Mnie to obraża. Co o tym sądzicie?
Rozumiem, że nie każdy musi kochać pis i tego oto pana. Jednak polska flaga, na którą ktoś zwyczajnie leje, to chyba lekka przesada...

Mnie to obraża. Co o tym sądzicie?
Oczywiście, Polacy naziści. Polskie obozy zagłady? Oczywiście, że nasze!
(ta po lewej to Szydło wg autora)

Mnie to obraża. Co o tym sądzicie?
O tak. Kochana Panie Merkel w ramach solidarności z Polską dała nam tyyyyyle pieniędzy!
Jest tak kochana, że dorzuciła nam do tego nieco imigrantów. Wszyscy imigranci GRATIS! A złe cebulaki palą jej ukochaną flagę :(

Tu podaję link do profilu autora, jeśli ktoś miałby ochotę zostawić tam jakiś komentarz.
Zachęcam ;)
https://www.facebook.com/humorkamensky/
Daję celowo SFW, chcę żeby więcej osób zauważyło.

dobre
   
słabe
    61


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

blues 25 grudnia 2015 16:19
2  3

Rozumiem, że nie każdy musi kochać pis i tego oto pana. Jednak polska flaga, na którą ktoś zwyczajnie leje, to chyba lekka przesada...
Twoja logika jest niezle zakrecona. Nie obraza Cie, ze Kaczynski i jego podwladni (lacznie z p.o. prezydentem) sraja na Polske, ale obraza Cie obrazek, ktory to pokazuje? Analogicznie mozna powiedziec, ze nie masz nic przeciw chodzeniu do burdelu ale pornografia cie obrzydza...

Oczywiście, Polacy naziści. Polskie obozy zagłady? Oczywiście, że nasze!

Jesli masz taki uraz do naziestowskich obozow to czemu pozwalasz na zmiane prawa zakladanie takich obozow? Porownanie PiS do Nazistow to mocne slowa. Ale wlasnie w tym kierunku zmierza dyktatura Kaczynskiego. Szwaby mieli kanclerza, my bedziemy mieli prezesa...

O tak. Kochana Panie Merkel w ramach solidarności z Polską dała nam tyyyyyle pieniędzy!
Jest tak kochana, że dorzuciła nam do tego nieco imigrantów.

Tak, brace. Polska dostala wiecej kasy z UE niz wplacila skladek.
UE nie dorzucila uchodzcow; oni dorzucili sie sami. Co maja powiedziec Wlosi czy Grecy? Oni maja juz nie jakies marne 10 tys uchodzcow. tam ta liczba idzie w setki tysiecy. Jak chcesz pomoc ww. krajom? Chcesz wylac wojsko i strzelac do imigrantow? Czym wiec to by sie roznilo od dzialan Nazistow? BTW. Jezus tez byl uchodzca...

cheers

tobi 25 grudnia 2015 21:04
0  8

@blues: Czy ty wiesz, że przepustką do wejścia do UE to była likwidacja polskiego przemysłu? Nie było to wprowadzane w 1 rok, ale systematycznie przez lata. Dobrym przykladem są choćby cukrownie. Dlaczego je zlikwidowano? Ano po to, żeby Polska nie produkowała cukru, tylko kupowała z Niemiec i nie była konkurencją. To samo z cementowniami. Celowo część takich zakładów było zadłużanych, żeby po tym sprzedać i zamknąć. Dam ci przykład browaru w Ostrowie Wlkp. Browar został wyremontowany i sprzedany Kulczykowi. A ten zamknął go, bo sam miał browar w Poznaniu. Produkował dobre piwo Jubileusz, dawał pracę ludziom, zbyt produktów z rolnictwa. Więcej nie będę przytaczał przykładów, bo mi się nie chce. I nie pierdol mi tu czasami o opłacalności, bo jak Niemcy dopłacali do swoich stoczni, to było cacy, a jak Polska chciała to jest be.
Obserwuję cię już jakiś czas, twoje komentarze, wydajesz się być inteligentnym człowiekiem ze sporą wiedzą, ale od końca października z twoich komentarzy słychać kwik. I mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Nie wiem skąd czerpiesz informacje co się dzieje w Polsce, podejrzewam, że z TVN, bo do Kanady pewnie dochodzi

Gwyhyr 25 grudnia 2015 13:58
0  1

zlinczujmy skurwysyna xD

Ketsu 25 grudnia 2015 14:12
0  0

@Gwyhyr: miałem nadzieję, że nie pozostanie to bez odzewu :D

blues 25 grudnia 2015 15:07
0  0

@Gwyhyr: Zlinczowanie Kaczynskiego zrownaloby nas z jego metodami.

Inny 25 grudnia 2015 14:19
0  0

Cała prawda :)

Inny 25 grudnia 2015 14:26
4  6

Czemu nie wrzucisz takich jego fotek? Z tego co widzę to on jedzie na wszystko co jest nie tak w dzisiejszych czasach. I chyba nie rozumiesz przesłania tego co sam wrzuciłeś. No chyba że jesteś na tyle ślepy i głupi że dalej popierasz kaczora i ten faszystowski pis...
image

Ketsu 25 grudnia 2015 14:45
0  0

@Inny: To nie kwestia poglądów politycznych. Odniosłem się tylko i wyłącznie do tych obrazków i mówię tylko o nich. Urażają mnie rysunki, gdzie ktoś oddaje mocz na polską flagę, albo przedstawia choinkę z zatkniętą flagą polski i stojakiem w kształcie swastyki (fakt, tańczy w okół niej Kaczyński) a na profilu autora dopisek "WEIHNACHTEN IN POLEN" - święta w Polsce. Serio? W kraju gdzie niemcy mieli swoje obozy zagłady? Nic dziwnego, że później się mówi o polskich obozach. Niektóre rzeczy, są po prostu nie na miejscu. Uważasz, że unia nam dała tak dużo pieniędzy, które zmarnowaliśmy? Propaganda, też się dokładamy do tego cyrku, a oni nam dyktują jeszcze, jak mamy te pieniądze wydawać. Fakt, wolę PIS od prounijnego PO ale żadne z tych ugrupowań nie jest "moje".

blues 25 grudnia 2015 15:20
3  3

@Ketsu:

To nie kwestia poglądów politycznych. Odniosłem się tylko i wyłącznie do tych obrazków i mówię tylko o nich.

Nie badz hipokryta. Jakbys mial inne poglady polityczne to bys sie nie obrazal na te obrazki. One nie obrazaja Polski tylko tego malego bezzęba o faszystowskiej naturze.

BTW. Polska jest jednym z niewielu cywilizowanych krajow, w ktorych obowiazuje prawo pozwalajace na skazanie za "obraze majestatu". Co zas plasuje nas gdzies miedzy Malezja, Arabia Saudyjska i Uganda...

"WEIHNACHTEN IN POLEN" - święta w Polsce. Serio? W kraju gdzie niemcy mieli swoje obozy zagłady?

Prosze, nie wybielaj polskiej historii bardziej niz nasza Ojczyzna tego potrzebuje. Polacy po wojnie stworzyli pieklo dla wielu tysiecy Niemcow wypedzanych ze Slaska. W polskich, przejsciowych obozach zmary tysiace z nich. Tak na marginesie to w polskiej prasie katolickiej z okolic 1932 - 35 wychwalano pod niebiosa Austracki pomysl obozow koncentracyjnych dla bezdomnych i chorych psychicznie (nie chodzi o ich zabianie, tylko o zamkniecie w jednym obozie).

