie koniecznie wina rządu.
otóż: jeżeli ktoś chce pracować, to prace znajdzie bez większego problemu. problemem (bez wykrztałcenia, bo z jakos rzadziej) może być stawka w postaci minimalnej krajowej. i skąd problemy? jezeli rodzina nie ma własnego domu, czyli np. wynajmuje (błąd przodków) to za niewielkie mieszkanie wychodzi 1000/1500 zł. czyli zostaje 1500 zł (2x minimalna krajowa) więc 3 osobowa rodzina (ojciec, matka, dziecko) jest w stanie się utrzymać, wychodzi 500 zl/os. nie dużo, nie będzie takich wycieczek jak mówi upalony, ale żyć na jako tako godnym poziomie można. jeżeli zaś nie byłoby błędu ostatnich przodków, dom byłby własny a nie wynajmmowany byłoby już 1000 zł/os czyli wystarczająco na wakacje, jakieś atrakcje, duperele (oczywiscie przy jako tako rozsądnym gospodarowaniu) . Oczywiscie jezeli chodzi o prace są wyjątki, gdzie pracy w okolicy nie ma (np. wiem, bo mam rodzinny pensjonat nad samym morzem i poza 3 miesięcznym sezonem pracy tam nie ma prawie wcale). ale większość bezrobotnych po prostu "NIE BĘDZIE PRACOWAĆ ZA 6,50zł/h! " cóż.. można przecież narzekać, obalać rząd, czy żołądkową, jeżeli było się leniem (wykształcenie) i jest się leniem. ja (również rocznik 94- 19 letni chłopak) od 3 lat nie miałem problemu ze znalezieniem pracy na weekendy/ po szkole i to za całkiem dobre pieniądze (+9 zł/h netto) hah, taka ciekawostka: a pracować niby nie musiałem, ale ojciec mówił, że "na fajki kasy to mi dawal nie będzie, a jak chce palić, to musze sobie na to zarobić" wystarczy chcieć/myśleć i nic więcej.. kasa w tesco/carrofour/biedronka czeka, a praca tam jest :) nawet w m'c donalds bodajże 7,50 netto płacą :)

Upalony 28 lutego 2013 22:13
0  0

@szym94: A jednak się okazuje, ze młody wcale nie musi być głupi. Nie mam firmy - miałem, ale sobie padłem po powodzi '97. Teraz zwyczajnie zapierdalam sobie jako najemnik.

demoon222 28 lutego 2013 22:50
0  2

@szym94: Twoje śmieszne rachunki nijak się mają do rzeczywistości(widać że nie masz o tym bladego pojęcia). I nie pierdolcie mi o średniej krajowej, bo to jest kpina jakaś - nie średnia. Pozwól że coś ja Ci rozrysuję: jest sobie rodzina(2 dzieci, matka ojciec-PL classic). Dzieci małe, matka musi nimi się opiekować. Ojciec zapierdala po 10h + soboty i musi jeszcze tyrać po godzinach żeby mieć na remont auta/złomu dzięki któremu może dojechać do roboty 40km, albo nową pralkę bo stara się zjebała. Znam osobiście wiele takich przykładów. Są to ludzie którzy ledwie pchają wózek życiowy. Nie obalają flachy pod monopolką i nie palą fajek. Mimo to na każdym kroku muszą się trzymać barierek, bo gdy nagle trzeba wydać 1000zł którego się nie przewidziało(bo się pralka zjebała)to jest problem, i to znaczny.
W normalnym kraju taka rodzina nie musi się martwić o przyszłość najbliższą. U nas prywatny kutas, który na kwicie daje takiemu ojcu 1300zł a resztę(czyli kolejne tyle) pod stołem może bez powodu wyjebać takiego ojca z roboty i rodzina ma wielki problem.
Wykształcenia ojciec nie ma? Tzn. co, każdy ma być mgr? A kto będzie tym mgr i inż robił domy i piekł chleb?
Za wielu u nas w kraju na budowie widziałem magistrów przy łopatach żeby pieprzyć jak to jest tutaj kolorowo.

Pracować za 6,5zł? Idź zapierdalaj na budowie 10h i zobaczymy czy będziesz zadowolony. Ludzie nie chcą pracować za grosze i dobrze! Może od razu za 1,5zł? Gdzie jest granica tego? 6,5zł to przy wykładaniu towaru w markecie mogą dawać, studentowi który na fajki i piwo dorabia. Jak fachowiec w dowolnej branży słyszy taką stawkę to jasne że woli na lewo trzepać u kogoś na czarno niż się zatyrać za bezcen...

