Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

Narodowy Dzień Niepodległości

dobre
   
słabe
    70


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

woolus 12 listopada 2015 14:30
9  6

po ch8j te race?

[Komentarz skasowany]
Ave 12 listopada 2015 14:56
3  8

@DrJoint1991: Na budki telefoniczne też wchodzisz z racą w ręku drąc japę "jebać TVN"? No...prawdziwy z Ciebie patriota. 11 listopada to Twój dzień - konkurs na największą szopkę.

Ave 12 listopada 2015 15:11
0  2

@Ave: Minusowali:
kotekgks91
GKS...no przecież.

[Komentarz skasowany]
Ave 12 listopada 2015 19:42
0  19

@DrJoint1991: Widzisz, ja w przeciwieństwie do Ciebie nie czuję potrzeby napinania się i obwieszczania światu jak bardzo gardzę telewizją. Wywiesiłeś polską flagę na obczyźnie. No fajnie...Nie będę poruszał kwestii - wyjechać za kasą czy tułać w Polsce, ale za wywieszenie flagi miałbyś u mnie piwo.
Zdajesz się jednak kompletnie nie rozumieć morału tej historii - wyjść z dzieckiem na spacer, wziąć udział w przemarszu, dać dziecku ponieść flagę, odwiedzić ważne dla Polski miejsca w stolicy, to są ważne rzeczy w dniu 11 listopada, a nie flara, darcie mordy, wchodzenie na budki telefoniczne i obwiązywanie twarzy szalikiem reprezentacji żeby policja przypadkiem mnie nie rozpoznała.
Widzisz ten dysonans czy wciąż uważasz, że flara w ręku, darcie mordy na ulicy i skakanie po budce telefonicznej (patrz zdjęcie ze wstawki) to prawidłowe formy obchodzenia Święta Narodowego?
Reszta kompletnie mnie nie obchodzi.

woolus 12 listopada 2015 14:30
9  6

po ch8j te race?

[Komentarz skasowany]
Ave 12 listopada 2015 14:56
3  8

@DrJoint1991: Na budki telefoniczne też wchodzisz z racą w ręku drąc japę "jebać TVN"? No...prawdziwy z Ciebie patriota. 11 listopada to Twój dzień - konkurs na największą szopkę.

Ave 12 listopada 2015 15:11
0  2

@Ave: Minusowali:
kotekgks91
GKS...no przecież.

[Komentarz skasowany]
Ave 12 listopada 2015 19:42
0  19

@DrJoint1991: Widzisz, ja w przeciwieństwie do Ciebie nie czuję potrzeby napinania się i obwieszczania światu jak bardzo gardzę telewizją. Wywiesiłeś polską flagę na obczyźnie. No fajnie...Nie będę poruszał kwestii - wyjechać za kasą czy tułać w Polsce, ale za wywieszenie flagi miałbyś u mnie piwo.
Zdajesz się jednak kompletnie nie rozumieć morału tej historii - wyjść z dzieckiem na spacer, wziąć udział w przemarszu, dać dziecku ponieść flagę, odwiedzić ważne dla Polski miejsca w stolicy, to są ważne rzeczy w dniu 11 listopada, a nie flara, darcie mordy, wchodzenie na budki telefoniczne i obwiązywanie twarzy szalikiem reprezentacji żeby policja przypadkiem mnie nie rozpoznała.
Widzisz ten dysonans czy wciąż uważasz, że flara w ręku, darcie mordy na ulicy i skakanie po budce telefonicznej (patrz zdjęcie ze wstawki) to prawidłowe formy obchodzenia Święta Narodowego?
Reszta kompletnie mnie nie obchodzi.

Asaze 13 listopada 2015 07:42
0  0

@Ave: I o to chodzi,sporo ludzi powinno rozkminić to co tu napisałeś :)

[Komentarz skasowany]
Ave 13 listopada 2015 22:32
0  4

@DrJoint1991: Naskoczyłeś? Mogę śmiało powiedzieć to o Twojej pierwszej wypowiedzi. Kolejna rzecz: jeśli "każda forma jest dobra, jeśli bezpieczna", to możesz wziąć flarę, założyć okulary ochronne i skakać po budce telefonicznej? To przecież bezpieczne, prawda? Ale szanowanie mienia publicznego to już rzecz kompletnie nieistotna, tym bardziej w dniu Święta Narodowego? I nie, nie mam zamiaru Cię edukować, od tego byli Twoi rodzice. Jeśli zwykłej krytyki nie potrafisz przyjąć, to niepotrzebnie wdajesz się w dyskusje.
I najzabawniejsza rzecz - ja nie chcę zbawiać świata, ani dawać Ci lekcję. Ja zwyczajnie nie lubię wandalizmu, a już szczególnie ludzi, którzy próbują to tłumaczyć "pamięcią narodową"...Mam zacząć od siebie? Nie muszę - nie skaczę po budkach telefonicznych w imię Naszego kraju.