Teraz slyszac retoryke PiSu o sądzeniu, karaniu, wypedzaniu tzw. postkomunistow to zastanawiam sie jak bardzo ludzie potrafia zdurniec. 30 - 40% PiSowego betonu chce wziac za morde reszte Narodu... Toz to wlasnie to samo zrobil Hitler a wczesniej Lenin. Kolory proporcow inne, ale mentalnosc i sposob dzialania identyzny.

Szczesliwych Swiat!

4key 25 grudnia 2015 16:04
0  2

@blues: a w czasach obecnych "pani bozia" wychwala marsz na wschód dziadka Piłsudskiego w 1920.. ot religia miłosierdza.. poszukiwaczy św. Gralla z XIV w.

Inny 26 grudnia 2015 00:47
0  1

@blues: Bardzo dobrze napisane :)

Ketsu 26 grudnia 2015 01:20
0  0

@blues: Nie jestem hipokrytą, gdyby na tych obrazkach na flagę lał Kormorowski, Korwin czy ktokolwiek inny, zamieściłbym go tu z takim samym podpisem! Co do drugiej części.. Uważam, że swastyka w Polsce jest symbolem znienawidzonym, który kojarzy się z krzywdą wyrządzoną polskiemu narodowi. Nie podoba mi się umieszczanie go na jednym obrazku z naszą flagą. Tylko i wyłącznie o to mi chodzi. Nie wrzucajcie mnie do jednego worka z PiSem, proszę.

blues 26 grudnia 2015 03:06
3  2

@Ketsu: No to jeszcze raz, bo czegos nie rozumiem. Ciebie drazni obrazek, na ktorym ktos szczy na polska flage, a nie wkurwia cie jak ten ktos robi to w realu i to nie tylko leje na flage ale i na cale spoleczenstwo? Adresowanie swojego oburzenia na satyryka jest dla mnie niepojete. Skupiasz sie na elemencie satyry a nie widzisz do czego sie ona odnosi.

To samo dotyczy swastyki; PiS odpierdala nam faszyzm wymieszany z bolszewizmem a Ty sie wkurzasz, ze ktos to zauwazyl i narysowal? Wkurzaj sie na marionetke Dude, poslow, senatorow Szydlo i teko malego lalkarza ciagnacego za wszystkie sznurki.

Nie zauwazyles, ze nawet za Kwacha nie pojawialy sie podobne karykatury? Czy nie dziwi Cie dlaczego teraz sie pokazaly?

PiS, narodowcy i podobni korwinowcy maja wiele wspolnych cech; Jedna z nich jest szowinizm mylony z patriotyzmem.

cheers

Zaratustra 26 grudnia 2015 16:36
1  1

@blues: "PiS, narodowcy i podobni korwinowcy maja wiele wspolnych cech; Jedna z nich jest szowinizm mylony z patriotyzmem." - sld, po i inni podobni lewacy mają wiele wspólnych cech - jedną z nich jest brak patriotyzmu.

blues 26 grudnia 2015 17:49
0  0

@Zaratustra: Bredzisz waszmość... Twoj wpis to takie: "A u was bija murzynow".

Zaratustra 27 grudnia 2015 10:12
0  1

@blues: Zabawne, że ty to napisałeś :D

Zaratustra 26 grudnia 2015 16:19
0  2

@Inny: Faszystowski pis?! :D Jeśli partię planującą ponownie obniżyć wiek emerytalny, która pozwoliła rodzicom samym decydować kiedy posłać dziecko do szkoły, która chce wprowadzać politykę prorodzinną w między czasie dbając o interesy narodu a nie sprzedawać po trochu wszystko co mamy nazywasz faszystowską to aż się boję jak powinieneś nazwać po xD

[Komentarz skasowany]
petro naukowy sceptyk 25 grudnia 2015 14:38
0  3

Dwa pierwsze obrazki to satyra na PiS i jego działania. Ten ktoś lejący na polską flagę i z odciętą głową sprawiedliwości to karykatura Jarosława Kaczyńskiego. W drugim obrazku to nie chodzi o skojarzenie Polacy-naziści i "polskie obozy", tylko o to że to pierwsze święta Bożego Narodzenia od zdobycia władzy przez partię, kojarzącą się na zachodzie z nazizmem.
Trzeci obrazek to już jest satyra na naszą mentalność, żeby nie napisać obłudę. Lubujemy się z nadawaniu na UE jaka to cała ona jest zła, lewacka i w ogóle be i fe, ale z chęcią bierzemy lewackie euro z Brukseli.

blues 25 grudnia 2015 16:19
2  3

Rozumiem, że nie każdy musi kochać pis i tego oto pana. Jednak polska flaga, na którą ktoś zwyczajnie leje, to chyba lekka przesada...
Twoja logika jest niezle zakrecona. Nie obraza Cie, ze Kaczynski i jego podwladni (lacznie z p.o. prezydentem) sraja na Polske, ale obraza Cie obrazek, ktory to pokazuje? Analogicznie mozna powiedziec, ze nie masz nic przeciw chodzeniu do burdelu ale pornografia cie obrzydza...

Oczywiście, Polacy naziści. Polskie obozy zagłady? Oczywiście, że nasze!

Jesli masz taki uraz do naziestowskich obozow to czemu pozwalasz na zmiane prawa zakladanie takich obozow? Porownanie PiS do Nazistow to mocne slowa. Ale wlasnie w tym kierunku zmierza dyktatura Kaczynskiego. Szwaby mieli kanclerza, my bedziemy mieli prezesa...

O tak. Kochana Panie Merkel w ramach solidarności z Polską dała nam tyyyyyle pieniędzy!
Jest tak kochana, że dorzuciła nam do tego nieco imigrantów.

Tak, brace. Polska dostala wiecej kasy z UE niz wplacila skladek.
UE nie dorzucila uchodzcow; oni dorzucili sie sami. Co maja powiedziec Wlosi czy Grecy? Oni maja juz nie jakies marne 10 tys uchodzcow. tam ta liczba idzie w setki tysiecy. Jak chcesz pomoc ww. krajom? Chcesz wylac wojsko i strzelac do imigrantow? Czym wiec to by sie roznilo od dzialan Nazistow? BTW. Jezus tez byl uchodzca...

cheers

tobi 25 grudnia 2015 21:04
0  8

@blues: Czy ty wiesz, że przepustką do wejścia do UE to była likwidacja polskiego przemysłu? Nie było to wprowadzane w 1 rok, ale systematycznie przez lata. Dobrym przykladem są choćby cukrownie. Dlaczego je zlikwidowano? Ano po to, żeby Polska nie produkowała cukru, tylko kupowała z Niemiec i nie była konkurencją. To samo z cementowniami. Celowo część takich zakładów było zadłużanych, żeby po tym sprzedać i zamknąć. Dam ci przykład browaru w Ostrowie Wlkp. Browar został wyremontowany i sprzedany Kulczykowi. A ten zamknął go, bo sam miał browar w Poznaniu. Produkował dobre piwo Jubileusz, dawał pracę ludziom, zbyt produktów z rolnictwa. Więcej nie będę przytaczał przykładów, bo mi się nie chce. I nie pierdol mi tu czasami o opłacalności, bo jak Niemcy dopłacali do swoich stoczni, to było cacy, a jak Polska chciała to jest be.
Obserwuję cię już jakiś czas, twoje komentarze, wydajesz się być inteligentnym człowiekiem ze sporą wiedzą, ale od końca października z twoich komentarzy słychać kwik. I mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Nie wiem skąd czerpiesz informacje co się dzieje w Polsce, podejrzewam, że z TVN, bo do Kanady pewnie dochodzi

blues 26 grudnia 2015 03:13
6  3

@tobi: Daruj sobie. Spiski oczywiscie istnieja, ale to co proponujesz w swoich tlumaczeniach to zwykle political fiction. Dodaj do tych cukrowni i browarow jeszcze "zamach smolenski" a przyblizysz mnie jeszcze bardziej do utraty wiary w ludzka inteligencje.