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja znam polski rynek pracy w branży budowlanej od mniej więcej 7 lat i widzę jakie to jest bagno. Nic dziwnego że ludzie wolą jechać do Norwegii pakować ciuchy w torbach, skoro tam zarobią 2-3 razy to co u nas na 10x cięższym stanowisku..

szym94 01 marca 2013 01:40
0  0

@demoon222: skoro tak Ci tu źle, a wyczytałem gdzieś tam, że już sporo wiosen za Tobą to co jeszcze robisz w Polsce?
podałem najczarniejszy scenariusz, a kobieta przez 4 pierwsze lata dostaje jakieś tam pieniądze po ciąży.
wiem, że mogłoby, a nawet powinno być lepiej, ale co zrobisz? masz prawie 30 tyś długu u państwa, służba leży, politycy też.
wykombinuj te 120 miliardów pln, jednocześnie obniżając podatki. jeżeli masz jakikolwiek pomysł jak to zrobić w przeciągu kolejnych 10 a nawet 30 lat to wpisz tutaj, pochwal się.
jasne jest, że politycy dużo nie robią, nie robią tego co powinni. ale skamlecie np. na Palikota-> debil? ja uważam że nie, wybił się robiąc z siebie debila, ale jest w rządzie nie jak np. J. Korwin Mikke, który wybić się nie ma jak, a niektóre pomysły ma ciekawe.
Palikot chciał usunąć kościół z polskich wydatków, media nagłośniły tylko aferę ze zdjęciem krzyża z sali sejmowej, a kościół dalej kradnie rocznie miliardy państwu przez fundusz kościelny, odpisy podatków przez księży, czy inne duperele. Co zrobił tusk? większy vat, większe ceny, większe premie dla polityków (czego media nie nagłaśniają) nagłaśniają za to inne afery politycznych premii.
co robi kaczyński? nie nadaje się do polityki, tak jak nie nadawał się nigdy. wymyśl sobie, że masz brata, z którym wspolnie podejmujecie decyzje i tak naprawde rządzicie państwem we 2, brat umiera w katastrofie razem z żoną- tobie też zrył by się beret.
nowe twarze mówicie? proszę bardzo, tylko kto?
w dzisiejszych czasach nawet biskupi kradną.. pomyśl sobie, że możesz mieć władze, pieniądze i wszystko co chcesz, fajnie by było, nie? i do tego immunitet i wiele innych durnych praw- każdy z chęcią dopchałby się do koryta, ale co dalej? ja sam pracowałbym może pierwsze 2-3 lata, a później? dupa w fotel, wygodne kapcie i wyjebane na to co się dzieje.
pisaliście coś o JOW'ie aż sprawdziłem co to jest- może i warte uwagi, ale dużo to nie zmieni.
wg. mnie powinno być tak jak bodajże we Włoszech, gdzie politycy nie otrzymują żadnego wynagrodzenia za bycie posłem- muszą mieć jakies inne źródło dochodów. wtedy koryto by wyschło.
Powinny też być bardzo surowe kary za wałki takie jak te z dotacji- więzienie? -nie. przymusowa ciężka praca jak np. przy wykładaniu kostki brukowej przez 10 lat i to za minimalną krajową, bo to o niej pisałem. jest mała różnica między minimalną a średnią (to tak z pamięci pisze, bo nie chce mi się sprawdzać)
minimalna to bylo bodajże 1500 zł netto
średnia krajowa 3600 brutto czyli troszkę więcej ponad 3000 netto.

jeżeli chcecie już robić strajki to wyznaczcie jakieś cele. jestem przeciwko obaleniu rządu, możecie to zrobić legalnie przy kolejnych wyborach.
ale jeżeli cele wyglądały by mniej więcej tak:
-dieta poselska? tak, ale równowartości MINIMALNEJ krajowej (podejrzewam, że zaczęłaby rosnąć)
-50 tyś rocznie na utrzymanie biur, samochodów, paliwo itp. (koniec nowych Ipadów itp. a 50 tyś niektórzy politycy wykorzystują w miesiąc)
- Wgląd dla każdego we wszystkie przychody i wychody każdego polityka z osobna- nie byłoby ciężko tego kontrolować.
- przy jakichkolwiek wałkach przymusowe prace np. przy układaniu kostki brukowej za minimalna krajową (aż do odpracowania wałka)

same pieniądze? i tak większość głupia? jest 2:30, wybaczcie, ale chodzi o to co wg. mnie powinno się zmienić.
można to wszystko posprzątać, ale najlepiej jest zacząć od góry.

Upalony 01 marca 2013 17:17
0  0

@demoon222: Napisałeś taka kupę, że zapytam tylko o jeden drobiazg: do to jest wg ciebie "normalny kraj"? Masz na myśli Niemcy, Anglię, Francję, USA itp, tak? A czemu nie Indie, Iran, Ghanę i Kambodżę? Albo Koreę Północną i Kubę? 80% ludzi na świecie żyje gorzej, niż w Polsce.
W budowlance ci źle? Zmień branżę. Nie podoba ci się w Polsce? Zmień miejsce zamieszkania - dzięki UE masz tę możliwość. A może jednak nie masz? Może nie chciało ci się uczyć języków? Może bez wykształcenia, wiedzy i umiejętności i tu i tam jesteś wart tyle samo?