Reniufer 12 listopada 2015 14:53
0  2

@woolus: jak to po co ? Naprawdę pytasz ? To najprościej mówiąc idzie "ktoś "z flagą nikt się nie przejmuję nikt go nie widzi, idzie ten sam ktoś i ma w dodatku flare nawet z powietrza go widać... Proste

blues 12 listopada 2015 20:05
0  1

@Reniufer: Jakby taki typek ubral odblaskowe ubranko robotnika drogowego to tez bylby widoczny. Ale rozumiem; chodzi o przekaz czacha dymi...

kreza1 12 listopada 2015 15:13
2  2

@woolus: a po chuj pedałom tęcza ??

woolus 12 listopada 2015 15:20
3  3

@kreza1: po chuj ci mózg skoro nie używasz? ;)

kreza1 12 listopada 2015 15:48
0  0

@woolus: tobie nie podoba się taka forma celebrowania ... a mi ta wasza : )

blues 12 listopada 2015 20:19
0  3

@kreza1: 11 Listopada jest swietowany w wielu krajach. Np. u mnie switowalo sie tak:
http://www.cbc.ca/news/canada/ottawa/remembrance-day-2015-ottawa-remembers-fallen-soldiers-1.3313874

I'm sorry, ale sposob "swietowania" w Polsce tak waznego dnia jest wg. mnie chory.

wodecki 13 listopada 2015 07:59
0  3

@blues: Z szacunków mówi się że w marszu uczestniczyło od 35-100 tys. ludzi wg zdjęć z helikopterów policyjnych ok 70 tys. Nadmienię że w każdej grupie znajdą się kapuściane głowy, których intelekt odstaje w dół, czy więc można oceniać przez ułamek procenta 70 tys ludzi.
Nie wiem czy się interesowałeś bardziej tegorocznym marszem oprócz zdjęć z racami, w tym roku wydarzyło się coś dziwnego, Policja była wycofana, stała w oddali i jakoś nie było mocniejszych zadym, tak jak w latach ubiegłych, gdzie to przypomnijmy policja zablokowała np most, Media nie mogły powołać się na bójki więc przyczepili się do haseł, no cóż tak to jest że lepiej sprzedaje się zło niż dobro, zawsze lepiej szukać w całym czegoś co się nie podoba.

Race to symbol kultury kibicowskiej, wielu fanów tam się udaje, a że znajdą się tam jakieś łyse głowy nie ukrywajmy z bardzo niskim intelektem, czy trzeba bojkotować całe przedsięwzięcie,

Dodam ze widzę co robią kibice z miasta z którego pochodzę, w nocy pewnie bałbyś się koło nich przejść, dresy, bluzy z kapturem, niektórzy łysi, pomyślisz istna patola, lecz kiedy przyjrzeć się ich dbaniu o pamięć o Ojczyźnie do dojdzie się do wniosku że robią więcej niż ty czy ja, składanie kwiatów na grobach poległych, znicze upamiętnianie dat takich jak 1 września racami, i tym podobne,
Ruch kibicowski nie jest doceniany w tym co robi, permanentnie przedstawia się ich jako półgłówków, obraz tworzony przez media, przedstawiający kibiców za pomocą wykolejeńców,
Zbiórki na domy dziecka, zbiórki i odwiedzimy rodzin polskich na wschodzie, pomoc potrzebującym, zbiórki na odnowienie nagrobków poległych w walce za Ojczyznę, ale i tak najłatwiej powiedzieć po ch/j te race, czy też "skakanie po latarniach to świętowanie''

Kanada? no super fajnie pięknie, ale bez opisu nie wiadomo po co oni są na ulicach, zresztą ten marsz był we Warszawie a w całej Polsce odbywało się upamiętnienie w różny sposób

monkey 13 listopada 2015 21:29
0  3

@wodecki: image

Nie tylko kibice dbają o pamięć bohaterów i udzielają się charytatywnie,ale tylko oni demolują pociągi,niszczą stadiony etc. Trochę obiektywności a już najlepsze co o kibolach słyszałem ,że tylko oni obronią nasz kraj. Paranoja!