TVN dociera do Kanady; ja jednak tego nie ogladam. Wole czytac. Daje mi to wiksze mozliwosci analizy i sprawdzenia faktow. A tak na marginesie, to okazuje sie, ze media prawicowe sa wielokrotnie bardziej stronnicze niz "lewackie". Indolencja dziennikarzy i klamstwa Niezlaeznej, TV Republika itp az gryza w oczy. To sa pisemka skierowane chyba do połidiotow, dla ktorych wiara i autorytety maja wieksze znaczenie niz fakty.

cheers

tobi 26 grudnia 2015 08:31
0  5

@blues: To nie jest fikcja, a fakty, które sie wydarzyły, więc nie pieprz głupot. Tak samo fakty pożywiania się u sowy, wpierdalania ośmiorniczek, robienie laski US&A. Dzisiaj w telewizorze robi się nagonkę na pewnych ludzi, co nie można się im dziwić, bo bronią swego jak wilki. Odjebanie od sporych pieniędzy na dłuższy okres zadziałał jak zimny prysznic. Mamy dobitny przykład tej dziennikarskiej świni Lisa. Kończy mu się kilkumilionowy zarobek z TVP, więc pieje swoje dyrdymały na marszach, gdzie 90% ludzi nie wie, po co tam jest.
Co do zamachu smoleńskiego, to najwięcej piany biją właśnie tacy ludzie jak ty, trzeszcząc ciągle, jakby nie było innych spraw. No i co najważniejsze, że właśnie tacy prorocy jak ty, już wiedzą, że Kaczyński z Macierewiczem pójdą na Rosję z szabelką, czy innym kijem, Właśnie w tym wszystkim najlepsze jest to, że jak rano wstaniesz, to nie wiesz, czy se pierdniesz, czy się posrasz, a wiesz, co zrobią wyżej wymienieni. Daruj sobie.

blues 27 grudnia 2015 02:27
3  1

@tobi:

Czy ty wiesz, że przepustką do wejścia do UE to była likwidacja polskiego przemysłu?

Jakiego przemyslu?

Dobrym przykladem są choćby cukrownie. Dlaczego je zlikwidowano? Ano po to, żeby Polska nie produkowała cukru, tylko kupowała z Niemiec i nie była konkurencją.

Dopisujesz teorie do b. prostej sprawy. Cukrownie byly rentowne do momentu, gdy koszty produkcji byly na poziomie tych z czasow PRL. Paradoksalnie wzrost zarobkow spowodowal spadek rentownosci. Ten mechanizm tyczyl sie wielu dziedzin polskiego przemyslu. Niestety, "przemysl" oparty na pracy manualnej i technologiach prawie zywcem wyrwanych z XIXw nie maja prawa bytu w Europie XXIw. Jesli sklonny jestes zarabiac tyle co chinski robotnik, 5$ na dzien, to prosze bardzo. Obawiam sie jednak, ze wolisz jednak 5$ na godzine...

Rolnictwo w Polsce rowniez nie dorownuje temu na Zachodzie. W Polsce wciaz wiele gospodarstw to 5 - 10ha, podczas gdy zachodnie to setki hektarow. Polskiemu rolnikowi nie oplaca sie kupic nawet ciagnika by obrobic ten skrawek ziemi.

To samo z cementowniami. Celowo część takich zakładów było zadłużanych, żeby po tym sprzedać i zamknąć.

Brednie, kolego. Zle gospodarowanie. marna koninktura i brak kapitalu powoduje zadluzenie. Choc nie przecze, ze wrogie przejecia sie nie zdarzaja. Zdarzaja sie one nawet w stabilnych gospodarkach. Nie maja jednak chakteru systematycznego wyniszcania, jaki sugerujesz.

I nie pierdol mi tu czasami o opłacalności

Czemu nie? Boisz sie, ze to moze byc rzeczywisty powod upadku (de facto nieistniejacego) polskiego przemyslu?

bo jak Niemcy dopłacali do swoich stoczni, to było cacy, a jak Polska chciała to jest be.

Polska chciala i doplacla. Rzad wtopil w stocznie ok. 200mln zl od 2005 do 2007. Czyli juz po akcesji do UE. Niestety recznie klepane statki i spawane recznymi spawarkami nie byly konkurencyjne jakosciowo ani cenowo wobec np koreanskich.
Niemcy uratowali pare stoczni doplatami. Ale bez zdecydwoanie wiekszej kultury pracy i nowoczesnych technologii i tego by nie osiagnieto. Wiele niemeckich stoczni upadlo. Czesc z nich zmienilo profil dzialnosci lub wlasciciela;
http://www.rp.pl/artykul/493654-Stocznie--czyli-jak--sie-pozbyc-klopotu.html
A tak na marginesie; co z forsa, ktora zebral Rydzyk na ratowanie stoczni?

To nie jest fikcja, a fakty, które sie wydarzyły, więc nie pieprz głupot.

Tak, to co opowiadasz to political fiction. A najlepszym przypadku to sa cholernie tendencyjne opinie.

Odjebanie od sporych pieniędzy na dłuższy okres zadziałał jak zimny prysznic.

Mnie forsy nie zabrano. Ja po prostu jestem za panstwem prawa i wolnosci obywatelskich. I takiej Polski bronie.

przykład tej dziennikarskiej świni Lisa.

Kolejna tendencjna opinia. Lis to hiena. Fakt. Ale Lis wali rowno po PO i po PiS.

Kończy mu się kilkumilionowy zarobek z TVP,

O niego sie nie martw. Wciaz jest naczelnym Newsweeka i zarabia spora forse na innych projektach.

Co do zamachu smoleńskiego, to najwięcej piany biją właśnie tacy ludzie jak ty,

Klamiesz. To prawicowe media zbily fortune na "zamachu" a PiS zyzskal "swietego". Ja tylko odpowiadam na kretynizmy jakie oni glosza.

tacy prorocy jak ty, już wiedzą, że Kaczyński z Macierewiczem pójdą na Rosję z szabelką

Znowu klamiesz. JK i AM nawolywali do atakowania Rosji gdy byli w opozycji. Teraz spokornieli, bo wiedza, ze silowe rozwiazania sa nierealne. Dlatego Kaczynski zapowiedzial przeprowadzenie sledztwa "wlasnymi silami", czyli z pomoca przychylnych mu "bieglych". Wycofal sie z pomyslu o miedzynarodowym sledztwie i siciaganiu wraku tupolewa. Widza, ze nic nie zdzialaja na tym polu to zmieniaja retoryke, hipokryci.

