Śniadanie z dzieciństwa ♥

dobre
   
słabe
    23


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

Wojcio1978 3 dni temu, 12 października 08:37
0  1

kurde oszukane schabowe

Loko 2 dni temu, 12 października 12:19
0  1

@Wojcio1978: Oszukane schabowe robi się bułki tartej i jajek, do złudzenia przypominają normalne schabowe. Btw u mnie też wciąż kanapeczki aktualne.

zielonek 2 dni temu, 12 października 14:22
0  3

@Loko: u mnie oszukane schabowe robiło sie z mortadeli, jajka i buły tartej :D haaaha były całkiem niezłe

monkey 6 dni temu, 11 października 22:28
0  1

Ha!


tzw french toast ;) zawsze z pieczywa czerstwego :)

AlterrEgo 6 dni temu, 12 października 06:51
0  1

Nadal aktualne..dziewczyna nauczyla mnie dodawac do tego jeszcze ser ;D kozak

wampiregg 6 dni temu, 12 października 08:28
0  2

Rosyjskie kotlety ;)

Wojcio1978 6 dni temu, 12 października 08:37
0  1

kurde oszukane schabowe

Loko 6 dni temu, 12 października 12:19
0  1

@Wojcio1978: Oszukane schabowe robi się bułki tartej i jajek, do złudzenia przypominają normalne schabowe. Btw u mnie też wciąż kanapeczki aktualne.

zielonek 6 dni temu, 12 października 14:22
0  3

@Loko: u mnie oszukane schabowe robiło sie z mortadeli, jajka i buły tartej :D haaaha były całkiem niezłe

Loko 5 dni temu, 12 października 18:37
0  1

@zielonek:Też jadłem nie raz, nom niezłe :)

ozzie 5 dni temu, 12 października 19:24
0  1

@Loko: oszukane schabowe to placki ziemniaczane

natt1488 3 dni temu, 15 października 09:39
0  0

@ozzie: widzisz, doszło to tego że nawet jemy oszukane żarcie :D

LeBomB 5 dni temu, 12 października 22:17
0  0

@Loko: A oszukane mielone jedliście? Z gotowanych ziemniaków ;)

Soprano 6 dni temu, 12 października 09:00
0  1

Ja nadal tez wcinam. Bardzo dobre. Tosty francuskie. Nic nadzwyczajnego, przynajmniej dla mnie :) żadnych wspomnień ani nic nie ma :) jak pomidor

SlavonicLady 6 dni temu, 12 października 11:20
0  1

A tam z dzieciństwa...

BloodyHand 6 dni temu, 12 października 11:58
0  1

dziadek zawsze 'ścierał' czosnek na pajdzie zarumienionej

sotiv 6 dni temu, 12 października 12:26
0  1

Łoo ja tam wole robić "kukułcze gniazdo". Czyli wycinać w kromie dziurę i wrzucić tam jajo. Pięknie się ścina i mamy chrupiącego tosta z lejącym ciepłym żółtkiem mmmm i dodatkowo kawałeczek chlebka z roztopionym serem.. :D

pelkus 6 dni temu, 12 października 12:28
0  1

Pychota, dalej tak wcinam tylko, że duuuużo sera dodaje.

ojtamojtam420 6 dni temu, 12 października 14:05
0  2

chlebo-jajo

zbisty2 6 dni temu, 12 października 15:05
0  1

gdzie jest ser ja sie pytam?

dzikiriki 5 dni temu, 12 października 17:20
0  2

ja jajko mieszam z mlekiem , zajebisty chlebek wychodzi

Cziczak 5 dni temu, 12 października 17:52
0  1

Chlebo jaja, potem polać miodkiem na talerzu mmmm

Songohan007 5 dni temu, 12 października 20:04
0  2

śniadanie z dzieciństwa, obiad na studiach :)

[Komentarz skasowany]
zdzichal 5 dni temu, 13 października 05:13
0  1

mistrzostwo swiata ;D szczegolnie z kechupem "wloclawek pikanty " :D

Soprano 5 dni temu, 13 października 10:12
0  1

@zdzichal: Ou, znalazło się nawet lokowanie produktu:D

Zobacz też

smaki ;]
Halloweenowe gastro
dobre gastro ...
KEBAB !
mała degustacja :D
Carnitas
Pulpety
Śniadanko
Bekon
Ramen
Grochówka
http://allegro.pl/beczka-debowa-5l-bimber-wino-koniak-producent-i2755575212.html