wodecki 14 listopada 2015 05:50
0  1

@monkey: widzisz trzeba umieć oddzielić kibiców od popaprancow. Tyle że media tak manipulują by obraz kibiców był negatywny

monkey 14 listopada 2015 08:39
0  0

@wodecki: Ja akurat mam własne doświadczenia z tą "kulturą", mnie żadne media nie zmanipulują;)

blues 14 listopada 2015 12:06
0  1

@wodecki:

widzisz trzeba umieć oddzielić uchodzcow od popaprancow. Tyle że media tak manipulują by obraz uchodzcow był negatywny

Chwytasz ironie swojej wlasnej wypowiedzi?

wodecki 14 listopada 2015 22:33
0  0

@blues:mówisz o ludziach o których ja nie mówię:)
@monkey: oczywiście że nie tylko oni, ale przede wszystkich ich działania są przemilczane.


https://www.youtube.com/watch?v=sgr2TmLPos8

https://www.youtube.com/watch?v=mL9R8HwTROY

monkey 14 listopada 2015 22:39
0  0

@wodecki: nie robi się tych rzeczy dla poklasku,więc co? mają być nagłaśniane?przez Ciebie?

wodecki 14 listopada 2015 23:10
0  1

@monkey: Nie będę zmieniał tematu by uciec od głównej tematyki, nie jestem kibicem kibolem fanem piłki baa bawet jej nie lubię, Wiec nie rozumiem dlaczego wychwyciłeś coś z mojej wypowiedzi i zmieniłeś ją w pytanie czy zachętę do zmiany tematu.

Włączając się do tematu miałem zamiar zwrócić uwagę że nie jest tak do końca jak jak pisze blues, nie rozumiem dlaczego też racę nie mogą być używane podczas obchodów 11 listopada, a ktoś inny powie że lampiony są nieodpowiednie do świętowania tego dnia. Każdemu może cos się nie podobać.
zresztą blues mówi raczej o pseudokibicach lub o jakiś patologiach,

Jeśli świętują tak jak na załączonym filmie dlaczego miałobyć to negowane? oczywiście rzucanie racami w tłum, obraźliwe hasła czy wandalizm, trzeba tępić i karać

monkey 14 listopada 2015 23:30
1  0

@wodecki: Nie jesteś kibicem,baa piłki nie lubisz(to odwrotnie niż ja, bo ja bardzo lubię piłkę nożną) a jak adwokat diabła bronisz "kultury'(na to bym nie wpadł,by zwać to "kulturą")kibolskiej.Po co? Nie musisz mi odpowiadać,sam sobie odpowiedz po co to robisz? Btw z tego co zauważyłem nam obu podoba się wrzuta.

monkey 14 listopada 2015 23:54
0  0

@wodecki: edytowałeś dopisując masę rzeczy.Podsumowuję: Ja jestem przeciwny temu by święto państwowe było celebrowane na modłę kibolską czyli darcie ryja,race,celtyki,Polska dla Polaków etc. Na szczęście nie wszędzie wygląda to tak jak w W-wie i to właśnie pokazałem w swoim pierwszym komentarzu. Jak komuś pasuje taka forma to niech się w niej spełnia. Mam nadzieję,że zawsze będzie wybór a nie jedna, jedynie słuszna opcja.pzdr.

wodecki 15 listopada 2015 00:01
0  0

@monkey: Ja sądzę że w naszej Ojczyźnie jest tyle kręgów kulturowych a raczej subkulturowych że każdy znajdzie coś dla siebie, jednym nie pasuje raca i szalik drugim chińskie lampiony szczęścia, albo jedzenie rogala w Poznaniu, dopóki świętowanie mieści się w granicach dobrego smaku czemu nie,

monkey 15 listopada 2015 08:12
0  0

@wodecki: Puszczane były światełka dla Polski a nie chińskie lampiony szczęścia. Imprezę org Katolickie Towarzystwo Edukacyjne Lokomotywa z Sopotu oraz Stowarzyszenie Przyjazny Sopot. Podczas imprezy zbierane były pieniądze dla polskich dzieci i na szkołę w Grodnie Bialoruś

blues 15 listopada 2015 01:32
0  0

@wodecki:

mówisz o ludziach o których ja nie mówię:)

Oj, bracie. ja mowie o logice Twojej wypowiedzi i podwojnej moralnosci, ktora stosuja narodowcy. Powiedz mi, czy mam sie cieszyc z tego, ze w Chorzowie obija mi ryja kibice / kibole, bo to sa patriocie, wg. Twojej definicji? Nie. Moj ryj bedzie tak samo obity przez kiboli jak i przez innych bandziorow; niezaleznie od koloru skory i wyznania.

No i co widzisz pieknego w odspiewanym hymnie panstwowym przez kibicow w akompaniamencie odpalonych rac?Ty widzisz "kimat". Ja widze profanacje.