Nie wiem co zrobia PiSiaki. Oni wciaz mnie zaskakuja swoja perfidia.

cheers

tobi 27 grudnia 2015 08:09
0  5

@blues: Oj blues, przygotowanie odpowiedzi trochę ci zajęło, ale dobra. Przemysł w Polsce był i jest, ale lata 90-te go skutecznie rozbroiły, nie pozwalając na modernizacje i dopasowania do postępu, bo go najzwyklej w świecie sprzedano. I jeśli śmiesz twierdzić, że przemysłu w Polsce nie było, to muszę stwierdzić, że jesteś Nazistą świetnie mówiącym i piszącym po polsku. Nie obraź się, ale takie wrażenie na mnie sprawiasz (sam nazywasz niektórych faszystami, więc ja nie będę dłużny).
Teraz kwestia Rydzyka: dla wiadomości, to nie chodzę do kościoła, nie uczestniczę w obrzędach itp. Powiedz mi, co się stało z "końcówką" z OFE, gdzie zginęło kilka miliardów przy transferze do ZUS? Tego już nie pokazują w telewizorze? No patrz, tylko debile o tym pamiętają, co pracują za mniej, niż 6000 zł. Taki debil jak ja!
Lis jest nie tyle świnia, co knurem/wieprzem/krótkim chujem. Drze ryja, jak to mu się źle teraz dzieje, po rzekomym zamachu na demokrację, Szkoda, że nie piał, jak Komorowski podpisywał ustawę o 6 latkach, przy zdecydowanym sprzeciwie wielu rodziców, między innymi moim.
No i muszę poruszyć kwestię rolnictwa, bo się ni chuja na tym znasz. Właśnie małe gospodarstwa, rodzinne, mimo, że mało dochodowe produkowały na prawdę zdrową żywność. Są na szczęście jeszcze w Polsce takie, ale niestety nie mają szans konkurować właśnie z tymi "amerykanskymy, zachodnimy". Jeżeli tnąc koszty produkcji, kosztem jakości żywności, ma być priorytetem, to ja pierdolę taki zachód i dobrobyt. I jeśli zdobędziesz się na wolę odpisania mi na ten post, to nie pisz czasami nic o rolnictwie, no chyba, że masz jakieś pojęcie w co wątpię. Życzę ci więcej obiektywizmu. Obserwujesz sytuację w Polsce z innego punktu widzenia. Ciebie to nie dotyczy, ponieważ jesteś w chuj km stąd. Nadal będę twierdził, że po październiku tobie, lub komuś z twoich znajomych, bądź rodziny urwał się spory grosz, że tak bijesz pianę. Jakoś nie odczuwam strachu, że ktoś mi wjedzie na chatę w nocy i weźmie do więzienia, nie każe mi chodzić do kościoła, a wiesz czemu? Bo nic nie ukradłem i właśnie ci się tego boją i łażą w jakichś durnych marszach w obronie. Tylko właśnie czego? Demokracji? Swojej dupy.

blues 28 grudnia 2015 17:21
0  1

@tobi:

Oj blues, przygotowanie odpowiedzi trochę ci zajęło

Nie wiem jak Ty, ale ja mam zycie poza internetem :-)

Przemysł w Polsce był i jest, ale lata 90-te go skutecznie rozbroiły, nie pozwalając na modernizacje i dopasowania do postępu.

Po '89 stan plskiego przemyslu byl na poziomie lat 60. Byl przestarzaly i rozkradany przez zarzady i... pracownikow. Wynoszenie sprzetu i materialow, orobienie lewizn w godzinach pracy na bylo za komuny powszechne. Lata 90 to bylo zderzenie wciaz komuszej mentalnosci i wolnorynkowa rzeczywistoscia. Do tego wiekszosc przemyslu odziedziczonego po PRLto byl przemysl ciezki i nierentowny. Czy chcesz winic Tuska i PO za upadek przemyslu stalowego w Stanach oraz gornictwa i przemyslu stoczniowego w UK w latach 70?

Jakie inne galezie przemyslu w Polsce mogly konkurowac z Zachodem? Moze przemysl elektroniczny i motoryzacyjny. W Polsce wowczas nie tylko nie bylo nowoczesnego i konkurencyjnego przemyslu ae nie bylo tez kapitalu. Dlatego te potworki komunistyczne upadly. Dopatrywanie sie w tym spisku jest tylko przejawem ignorancji.

muszę stwierdzić, że jesteś Nazistą świetnie mówiącym i piszącym po polsku. Nie obraź się

Nie obrazam sie na infantylne prowokacje:-) Czy w ktorym kolwiek poscie okazalem nienawisc do jakiejs grupy etnicznej badz spolecznej? Nie. A wiec nazywanie mne Nazista jest idiotyzmem.

Teraz kwestia Rydzyka: dla wiadomości, to nie chodzę do kościoła, nie uczestniczę w obrzędach itp. Powiedz mi, co się stało z "końcówką" z OFE

Odpoowiedz, co sie stalo z kasa zebrana przez Rydzyka na ratowanie stoczni. Jesli ktos nakradl forse z OFE to powinien siedziec. Jeslii nie siedzi, to znaczy, ze w Polsce jest duza korupcja albo... nie zlamano prawa.

Tego już nie pokazują w telewizorze?

Klamiesz. O sprawie OFE bylo w TV, nawet tej znienawidzonej jak TVN, Polsat i TVP. Do tego zadrukowano tony papieru w prasie prawicowej na ten temat.

Lis (...) Drze ryja, jak to mu się źle teraz dzieje, po rzekomym zamachu na demokrację, Szkoda, że nie piał, jak Komorowski podpisywał ustawę o 6 latkach

Sparawa 6 latkow NIE JEST sprawa demokracji i nie dotyczy zmian ustrojowych Panstwa. Zmiany dt. TK i podpisanie ustawy o inwigilacji dotycza ustroju i ograniczaja demokracje. Mylisz pojecia.

Właśnie małe gospodarstwa, rodzinne, mimo, że mało dochodowe produkowały na prawdę zdrową żywność.

Przeczysz sam sobie. Jesli produkcja jest niedochodowa a rolnicy nie znajduja klientow na swoje produkty ze wzgledu na cene to znaczy, ze ma dla takich miejsca w warunkach wonorynkowych. Nie widze najmniejszego powodu by Panstwo doplacalo rolnikom do produkcji tylko dlatego, ze oni maja takie widzimisie. Jesli chca produkowac malo i zdrowo to nech robia to za sensowna cene.

Nadal będę twierdził, że po październiku tobie, lub komuś z twoich znajomych, bądź rodziny urwał się spory grosz, że tak bijesz pianę.

Jaaaasne LOL. Moi rodzce sa od lat na emeryturach. Siostra jest belfrem. Stracili taka forse, ze ho ho hahahaha. Tobi, gubisz sie w domyslach i chamskich insynuacjach. I jeszcze masz czelnosc zaarzzucac mi brak obiektywizmu. Paradne LOL

Jakoś nie odczuwam strachu, że ktoś mi wjedzie na chatę w nocy i weźmie do więzienia, nie każe mi chodzić do kościoła, a wiesz czemu?