demoon222 01 marca 2013 21:33
0  0

@Upalony: A ja Ciebie zapytam dlaczego mamy się porównywać do gorszych? Dlaczego nie iść do przodu i przeć do góry, zamiast stać w miejscu i cieszyć się że to nie Kambodźa?
Co do budowlanki to powinieneś wiedzieć że po pewnym czasie trudno jest się przebranżowić(i to niezależnie od dziedziny). Zresztą ja nie chcę - jestem dobry w tej dziedzinie i nie uśmiecha mi się nagle zmieniać ścieżki życiowej na taką która jest różna o 180o od obecnej.
Wyjechać mogę, znajomych za granicą(możliwość załatwienia dobrej roboty) język znam..tylko co z tego? Czy to jest rozwiązanie dla tego kraju-jak nie pasuje to wypierdalajcie za granicę? A może ja chcę we własnym kraju, obok bliskich, zarobić na godne życie, nie martwiąc się że za 2 tygodnie kaprys jakiegoś kretyna może spowodować że nie będę miał za co rodziny wykarmić?
Nie przeczę że jeszcze trochę i niestety nie dam rady tutaj i będę musiał,(mimo tylu lat zapierania się przed tym) sprzedać lokum, spakować tobołek, zabrać rodzinę i spierdalać tam gdzie są perspektywy....ale jakiś wewnętrzny patriotyzm(nie nie pisowski) do tej pory mi nie pozwalał...

Upalony 01 marca 2013 21:50
0  0

@demoon222: Porównywać mamy się nie do gorszych, a do tych, którzy mieli podobną historię. Pisałem już 10 razy o brytyjskich, francuskich, hiszpańskich koloniach, grabieżach, wielowiekowym wyzysku, niewolniczej pracy, Planie Marshalla, reparacjach wojennych - a z drugiej strony o 150 latach rozbiorów Polski, dwóch wojnach i 45 latach socjalizmu.
Nie możesz porównywać Polski do Anglii, Szwajcarii, USA czy Francji. Nie możesz nawet do Czech - przed wojna Czechy były najbardziej uprzemysłowionym państwem Europy, a myśmy jeździli furmankami. Polskę można w sposób uprawniony porównywać ze Słowacją, Węgrami, Bułgarią, Serbią, Rumunią, Litwą....
A jak uważasz, że przebranżowienie to obraza majestatu, to życz powodzenia wszystkim rybakom zamieszkującym Saharę. Tam i kapitan żeglugi wielkiej roboty nie znajdzie, jak nie ruszy dupy, albo się nie przebranżowi.
Jestem byłym naukowcem technicznym. Pracuję w handlu. Wcale mi z tego powodu nie wstyd i wcale nie narzekam.

szym94 01 marca 2013 01:40
0  1



no i kolejna sprawa: niby PKB rośnie, a w mojej ostatniej robocie (zajazd kalwados pod warszawa) polska jest jebana na około 30 tyś miesięcznie (same podatki, VATy i inne chuje muje) a jest to tylko 1 niewielka placówka, gdzie tak się dzieje. a ile ich istnieje w całej polsce? przy każdej kontroli dostawali w łape po 5 koła i ucieszeni nic nie widzieli. Korupcja w urzędach? takie kurwy powinno się wybijać bez procesów.

i tak, jestem za karą śmierci w Polsce.

i fajnie byłoby gdyby więźniowie mogli odpracowywać swoje winy państwu jako właśnie tania siła robocza-> byłby ktoś do wykładania torów, kostki brukowej, czy innych prostych ale mozolnych i cięzkich prac, zamiast siedzieć na dupie w klatce i się nudzić, jestem pewien, że część pracowałaby dobrowolnie, ale nie, bo bezrobocie wzrośnie o 2% bo tacy ludzie jak wyżej nie nadają się do niczego innego.

to tyle z moich poglądów w tym temacie.pozdrawiam i proszę bez wyzwisk :p

zamot 01 marca 2013 09:04
0  2

rzucając się sobie do gardeł pokazujecie, że stworzylibyście dokładnie taki sam rząd jaki mamy teraz...

krzychoo33 01 marca 2013 12:03
0  0

@zamot: Smutne, ale prawdziwe. ...az skora cierpnie jak pomysle o tym, ze 90% ludzi nie zauwaza tego jak bardzo daje soba sterowac.

sln 06 marca 2013 09:39
0  0

stosiedemdziesiąty piąty!

witos9911 17 marca 2013 12:51
0  0

JKM na premiera. To byl by koniec z kasa dla nierobow, z ZUS'em, z sejmem ( zostanie tylko senat ) i koniec z panstwowymi firmami/komisjami/organizacjami itp.

Upalony 20 marca 2013 18:55
0  2

Najserdeczniejsze gratulacje dla organizatorów ultrasuperhiper protestu!!!
Google po wpisaniu "protesty antyrządowe 20 marca" na pierwszej stronie pokazuje Tunezję, Bułgarię, Węgry i chuj wie co jeszcze, ale o tym naszym, patriotycznym, bohaterskim - milczy. Coś nie wyszło, czy Tusk przekupił Google?