Jakim to wielkim moralnym autorytetem byl śp. gen Petlicki? Skad ta pewnosc, ze kibice byliby walecznymi zolnierzami? Jedno jest pewne; nie byliby zolnierzami karnymi i wykonujacymi rozkazy.

Zaratustra 14 listopada 2015 23:59
0  0

@monkey: Paranoja to podejście takich ludzi jak ty do kwestii "oceniania innych". Sam jesteś zwolennikiem tego by nie szufladkować muzułmanów a sam robisz dokładnie tak samo w stosunku do innych. Wstyd i hipokryzja. Jeśli to właśnie tacy ludzie są "obudzeni", "pokojowi" i "tolerancyjni" to tylko utwierdza mnie to w przekonaniu, iż te rzeczy to iluzja i oszukiwanie samego siebie. Pokój z wami hipisi niedzielni!

monkey 15 listopada 2015 00:23
0  1

@Zaratustra: Masz rację,nie lubię wrzucać wszystkich do jednego wora a wdł ciebie tak zrobiłem? Gdzie tu się ktokolwiek wypowiadał o muzułmanach prócz ciebie teraz? Czy wspominasz o nich bo coś mają wspólnego z kibolami? fanatyzm? Nie jestem hipisem i nigdy nie byłem.
Edit:usunąłem końcówkę,bo była obrażliwa chyba. Chodzi mi o to,że wcinasz się pod koniec dyskusji jakimiś ogólnikami. Z tego co rozumiem mam się czuć zawstydzony,bo nie lubię kiboli?

Zaratustra 15 listopada 2015 17:31
0  1

@monkey: Przepraszam za partyzanta i sposób wypowiedzi. Ostatnio mam za dużo na głowie i najwidoczniej ostatnio krople mi się w filiżance przelewają - chociaż to żadne usprawiedliwienie. Możemy ustalić, że tego nie było?

monkey 15 listopada 2015 19:29
0  1

@Zaratustra: Ustalamy,że nie było.pzdr

blues 14 listopada 2015 05:14
1  1

@wodecki: Jeszcze raz, chocby do znudzenia; Dzien Niepodleglosci to nie miejsce na race, darcie mordy i niszczenie prywatnego oraz wspolnego mienia. Tak samo jak na takie szopki nie ma miejsca na cmentarzach i w kosciolach. mam w glebokim powazaniu "kulture kibicowska". Bo po pierwsze to nie jest kultura tylko sposob odreagowania nadmiaru testosteronu.
Jesli uwazasz, ze "kultura kibicowska" ma jedak wyzsza wartosc, to kibice powinni wyrugowac ze swoich szeregow "kiboli". Skladanie kwiatow na zolnierskich grobach, odnawianie nagrobkow, skladki na bidule sa wg. mnie tylko fasada. To taki wyrzut sumienia. Podobny jak wysokie datki na kosciol przekazywane przez mafie. Czy myslsz, ze te ofiary kompensuja cierpienie wynikle z handlu prochami, prostytucji i morderstw? Wg. mnie nie. Dlatego wlasnie ma gdzies kibolskie kwiaty na grobach jesli dzien po ich zlozeniu jakis kibol obetnie rece innemu kibolowi i skopie jakiegos przegodnego przechodnia. To co chcesz mi sprzedac to zwykla hipokryzja.

Obchody 11 Listopada w Kanadzie so doskonale rozpoznawalne. To, ze ty o nich malo wiesz nie znaczy, ze tak to wyglada tu na miejscu. Maki rozdawane sa tu od miesiaca. W mediach nawiazuje sie do minionych wydarzen. Organizowane sa okolicznosciowe koncerty itp.

Jak myslisz, jakie wrazenie robi na postronnych obserwatorach warszawski pochod z racami? Dla mnie kojarzy sie jednoznacznie z nazistowskimi marszami z pochodniami za Hitlera.

No i co z tego, ze w tym roku nie bylo wiekszych burd? To akurat swiadczy tylko o jednym; o tym, ze "prawdziwi Polacy" uczestniczacy w tych marszach nie utozsamiaja sie z Polska a jedynie z jakas frakcja polityczna, ktora dzieki demokracji uzyskala mandat od spoleczenstwa. Patriota to nie osoba, ktora wspiera interesy tylko swoje i swojej grupy. To osoba ktora wspiera caly Narod; lacznie z tymi, ktorzy maja odmienne zdanie, odmienna orientacje polityczna, inne wyznaie i inny kolor oczu.

Peace bro!

wodecki 14 listopada 2015 05:47
0  2

@blues: nie będę czytał słów osoby która nie umie czytać ze zrozumieniem.