Naiwny jestes i masz klapki na oczach. Czy myslisz, ze te nowe porzadki PiSowskie skierowane sa przeciw takim szaraczkom jak Ty? Nie, bracie. Oni celuja w wieksze ryby; np. w dziennikarzy, ktorzy sa im niewygodni. Nie kradniesz? Na pewno? Nie zdarzylo Ci sie nigdy sciagnac jakiego filmu czy muzy? Paragraf zawsze sie znajdze:-)

Bo nic nie ukradłem i właśnie ci się tego boją i łażą w jakichś durnych marszach w obronie. Tylko właśnie czego? Demokracji? Swojej dupy.

Oj, biedny zmanipulowany maly czlowiczku.... Szkoda slow. Sluchasz pierdow z TV Republikka albo innego Rydzyka i myslisz, ze myslisz LOL Nawet nie wiesz o co chodzi z ta obrona demokracji, Konstytucji i TK.

cheers

tobi 28 grudnia 2015 18:04
0  0

@blues: po 1: gratulacje, że masz życie poza internetem, ja też.
Po 2: wiesz dlaczego upadły potentat na Polskę i nie tylko (Europa) ZAP Ostrów Wlkp? Bo zamknięto biuro projektowe, które wymyślały nowe rzeczy. Dzisiaj zakład jest podzielony na milion spółek i spółeczek. Podobna sprawa URSUS. Więcej ci nie tłumaczę, bo nie ma sensu.
Po 3: Dobra, nie jesteś Nazistą. Jesteś...nie ważne.
Po 4: Rydzyk zbierał darowizny, a nie składki obowiązkowe, a to już zajebista różnica. tego już nie widzisz. Widocznie Rydzyk nie złamał prawa, bo jeszcze nie siedzi, tak jak Tusk. A powinni obydwoje.
Po 5: gdybyś wiedział cokolwiek o produkcji żywności, to byś siedział cicho. Jeżeli dla ciebie wyznacznikiem zdrowia jest produkcja jak najtańsza, byle czym kosztem zdrowia, to faktycznie, mieszkasz w Ameryce Północnej. tam wjebią eternit, jakby był zmielony w ćwierćfunciaku. A może kurwa jest. Zachód dotuje rolnictwo i jest cacy, ale w Polsce jest be. Po cześci nawet racja, bo jak już wspomniałem dotacje wszelakie powodują to, że bogaty ma jeszcze więcej, a ten, co nie spełnia kryteriów (czyli biedny) ma jeszcze mniej, albo przynajmniej stoi w miejscu.
Po 6: Rozumiem, że siostra nie dostała wypłaty, rodzice nie mają emerytury, a co najgorsze policja religijna gdzieś ich gna i każe coś im robić, co jest be? Ogarnij się facet.
Po 7:ACTA...mówi ci to coś? Proszę cie.
Po 8: Nie zajebałem nic, więc się nie boję.

blues 28 grudnia 2015 19:23
0  0

@tobi:

Po 6: Rozumiem, że siostra nie dostała wypłaty, rodzice nie mają emerytury, a co najgorsze policja religijna gdzieś ich gna i każe coś im robić, co jest be? Ogarnij się facet.

WOW!!! Nie wiedzialem, ze emerytury i pensje nauczycielskie wyplacane sa kasy PO.... Dobrze sie czujesz?

tobi 28 grudnia 2015 20:03
0  0

@blues: czuję się wyśmienicie, ale z twojej wypowiedzi zabrzmiało to tak, jakby PiS zabrał te pieniądze. Blues. Tym zdaniem kończę dyskusję z tobą. A na nowy rok, życzę ci wszystkiego dobrego.

Zaratustra 26 grudnia 2015 16:29
0  3

@tobi: Nie mówiąc już o "naszym" węglu jak i niezliczonych limitach na produkcje. Ile firm w Łodzi zbankrutowało po wybudowaniu nowej WZ'tki bo nie dostali należnych zobowiązań. Albo 100 tyś euro przekrętu w "dotacjach" (powinno być POŻYCZKACH) na 10 doniczek (paranoja) Z dotacji korzystają przede wszystkim politycy i znajomi przedsiębiorcy polityków by robić w wała małe i średnie przedsiębiorca jak i miliony rodaków. Jebać UE. Jebać ich pieniądze i chęć mówienia krajom co mają robić we własnym domu. Jest możliwa współpraca państw europejskich bez tych wypranych z zasad ludzi, bez ue. Nie potrzebujemy komisji europejskich, flagi, hymnu europejskiego by wiedzieć, że współpraca jest potrzebna.

tobi 26 grudnia 2015 18:09
0  3

@Zaratustra: Właśnie taką politykę współpracy krajów wschodnich chciał uprawiać i robił to Lech Kaczyński. Był przeszkodą zarówno dla wschodu (zwłaszcza) jak i zachodu. Na rękę właśnie tym ludziom, którzy teraz mowią nam co mamy robić, jest to, że samolot się rozkurwił. Unia dała rozkręcić biznes grupce ludzi, coraz bardziej zwiększając dysproporcje pomiędzy ludźmi bogatymi i biednymi. Ktoś ma bardzo dużo, albo ktoś ma bardzo mało, a klasy średniej jest mało. Także chwalenie UE jaka to ona nie jest traktowałbym z przymrużeniem oka.

4key 27 grudnia 2015 09:15
0  0

@tobi: Było kiedyś w Biblii dwóch braci..:P (zrozumiecie z Zaratustrą metaforę i przeanalizujecie fakty pod tym kątem)

tobi 27 grudnia 2015 13:14
0  0

@4key: nie tędy droga. Prędzej uwierzę w hel, niż w to. :)

4key 28 grudnia 2015 08:14
0  0

@tobi: Ha ha ha... nikt nie każe Ci wierzyć.. i dlatego to MOŻE być doskonałe, że jest tak bardzo absurdalne.. ;P

tobi 28 grudnia 2015 17:18
0  0

@4key: eee, za mało korzyści.

4key 26 grudnia 2015 07:10
0  2

@blues: Jeśli twierdzisz, że UE została "stworzona" po to by "pomagać" biednym i dopłacać do ich budżetu świadczy o poziomie i umiejętności realnej oceny sytuacji.
Pewnie, że uchodźcą trzeba pomagać.. trzeba też pomagać biednym i przekazywać na pomoc dla nich 10% swoich dochodów.. tak twierdził Jezus.. który też był biedny... twierdził też: nie gromdzcie dóbr na ziemi, nie czyń zła.. i dużo takich innych "dziwnych" nie mających nic wspólnego z obecną kato-oszołomską rzeczywistością stwierdzeń. Chyba, że mówimy o innym Jezusie.
Polak więcej krzywdy doznał i doznaje od drugiego Polaka,.. nie wiem dlaczego nienawidzimy "ciapatych".. przypuszczam, ze najbardziej boją się ich "czarnuchy" .. chodzi o zemstę za wyprawy po Gralla..
Powinniśmy się bać.. religijnych ortodoksów i oszołomów (tych katolickich szowinistów również)

blues 27 grudnia 2015 02:52
0  1

@4key:

Jeśli twierdzisz, że UE została "stworzona" po to by "pomagać" biednym i dopłacać do ich budżetu świadczy o poziomie i umiejętności realnej oceny sytuacji.

