Raj ? Możliwe, Wodospad Krka, Chorwacja.

dobre
   
słabe
    10


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

limuzyna1 01 grudnia 2014 20:35
0  7

Nie ma Raju tam gdzie są turyści...

limuzyna1 01 grudnia 2014 20:35
0  7

Nie ma Raju tam gdzie są turyści...

[Komentarz skasowany]
3rr4to 01 grudnia 2014 21:37
0  0

Też byłem pare lat temu, ciekawe miejsce. Acz mam wrazenie, ze lepiej wychodzi na fotach niz w rzeczywistosci

Putinsan 02 grudnia 2014 09:26
0  0

thx, muszę obadać

krzywykontur 02 grudnia 2014 10:07
0  0

Jak ktos ma do wyboru Plitvickie Jeziora a te wodospady to noe jedźcie na jeziora. Nie w sezonie. + 35 na osi a tam zakaz kąpieli. Przejebana spraw. Plus sto pięćdziesiąt tysięcy Azjatów którzy napierdalaja fotki tymi telewizorami ...

kacper94 02 grudnia 2014 12:52
0  0

@krzywykontur: Nad Krka też Azjatów od chuja.. byłem pare lat temu i w przyszłym roku też się wybieram.

krzywykontur 02 grudnia 2014 13:48
0  0

@kacper94: Tez bym wrócił z chęcią do Chorwacji. Pierwszy wypad zagraniczny na wakacje więc fajne wspomnienia. Ludzie pierdolą ze za dużo tam Polaków. Mi się mega podobało. Ale moja pani się uparła że trzeba zwiedzać inne kraje. Jak komuś nie pasuje mnogość rodaków w Chorwacji to polecam Portugalie. Polecieć do Faro. Oddalić sie 40 km od lotniska i przez tydzień można zapomnieć o języku polskimi

Weed3sezon 02 grudnia 2014 17:13
0  0

byłem tam... tak zajebiście że ja pierdole!

Dziopson 02 grudnia 2014 18:40
0  0

Fajnie nie tam ale ludu w chuj :D Z czego 1/3 to Polacy xD Ale mimo wszystko polecam tam pojechać i zobaczyć ;)

Endorfinka 02 grudnia 2014 19:34
0  0

image

taaa też tam byłam ;) bajka ;)

Zobacz też

Santorini
Miejsca
Wodospad Yinlianzhuitan, Chiny.
Greece
Yarpur, Uttar Pradesh, India.
Kolarz
granica
Starry night in New Zealand
Podróżując pośród mgieł
spokojna cisza.
Tama Hoovera - to nie gta!
piekne stare mosty w Europie