Czy ja się chłopie opowiadam za wandalami? Nie cały czas mówisz o tych co widzisz w mediach. Są wandale i popaprancy, ich wylapywac i karać. .
Ja mówię o osobach które idą i śpiewają lub wołają hasła.

To że jesteś pełny uprzedzeń to śmierdzi od ciebie z daleka, bo nie znasz nikogo a oceniasz ze robią to z powodu sumienia. Ty nawet źle używasz słowa kibol, Używasz w znaczeniu jakim używa go wyborcza czy TVN, bo kibol w gwarze poznańskiej jest nacechowany pozytywnie,

I czemu mnie oceniasz ze mało wiem?

Kiedyś używano salw honorowych, czy to z broni czy z armaty teraz są race ;)

blues 15 listopada 2015 03:05
0  0

@wodecki: W ktorym miejscu oceniam Cie, ze niby malo wiesz? Jesli juz, to oceniam Twoja wypowiedz, a nie Ciebie. A tak na a propos wiedzy; Troche glupio brzmi w tym kontekscie Twoje pierwsze zdanie ostatniego postu: "nie będę czytał słów osoby która nie umie czytać ze zrozumieniem.". Obrazasz sie za domniemany brak wiedzy i jednoczesnie deklarujesz, ze nie bedziesz czytal.... Toz to jest kuriozalne i raczej swiadczy o tym, ze sam nie rozumiesz pisanego :-)

Nie wiem za czym sie NIE opowiadasz. Wiem, ze w jakis sposob probujesz usprawiedliwiac zachowanie ekipy warszaskiego marszu; race wrzaski itp.Teraz nawet porownujesz uzyce rac z salwami honorowymi!!! Dude! co ma jedno do drugiegio????

Nie cały czas mówisz o tych co widzisz w mediach. Są wandale i popaprancy, ich wylapywac i karać.

Niestety to jest tylko projekcja Twojej wyobrazni. Miedia z zasady nie fabrykuja doniesien w Photoshopie i Aftereffect. Przedstawiaja zajscia tak jak widzi je postronny obserwator. Jak chodze przez swoje rodzinne strony i widze lyse paly w glanach z szalikami na ryjach to ich omijam szerokim lukiem. W dupie mi to lata, czy to sa kibole czy kibice o golebich sercach... Wole nie sprawdzac.

Dlaczego zrzucasz odpowiedzialnosc na osoby trzecie? Dlaczego "oni" maja wylapywac i karac popaprancow? Czemu kibice nie odetna sie jasno i jednoznacznie od kiboli? Czemu tych kiboli wspieraja; np. przeprowadzajac zrzutki na kaucje i prawnikow dla zlapanych na rozbojach i chuliganstwie kiboli?

Ja mówię o osobach które idą i śpiewają lub wołają hasła.

Niech sobie spiewaja. Tylko po co sie wydzieraja? Szczegolnie mnie interesuje co patriotycznego jest w haslach "raz sierpem a raz mlotem...", "jebac TVN", etc?

To że jesteś pełny uprzedzeń to śmierdzi od ciebie z daleka

Tu mistrzuniu pojechales po bandzie :-) Tak, mam uzasadnione uprzedzenia do nazioli i kiboli. Widze jak sie zachowuja, a znajac historie wiem czym skonczyly sie ostatnie doswiadczenia z nacjonalizmem.

bo nie znasz nikogo a oceniasz ze robią to z powodu sumienia.

Ze co prosze? Mieszkalem w Polsce, widzialem jak wygladaja pociagi po meczach. Znam lokalnych kiboli... A jesli chodzi o wypryski na sumieniu, to nie trzeba znac osobiscie tych co kwiatki na mogilkach ukladaja. Wystarczy znac podstawy psychologii i socjologii. To jest zwyky odruch.

ty nawet źle używasz słowa kibol

Doprawdy??

https://pl.wiktionary.org/wiki/kibol

bo kibol w gwarze poznańskiej jest nacechowany pozytywnie

A my tu rozmawiamy o gwarze, czy o zachowaniach?

Kiedyś używano salw honorowych, czy to z broni czy z armaty teraz są race;)

Dobrze, ze zapodales usmiech. Bo fatktycznie smieszne jest zestawienie salwy honorowej z paleniem rac...

peace bro.

Zaratustra 14 listopada 2015 23:49
0  2

@blues: Tak, oczywiście fajnie, iż świętowałeś "dzień pamięci", ale porównywanie tego do najważniejszego święta narodowego w Polsce jest trochę nie na miejscu - bo te dwa święta mimo, iż odbywają się w tym samym dniu - są inne! Jak można łączyć dzień pamięci ze świętem odzyskanie przez Polskę niepodległości?! Myślałem, żeś mądrzejszy...