Gdzie tak twierdze? UE zostala stworzona na fundamencie EWG. Celem m.in bylo wspieranie gospodarek panstw czlonkowskich. Przyjecie na ogolnych warunkach panstw biedniejszych by tylko im pomagac nie ma najmniejszego sensu. Rozwoj gospodarczy mozliwy jest tylko przy rownowadze ekonomicznej czlonkow. Dlatego w pierwszej fazie do biedakow doplacano aby zniwelowac roznice. Z punktu widzenia wojskowego panstwa graniczne pelnia tez role buforowa. Nikt tego nie ukrywal, tak jak Polaka nie ukrywa, ze jesto jeden z powodow przemawiajacych za akcesja Ukrainy do UE.

Jezus.. który też był biedny... twierdził też: nie gromdzcie dóbr na ziemi, nie czyń zła.

Z druga teza zgadzam sie w 100%. Jednak z pierwsza mam pewne problemy. Fakt, Jezus mowil, ze latwiej wielbladowni przez ucho igielne niz bogatemu do nieba... Ale nie odrzucal bogatych. Do tego w Starym Testamencie jasno stoi, ze Bog wynagradzal bogactwem swoich ulubiencow (Abraham, Hjob). Tego Jezus nie zanegowal. A i mozna psilic sie etymologia polskich slow: bogaty / ubogi. Jeden i drugi to taki, ktory podoba sie Bogu.
Pieniadz nie jest zly. Zla jest milosc do pieniadza.

nie wiem dlaczego nienawidzimy "ciapatych"

Starch ma swoje korzenie w nieznanym. Wikszosc Polakow mieszkajacych w Polsce nigdy, lub w ograniczony sposob, miala doczynienia z "ciapatymi". Znaja ich tylko z mediow.

Powinniśmy się bać.. religijnych ortodoksów i oszołomów (tych katolickich szowinistów również)

100% racja! Ja nie mam nic przeciwko wierze. Ale obawiam sie zinstycjunowanej religii i radykalow.

cheers

4key 27 grudnia 2015 09:04
0  1

@blues: "Polska dostała więcej kasy niż wpłaciła składek.." być może do roku 2015 tak ale to jest proces długofalowy i w ogólnym rozrachunku zaczniemy lub już zaczęliśmy być na "-".
UE czyli całe to Europejskie "konsorcjum" nie zostało stworzone dla człowieka zostało utworzone przez i tylko dla przedsiębiorstw/ich właścicieli (część z nich sponsorowała w 1936-37 "malarza" gdyż tylko on mógł powstrzymać marsz Józefa i komunizmu nz zachód.. tak bali się o swoje majątki)
A jakie korzyści przyniosło im stworzenie Unii/lobbingu:
- oni decydują o ustawach i uchwałach dobrych dla swoich interesów
- zostały otworzone rynki pracy (celowo powolnie) dla "białych" murzynów którzy robią za 5E. Niemiec nawet ten z DDR-ówka nie bedzie za tyle pracował... polski (węgierski, ukraiński,itp,itd) budowlaniec jak najbardziej.. nie mówiąc już o niedorozwoju wynikającym z lenistwa.. wielkiemu państwu i jego obywatelom nie chcę się za bardzo fizycznie pracować..
- skoro wpłacamy pieniądze do wspólnej kasy i jesteśmy na równych prawach to dlaczego:
- ceny operacji bankowych są jedne z najwyższych w Europie
- istnieje roaming - też jeden z najwyższych
- ceny w polskim "Lidlu" są dużo wyższe niż w niemieckim - nie mówiąc o jakości produktów
- nie piszę o wypłatach...
- itp.. itd
Czy to jest według Ciebie "równowaga ekonomiczna"..??, Jest.. w skali do 100 .. 50 na "-" i 50"+" daje 0.
Do czego dopłacano.. do tworzenia niepotrzebnych stanowisk pracy w administracji.. restrukturyzacji mającej na celu zamykanie/rozkradanie polskiego przemysłu.Dopłaty zaczęto od przejęcia mediów/prasy (czyli "najwyższej" władzy w obecnym ogłupiałym społeczeństwie - afera z Jakubowską). Potem Schreder/Gazprom zaczął dopłacać do zmiany sposobu ogrzewania mieszkań na gazowy.. 1000 dawała gazownia.. a, że potem ceny gazu "trochę" podskoczyły.. wyjścia nie ma.. bo nikt Ci już nie pozwoli na opalanie "wynglem".. w budynkach wielorodzinnych.
Za dużo pisania o tym wszystkim.. "Bolek" też uważa, że to on a nie Soros obalił "komunizm" w Europie. Ciekawe ile "watykańscy" purpuraci dostali pieniędzy za wybór JP na papieża.

"..Z punktu widzenia wojskowego panstwa graniczne pelnia tez role buforowa. Nikt tego nie ukrywal, tak jak Polaka nie ukrywa, ze jesto jeden z powodow przemawiajacych za akcesja Ukrainy do UE..."

"Rolę buforową" to oni już raz zrobili j/w sponsorując Hitlera i przenosząc wojnę na teretorium Polski.. zezwalając na zabójstwo Sikorskiego .. i potem dzieląc Europę w Jałcie (wcześniej w Istambule). w międzyczasie jeszcze zezwolono na powstanie warszawskie. Marsz Stalina i Armii Czerwonej miał się zakończyć w BERLINIE.. gdyby nie D-day zakończyłby się nad Oceanem a wtedy...
Teraz "rakiety" są montowane na terytorium Polski.. więc w przypadku jakiegokolwiek konfliktu wystartują z terytorium naszego kraju.. Mam nadzieję, że wiesz w którym kierunku będzie odwet.. meteczki Rosyjii.

99% jakichkolwiek polityków będących czy to w Polskim parlamencie czy Unijnym .. (Niemieckim również).. nie walczy o dobro swojej ojczyzny.. liczy na układy i ustawienie swojej rodziny "lobbując" na rzecz przedsiębiorców... Nie udało się Niemcom (po części) wejść na Ukrainę to musieli się ratować Grecją.. i zamachami w Tunezjii i Egipcie. Pewnie wiesz, że większość Hiszpani, Portugalii i regionów turystycznych w Europie jest w rękach Niemiecko, Norwesko.. Rosyjskich.. więc po co pieniądze mają wypływać do "ciapatych" jak mogą zostać u "Nas".
Sprawa podziału Ukrainy z Władimirem.. gdyby Krym, był w rękach Niemieckich (czyt. Unijnych) to nad morzem czarnym mogłyby stacjonować jednostki NATO/ amerykańskie i to nie za bardzo spodobało się Rosjii..(nie dziwi Cię, że Rosja nie chciała całej Ukrainy?)..Angela podzieliła Ukrainę z Władimirem w taki sposób po aferze "podsłuchowej".. i teraz chyba wielki sojusznik się zemścił.. tym VW. Chyba, że VW ma przejąć jakiś chiński gigant..

W kapitaliźmie nie ma PAŃSTWA ..liczy się zysk i pieniądze.

4key 27 grudnia 2015 09:05
0  1

@4key: "Pokaźne wydatki na zbrojenia, budownictwo i przedmioty zbytku Salomon pokrywał z dochodów, jakie nieprzerwanym strumieniem płynęły z najróżniejszych źródeł. Nie licząc danin w naturze ściąganych z Izraelitów, podatki, cła handlowe i trybut wasalów dawały mu w sumie 666 talentów złota (czyli 22825 kg złota rocznie)."
Ja "trochę" inaczej interpretuję Biblię.. piszesz o etymologii.. zwróć uwagę na ilość talentów.
I oczywiście, że chodzi o miłość do "piniądza"..(przecież mamy 1 przykazanie)... o życie w luksusie.

Można też i tak:
„Kto nie chce pracować, niech też nie je!” (2 Tes 3,10);
„Będziesz dawał dziesięcinę z każdego plonu twojego nasienia, które rokrocznie wydaje twoje pole” (5 Mjż 14,22);
„Tak więc, każdy z was, kto nie wyrzeknie się tego wszystkiego co posiada, nie może być moim uczniem!” (Łk 14,33);
„Biada temu. który… swojemu bliźniemu każe za darmo pracować i nie daje mu jego zapłaty” (Jer 22,13);
„Albowiem korzeniem wszelkiego zła jest miłość pieniędzy; niektórzy, ulegając jej, zboczyli z drogi wiary i uwikłali się sami w przeróżne cierpienia” (1 Tym 6,10).
„A teraz wy, bogacze płaczcie i narzekajcie nad nieszczęściami jakie na was przyjdą. Wasze bogactwo zmarniało, a szaty wasze mole zjadły. Złoto wasze i srebro zaśniedziało, a śniedź ich świadczyć będzie przeciwko wam i strawi ciała wasze jak ogień. Nagromadziliście skarby w dniach, które się mają ku końcowi” (Jak 5,1-3);

„… idź, sprzedaj co masz, i rozdaj ubogim, a będziesz miał skarb w niebie; potem przyjdź i naśladuj Mnie. A gdy młodzieniec usłyszał te słowa, odszedł zasmucony, miał bowiem wiele majętności” (Mt 19,21.22);

Zaratustra 27 grudnia 2015 15:06
0  0

@blues: Przepraszam tylko wtrącę:
"Rozwoj gospodarczy mozliwy jest tylko przy rownowadze ekonomicznej czlonkow" - no właśnie nie! I to jest największe kłamstwo jakie unia siała od powstania. By gospodarka jak i kraj się rozwijały musi być przede wszystkim: waluta konkurencyjna. Jeśli dany kraj "x" jest biedny, to kraj "y" w niego inwestuje, bo kurs wymiany walut, jak i np. obecny poziom inflacji sprawia, że w kraju "x" prężnie będą się rozwijały firmy oraz filie kraju "y" - everybody wins i analogicznie każdy kraj obok każdego ciągle zyskuje. To właśnie to ujednolicanie i "doprowadzanie do równości ekonomicznej" sprawiły, że teraz Niemcy trzepią całą unią. Bo okazuje się, iż "dotacje" trzeba spłacać. A jak? Rodzimym węglem np.... :)

4key 28 grudnia 2015 08:09
0  0

@Zaratustra: Inflacja to wymysł ekonomistów.. w szczególności takich jak Balcerowicz.. wybrali chłopa na siłę, by zrobił w Polsce "przemiany ustrojowe".. i przysyłali z Londynu (Goldman&Sachs) instrukcje jak i co.. nie po to by lepiej było nam.. a po to by jak najbardziej ograbić naszą Ojczyznę. Jedyne słowa dobrze powiedziane przez konfidenta/agenta "Bolka" to te o 100 milionach.. tyle był warty majątek Polski w roku '89 przeliczając na każdego obywatela.. ale bardzo szybko ktoś mu ten pomysł wybił z głowy.. dzieląc majątek budowany po wojnie przez naszych dziadków i rodziców dla NAS.. by nam żyło się lepiej.. na kilka osób. (m.in. Kulczyk). Po części dlatego też musiał zginąć Pańko..

Zaratustra 28 grudnia 2015 23:53
0  0

@4key: Mylisz się. Dla przypomnienia, co daaawno temu działo się w Niemczech, gdzie za chleb płaciło się dwoma walizkami pieniędzy :)
image

4key 29 grudnia 2015 08:13
0  0

@Zaratustra: A ja nie napiszę Ci, że się mylisz.. masz przecież wynikającą z niewiedzy rację: (chodziło mi o inflację w dobrze zarządzanym państwie.. i to, że wysokie zarobki (jak nas nimi straszą ci co nie chcą nam dać zarobić) jej nie powodują:

http://www.obserwatorfinansowy.pl/tematyka/makroekonomia/wielki-kryzys-wielka-inflacja-wielkie-zamieszki-niemcy-juz-tam-byly/

a w szczególności opis dlaczego tak ię stało:
"..Trzymajmy się jednak historycznych faktów, a nie współczesnych hipotez. Właściwie fakty o hiperinflacji są znane. Koncepcja, że należy wydrukować tyle pieniędzy, ile potrzeba rządowi, który utracił niemal całkowicie zdolność ściągania podatków i zrównoważenia budżetu, doprowadziła do inflacji liczonej w setkach i tysiącach procent tygodniowo. A mimo to robi wrażenie, gdy czytamy, jak prezes Banku Rzeszy, Rudolf Havenstein opowiada z dumą, że jest w stanie podwoić ilość pieniądza w obiegu w ciągu dwóch dni, że na jego potrzeby pracuje już 30 papierni, 150 drukarni i 2000 maszyn drukarskich, i że Bank Rzeszy skutecznie wykonuje logistyczne zadanie codziennego rozwiezienia ciężarówkami i samolotami ton banknotów. A gdy dochodzi do strajku drukarzy, sprowadza łamistrajków.."

Popatrz na Norwegię.. zarobki i korzyści z ropy... ale pieniadze z zysków z ropy do kasy państwowej. To taki typowo KOMUNISTYCZNY kraj.. (socjalizm i nacjonalizm jest dobry dla państwa)... Tam nie było przemysłu.. tylko ryby i barany/owce.. dlatego nikt przedsiębiorcy/banki nie mieli interesu tam być.. nawet Dania oddała do skaliste gów..o na początku XX w.. a potem Phillips znalazł im ropę (1956) i zaczęło się eldorado.

I teraz bajeczka, która nigdy nie będzie miała miejsca:
W kraju "za siedmioma górami, za siedmioma rzekami", w którym najważniejsze zakłady/cały przemysł i banki należą do państwa.. posiada on ustawę ala "kominową" ograniczającą wysokość zarobków do 10 000 dukatów.. (na obecne czasy wystarczająco na godne - uczciwe życie .. w szczególności gdy pracuje 2 osoby)... reszta wpływa do budżetu państwa. Każdy ma pracę, bo w tym/naszym kraju jest tej pracy na tyle.. To państwo jest silne i bogate.. Ameryka w '54 miała 48% PŚB (produktu światowego brutto).. w obecnych czasach ludzie mogliby tam pracować (dzięki postępowi technologicznemu) po 4h dziennie i godnie żyć.. kraj, który ma wszystkie bogactwa.. zobacz co zrobiły z nim banki/żydzi.. i ludzie u władzy wybrani przez nich.