Zaratustra 15 listopada 2015 10:54
0  0

@blues: I znowu - jak można łączyć "canada deeej" ze świętem odzyskanie przez Polskę niepodległości?

blues 15 listopada 2015 13:45
0  1

@Zaratustra: No fakt, nie mozna :-) Bo w Polsce panuje taki quzwa klimacik, ze z kazdego swieta zrobi sie wioche. To takie polskie Spécialités de la Maison

Ktos gdzies powiedzial, ze jednym z najbardziej nacjonalistycznych krajow sa.... Stany Zjednoczone. No to poszukaj jak sie u nich swietuje Independence Day.
https://www.google.ca/search?q=celebrating+Independence+Day&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIhLrtmcSSyQIVSl4eCh0Fnw8e&biw=1375&bih=767#tbm=isch&q=celebrating+Independence+Day+4th+July&imgrc=_

Wczoraj pokazalem fotki z warszawskiego marszu znajomemu Italiancowi. Nie uwierzyl mi, ze to przejaw milosci do Oczyzny. Myslal, ze to jakis "riot" ... Tak nas wlasnie postrzegaja inni...

Rachela 14 listopada 2015 01:23
0  1

@kreza1: Po chuj to pingwin w wodzie stoi ;)

Radomianka 12 listopada 2015 14:55
0  8

Race dodają charakteru. A jesli sa bezpiecznie uzywane, to są też piękne :D

blues 12 listopada 2015 20:30
0  5

@Radomianka: Taaa, piekne sa race, pochody z pochodniami, darcie mordy, skakanie po latarniach...
Przepraszam, czy mowimy wciaz o dniu upamietniajacym odzyskanie przez Polske niepodleglosci czy o swietowaniu wygranego meczu przez WKS Szmacianke Zimnodupowice z RKS Gorzelnia?

Czemu nie mozna swietowac tego dnia np tak:
image

Przystanac przy Grobie Nieznanego Zolnierza i podziekowac wszystkim tym, dzieki ktorym mamy wolna Ojczyzne.

Radomianka 12 listopada 2015 21:10
0  0

@blues: można tak. Można świętować skromniej. Ale zawsze się znajda tacy ktorzy i tak zrobią po swojemu i z szumem. Mi osobiście podoba się efekt tworzony przez race. Zaraz... czy ja wspomniałam też coś o bezpieczeństwie? :) pozdrawiam

blues 12 listopada 2015 22:15
0  1

@Radomianka: U mnie swietuje sie skromnie :-) Nie rozumiem co masz na mysli mowiac o bezpieczenstwie? Raca w srodku wielotysiecznego tlumu nigdy nie moze byc "uzywana bezpiecznie".

Podobno Neron rowniez docenial piekno plonacego Rzymu... :-)

cheers

monkey 12 listopada 2015 22:26
0  4

@blues: W całej Polsce odbyło się masę imprez z okazji. Ja np w tym roku pojechałem z przyjaciółmi do Sopotu
Dzieci śpiewały pieśni patriotyczne a podczas imprezy zbierano pieniądze na szkołę w Grodnie. Po występach zamiast rac (sic!) wypuściliśmy na plaży w niebo setki tzw "serduszek dla ojczyzny" czyli latających lampionów.Była godzina 17 czyli ciemno już i efekty wizualne zajebiste. W zeszlym roku byłem w Gdyni,gdzie jest co roku parada i już więcej tam nie pojadę,bo jest pozwolenie dla kibiców Arki,by szli zwartą grupą. Gówniarze drący ryja "Raz sierpem itd" obwieszeni jakimiś celtykami i barwami klubowymi podczas takiej imprezy to dla mnie porażka.na koniec 2 zdjęcia by Tomasz Bołtimage

image

blues 12 listopada 2015 22:31
0  2

@monkey: Uff, dzieki! Juz myslalem, ze "prawdziwi Polacy" opanowi caly kraj. Takie swietowanie jakie pokazujesz to ja rozumiem :-)

monkey 12 listopada 2015 22:34
0  1

@blues: Spoko,W-wa jest wyjątkiem w Polsce. Masz relację z 3miasta: http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Barwne-parady-w-Gdyni-i-w-Gdansku-n96221.html
nie daj się zwariować:D