Ktoś już napisał "Folwark zwierzęcy".. te czasy nadal są.. i to nawet bardziej podobne..kiedyś komuniści coś dla tej Polski i ludzi robili (albo system zmuszał ich do udawania, że robią).. teraz wszystko robi się dla siebie/pieniedzy.. I ta książka nie wyśmiewała systemu.. wyśmiewała i ostrzegała przed "świniami przy korycie" i tym, że wieprzów i warcholstwa nie wpuszcza się na salony.

wodecki 27 grudnia 2015 16:05
0  0

@blues: @tobi: W roku 2008 działały następujące cukrownie:

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. - Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice,
Südzucker Polska Sp. z o.o. - Cerekiew, Otmuchów (zamknięta w 2009 r.), Ropczyce, Strzelin, Strzyżów, Świdnica,
Pfeifer&Langen Polska S.A. - Gostyń, Miejska Górka, Środa Wielkopolska,
BSO Polska Sp. z o.o. - Glinojeck,
Nordzucker Polska S.A. - Chełmża, Opalenica.

Chyba nie muszę nic dodawać

tobi 27 grudnia 2015 16:50
0  0

@wodecki: No wszystko git ale ile z nich jest polskich? Nie sztuka jest zarzadzac sprzedajac wszystko.

wodecki 27 grudnia 2015 18:11
1  1

@tobi: Nazwy spółek mówią same za siebie...
I tak jak mówiłeś wiele rzeczy w PL jest robione by nakręcać Niemiecką gospodarkę, Niemcy podnieśli alarm kiedy to opłacane kukiełki zostały odsunięte od koryta.

4key 25 grudnia 2015 21:37
0  0

..ależ oczywiście i zrobili z G.Janowskiego wariata ("kwas" w napoju).. Polecam poczytać o nazwisku SOROS.. fundacji Batorego..Unii Wolnosci i Balcerowiczu.. a z czasów obecnych.. Sikorskim, Rostowskim.. "Olinie" (tym zyjącym) ... poznański malwersant też zaliczał się do tego grona..

MasterJedi 25 grudnia 2015 21:55
0  1

Ja napiszę swoje zdanie nie zważając na komentarze(bez urazy, czytałem je). Obraża mnie obraz "szczania" na polską flagę( nie ważne kto to robi J.K czy inni), dla mnie jest to największa świętość jak dla patrioty (nie wierze w kościół i wgl), obraża mnie również choinka ze swastyką i polską flagą na jej czubku (wiem, że kiedyś ją wykorzystywano na medalach, lecz niestety teraz kojarzy się z jednym). Drażni mnie też obraz górali przedstawianych jako greków (niegdyś sławne komixxy <-- bez reklamy oczywiście)
Po prostu kocham ten kraj i tyle rzeknę( nie chodzi mi o władzę).
Nie mogłem się powstrzymać (jakoś tak emocję, i wgl).
Zdanie innych szanuje, gdyż mamy "wolność słowa" i się nie denerwuje jak ktoś głosi swoją rację
Pozdrawiam i wesołych świąt drodzy UJARAŃCY :*
Szanujmy się...

blues 26 grudnia 2015 03:15
1  0

@MasterJedi: Czyli obrazasz sie na obrazki a nie na rzeczywistosc, ktora spowodowala powstanie obrazkow...? jak wkurza cie szczajacu JK to jedz daj mu w morde...

MasterJedi 26 grudnia 2015 13:01
0  0

@blues: Tak obrażam się na obrazki (stety, niestety). Rzeczywistość która to powoduje... cóż nie mogę się na nią obrażać. Dlaczego ? Bo w niej żyje i obrażając się na nią musiałbym zamknąć się w piwnicy ewentualnie wykopać sobie własny bunkier. Może kiedyś nadejdą zmiany dla tej "rzeczywistości" i będę w nich uczestniczył, a może poniekąd sam przyczynie się to dej zmiany...nikt tego nie wie, więc zostaje obrażanie się na te nieszczęsne obrazki.
Co do szczającego J.K kto to by nie był (D.T., A.M., Z.Z., X.Y.) z chęcią pojechałbym i dał mu w mordę.

[Komentarz skasowany]
yyyyyy 26 grudnia 2015 09:00
0  1

Jak czytam te komentarze to widzę, że "Blues" to taki Lis czy Petru ....

Dran77 26 grudnia 2015 10:36
0  2

@yyyyyy: ... a może po prostu człowiek, który spogląda na rzeczywistość bez różowych, czy przyciemnianych okularów?

yyyyyy 26 grudnia 2015 10:47
1  1

@Dran77: a może zwykła zakompleksiona gnida bez jaj i honoru???

[Komentarz skasowany]
yyyyyy 26 grudnia 2015 18:33
0  0

@blues: z czego ??? z torebki???

[Komentarz skasowany]
yyyyyy 26 grudnia 2015 19:09
0  0

@blues:Ja ma gdzieś ta całą politykę tak samo PO jak i PiS, ale przynajmniej widzę co jest lepsze dla Polski innego wyboru na razie nie ma... Te bezczelne kurwy oderwane od koryta mają za swoje... mam nadzieję, że spotka to każdego kto odważy się zabierać nasze wspólne dobro... Co do Ciebie to mam na Ciebie totalnie wyjebane bo szczekasz jak Lis i Petru ( nie odpisuj)

blues 26 grudnia 2015 20:41
1  0

@yyyyyy:

Ja ma gdzieś ta całą politykę tak samo PO jak i PiS

To po kiego grzyba sie udzielasz ww. tematach?

przynajmniej widzę co jest lepsze dla Polski

Biorac pod uwage to co wypisujesz, to raczej nie przychylam sie to Twojej SUBIEKTYWNEJ opinii.

Te bezczelne kurwy oderwane od koryta mają za swoje

Jak Kwachu, Tusk i Kaczynscy zaczeli sie brac za lby, to mnie juz w Polsce nie bylo. Ergo, nikt mnie od koryta nie odrywal.

mam na Ciebie totalnie wyjebane bo szczekasz jak Lis i Petru ( nie odpisuj)

Raczej nie masz, bo sie podpinasz pod moje komentarze. Masz wiec jakies rozdwojenie jazni.

Lis szczeka na rowni na PiS i na PO. Gubisz sie wiec w zeznaniach. Petru jak do tej pory nikogo nie obszczekal. Ty po prostu nie ogarniasz co gosciu mowi. TV Trwam / TV Republika i Niezalezna wbily Ci do glowy jakies glupoty. Ty ich nie potrafisz przeanalizowac, zweryfikowac i powtarzasz to co Ci powiedzieli. Wykazujesz sie kompletnym brakiem krytycznego myslenia.

Jak nie chcesz, zebym odpisywal, to sam nie powiniens pisac.

Szczesliwych Swiat Bozegonarodzenia! (bez cynizmu czy ironii)

yyyyyy 27 grudnia 2015 11:21
0  0

@blues: Szczęśliwych, szczęśliwych...a i tak się nie zgadzam z twoją opinią :P....

Zaratustra 27 grudnia 2015 15:11
0  2

@yyyyyy: Osobiście uważam, iż taki "bardziej ogarnięty Szumlewicz" :)

4key 26 grudnia 2015 21:51
0  2

Zobacz też

Wesołych Świąt!
Hipster Santa
hmm.. no właśnie...
Gdzie taki sklep?
Aktualny temat :)
Babciuu...
gdyby kobieta leciala na ksiezyc..
A ty co byś wybrał? :)
Bez śniegu, świąt nie święcimy
A powiedz, że tak nie jest
Za chwilę
Nie te drzwi