sln 12 listopada 2015 16:19
0  1

zmieniła się opcja polityczna i od razu na marszu jakby spokojniej

woolus 13 listopada 2015 06:47
1  2

@sln: dlatego, że tak na prawdę nie było w tym czasie rządu (stary nie ustąpił jeszcze, a nowy nie zaprzysiężony). Zobaczymy za rok. Już sie ludzie budzą, że to co mówił Imperator K. to ściema, ale jak to mówią, mądry Polak po szkodzie :P

boomboxwarrior 12 listopada 2015 16:47
0  5

Poglądy polityczne czy pseudo - polityczne, są jak dupa - każdy ma swoją. Ale nie mogę pojąć jak jednocześnie można cieszyć się jaraniem i popierać ONR - bo do tego sprowadza się ten marsz. Skoro mam jakieś poglądy i lubię jaranie to nie idę ramie w ramię z ludźmi którzy krytykują moje "hobby" i nigdy nie zgodziliby się na legalizację.

citrusbreezegrass 12 listopada 2015 19:26
0  2

@boomboxwarrior: jakbym czytał swoje myśli

yyyyyy 12 listopada 2015 16:52
0  0

Polsko ojczyzno moja!

[Komentarz skasowany]
Cheeli 12 listopada 2015 22:13
0  2

Piękne zdjęcia:D Mówcie co chcecie, race dodają pewnego uroku. I nie trzeba ich od razu wiązać z huligaństwem... Ja żadnym huliganem nie jestem, ale huczność imprezy jaką powodują są dla mnie magiczne. :)

Radomianka 13 listopada 2015 10:00
0  2

Uważam, że lampiony to wcale nie lepszy pomysł. Zwłaszcza nad morzem. Gdzie po wypaleniu wpadają do wody, następnie raniąc lub zabijając mewy a także ryby i inne stworzenia morskie.

monkey 13 listopada 2015 19:31
0  0

@Radomianka: Albo one,albo my :D A tak serio, jak niby taki lampion mógłby zabić lub ranić mewę? albo rybę? Jeśli już, to ich minusem jest,że śmiecą. Ale czymże jest tych kilkaset lampionów w porównaniu do czegokolwiek w ponad milionowej aglomeracji trójmiejskiej.
p.s. jutro spytam organizatorów o ofiary śmiertelne wśród ryb i ptaków;)

ostry5523 13 listopada 2015 20:56
0  0

@monkey: Mogą spalić las jak spadną albo komuś stodołę bo większość terenów wokół plaż to tereny wiejskie. Też stanie się krzywda... Moim zdaniem race są bezpieczniejsze:)

monkey 13 listopada 2015 21:08
0  0

@ostry5523: Ty byłeś kiedyś w Sopocie i szczałeś za stodołą? Mam wyjebane na te race,nie wypowiadałem się o nich. Napisałem tylko,że nie lubię kiboli,tej ich "kultury" i z Rodziną wolę jechać na spokojniejsze imprezy typu piknik rodzinny niż brać udział w marszu z wrzeszczącymi kibolami." Moim zdaniem race są bezpieczniejsze" co mnie to obchodzi?Po co mi to piszesz?

ostry5523 13 listopada 2015 22:19
0  1

@monkey: A co kogo obchodzą lampiony, że ich tak bronisz? Mewa może połknąć część lampionu i to ją może zabić skoro pytasz. Wolisz spokojniejsze imprezy to się tu uspokój a nie się spinasz. I ostatnia rzecz to tylko ci kibole będą bronić kraju w razie zagrożenia...

monkey 13 listopada 2015 22:36
0  1

@ostry5523: W głowie ci ktoś odpalił racę?Mewa nie jest tak durna by żreć lampion.Nie spinam się tylko jak mi ktoś pisze o stodołach w Sopocie i ewentualnych "krzywdach" to...Muszę Cię uspokoić,żadnego pożaru nie było.Organizatorzy mieli pozwolenie od straży pożarnej na puszczanie tych lampionów na plaży o 17 bo wtedy wiatr wieje w stronę morza.Są wykonane z materiałów biodegradalnych. Co do kiboli.W razie zagrożenia mam nadzieję,że bronić nas będzie armia, natomiast założenie z góry,że będą bronić kraju kibice piłki nożnej uważam za taką samą prawdę jak to,że kraju będą bronić też piekarze,sprzedawcy,wędkarze itp. Po prostu wszyscy zostaniemy powołani do woja.

ostry5523 14 listopada 2015 00:12
0  0

@monkey: Ty nie. Ty jesteś spokojny... A tak na poważnie to te lampiony są wytwarzane w Chinach po najmniejszych kosztach, dlatego płacisz za nie 1,5 zł, chociaż przepłynęły pół świata w kontenerze zanim to mogłeś zrobić. Więc nie wciskaj jakiś farmazonów, że się rozkładają. Niby jak ma się rozłożyć druciany czy drewniany stelaż albo łatwopalny środek, który też jest trucizną? Obejrzyj sobie parę dokumentów co się zdarza zjeść mewom (np. nakrętki plastikowe) wtedy pojmiesz, że jednak jest głupia... Nie pisałem tylko o Sopocie. Polska ma ponad 700 km linii brzegowej, na której są miejscowości małe (wioski) gdzie są stodoły, chociaż chodziło mi głównie o to, że coś może się zająć ogniem (ale tobie trzeba wyłożyć kawę na ławę). A wracając do "kiboli" to oni będą walczyć nieustraszenie i zawzięcie, a piekarze i sprzedawcy będą siedzieć osrani w okopach... Poza tym nie, nie lubię piłki, nie jestem kibicem i nikt nie pisał,że to są kibice piłki nożnej...

monkey 15 listopada 2015 00:04
0  1

@ostry5523: Kolejny apologeta kiboli,który nie lubi piłki nożnej i kibicem nie jest. Jak te moherowe babcie co protestowaly przeciw filmom,których nie oglądały. I jak ma być w Polsce dobrze?

ostry5523 15 listopada 2015 19:02
0  0

To ty protestujesz. Ja ich bronię.

Radomianka 14 listopada 2015 14:18
1  2

@monkey: mewy to jedzą. Ryba też może zjeść. Oprocz tego te twrdsze części np. drut ranią, bo mogą się wbić w rybę

monkey 15 listopada 2015 00:00
0  2

@Radomianka: Mewy,ryby? a co z dziećmi w wielotysięcznym pochodzie gdzie race odpalają? Masz dziecko?Poszłabyś z tymi co race palą czy trzymałabyś się z daleka? Pytania retoryczne jak dla mnie,ojca 6 letniego chłopca.

blues 15 listopada 2015 13:48
2  0

@monkey: Nie czarujmy sie; Nikt na "pokojowy" Marsz Niepodleglosc od lat nie zabiera dzieci :-) A jak uczestnicy chca sobie wzajemnie dupska podpalac to chyba dobrze? LOL

Zaratustra 15 listopada 2015 14:28
0  1

@blues: Stary, czy ty byłeś kiedyś w Warszawie na marszu czy relacje zawsze w telewizji oglądasz?! Na marszu w tym roku nie byłem, ale byłem w poprzednim i jeszcze poprzednim. Żadnej awantury świadkiem nie byłem, huligańskich zaczepek czy darcia mordy - nie widziałem i nie słyszałem. Były dzieci i rodziny. O 12 w południe marsz się zaczął. Wszystko w fajnej atmosferze. Pierdolisz jak te pomioty telewizyjne. Jest wiele "ugrupowań" które maszerują a telewizja zawsze pokazuje tylko te spierdolone przez co takim zdrowym ludziom jak ty krzywi się rzeczywistość... Później dochodzi do sytuacji, że gościa z flagą Polski nazywają nazistą lub nacjonalistą. Antifa też swoje do pieca dołożyła.

blues 15 listopada 2015 14:47
0  0

@Zaratustra: Ty, Zaratustra, odpierdolilo Ci? Po chuj wyszukujesz moje posty i je wszystkie minusujesz? Gruche do tego trzepiesz czy jak? Mnie Twoje pierdolenie tez sie nie podoba; ba kazdy ma prawo do swojego zdania. Ale z tymi minusami to dojebales, synus, jak skonczony kutas...

Zaratustra 15 listopada 2015 16:24
0  0

@blues: Minusuje bo nie zgadzam się z treścią - nic na siłę się nie doszukuję - temat ten mnie interesuje. Nie jest to nic osobistego. I nie ojcuj mi tu bo za krótki jesteś.
EDIT: CZY SWOJE ZDANIE NA TEMAT MARSZU WYROBIŁEŚ SOBIE BĘDĄC NA TAKOWYM CZY Z TELEWIZJI? - i dziękuję bardzo.

mkowalik20 13 listopada 2015 15:09
0  3

Mimo całej burzy w komentarzach, wstawka genialna.
Szczególnie podoba mi się trzecie zdjęcie od góry dla tego duży +

Zobacz też

Tam gdzieś...
Joe Satriani - Shockwave Supernova Tour - Ale był czad :)
Zabawki :D
Chłopiec
DJ Juciy M
Dubaj Mall
Sobotnie rowery po Wro71
OrkzOrkz
Chaos Space Marines
Świadomy sen (**Lucid Dreams**) - Czyli, co to jest? i jak to wywołać.
Bueza
Klasa