https://www.youtube.com/watch?v=McdMMmclGVc

PS - nie jestem wyznawca plaskiej ziemii ale z checia porozmawiam na przedstawione w filmie argumenty - rzeczowo.

dobre
   
słabe
    26


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

ssk 04 kwietnia 2018 19:47
0  6

ja pierdole moim skromnym zdaniem ogladanie filmiku o plaskiej ziemi juz samo w sobie jest glupie ... i napisalem to najmilej jak potrafilem, zeby zbytnio nie urazic plaskich mozgow

mihoo1983 04 kwietnia 2018 14:31
1  0

@kosmaty wklejanie filmikow jest dla ciebie jakas rozmowa? Ogladales film przeze mnie wstawiony?

KOSMATY 04 kwietnia 2018 20:00
0  0

@mihoo1983: nie aczkolwiek najperw powinienes sie zaopatrzec w argumenty

mihoo1983 05 kwietnia 2018 15:40
1  0

@KOSMATY: Tak jak ponizej. Czekam na odpowiedz.

KOSMATY 05 kwietnia 2018 16:42
0  0

@mihoo1983: a co tu odpowiadac wszystkie odpowiedzi ktore mi mogles zadac po obejrzeniu twojego filmu mogles dostac w filmach ponizej ale oczywiscie ich nie ogladalem przytocz jakims faktem ktory masz do dyskusji a nie zostal podwazony przez pana ktorego filmy ci wysalelm to bedziemy rozmawiac

mihoo1983 06 kwietnia 2018 07:26
0  0

@KOSMATY: No hej. Pokaz mi gdzie w filmie jest wytlumaczone przekazanie swiatla nad powierzchnia wody na odleglosci 18km w linii prostej??? To samo tyczy sie fal radiowych. I to samo tyczy sie statkow znikajacych poza horyzontem. Ponizej to opisalem ale prosze tu jeszcze raz:
"No wiec obejrzalem wszystkie 3 filmy ponownie i okazuje sie ze nie odpowiadaja one na dwa kluczowe pytania: jakim cudem dwie anteny radiowe na odleglosci 14km byly w stanie sie ze soba polaczyc? Na takiej odleglosci zakrzywienie ziemi wynosi prawie 4 metry wysokosci wiec nie powinno nastapic polaczenie a jednak nastapilo. Kolejnym jest eksperyment z laserem na odleglosci 18km - tu rowniez nie wpoinno byc mozliwe zobaczenie ich a jednak je widac... ??? Zaden z powyzszych filmow "naukowych" tego nie wyjasnia. Malo tego pokazuje w kolko jeden i ten sam film ze statkiem, ktory jest czesciowo za horyzontem w bardzo duzej odleglosci na morzu... Poproscie moze tego pana naukowca by znalazl podobne nagranie na wodach spokojnego jeziora przy uzyciu sprzetu choc zblizonego jakoscia do tego ktory zostal uzyty w filmie powyzej."

martinezz123 02 lutego 2019 16:09
1  0

@mihoo1983: Ty tak na poważnie? 80

ZealoT 10 lutego 2019 22:50
0  0

@mihoo1983: New Horizons, obserwacja rotacji planet, ksieżyc.... itp ale spoko ziemia jest w kształcie tarczy :D
antenty łączą sie za pomocą fal odbitych z jonosfery "DX".... nawet z Wedach słowianskich mowa jest o kulistej ziemi... a tak poza tym, ktoś musi miec wielkie samopoczucie skoro sadzi ze my ludzie jestesmy tak zajebisci ze warto nas hodowac w szklanej kopule :D........ na tysiące lat przed Jezusem udowodnili Kulistość Ziemi, a Ty dalej swoje........

mihoo1983 12 lutego 2019 07:27
0  0

@ZealoT: Juz pisaloem raz ze temat odpuszczony. Moze juz czas skonczyc ta gownoburze. Widze cos nowego to mnie to intryguje i badam temat. Nie ma wyjatkow. Po drugie jakie sowje widzisz date ostatniego wpisu?? Lubisz kozaczyc w necie widze. Baw sie dobrze kowboju klawiatury. Pomylilem sie priosze to chyba chciales uslyszec zdaje sie, teraz mozesz sie kapac w blasku swojej zajebistosci :P

ZealoT 12 lutego 2019 11:40
0  0

@mihoo1983:ktoś odgrzał kotleta przed roku, a ja sie nabrałem ze jest świeży i jeszcze Ty mnie o to winisz... fakt date zauwazyłem jak juz dodałęm komentarz, coż życie....

mihoo1983 12 lutego 2019 20:57
0  0

@ZealoT: no o koniec. Pokój ludziom co posiada chałupę;) Peace

chudler2 04 kwietnia 2018 15:12
0  1

Siema. No to może coś napiszę. Nie wiem czy ziemia jest płaska czy ziemia jest okrągła jestem małym człowiekiem biorąc pod uwagę wielkość naszych widoków.. Gór, mórz... Z punktu widzenia człowieka bez obiektywu nic nie jesteśmy w stanie zobaczyć.. W sensie nie zobaczymy tej krzywizny ziemi jeśli jest.. Nie oglądałem całego filmu co dodales bo bardzo długi. Ja już się naogladalem tych filmików o płaskiej ziemi i szczerze już mi się nie chce bo życia to mojego nie zmieni... Ale kiedyś oglądałem tez filmiki co dodał KOSMATY tutaj w komentarzu. Kurde naprawdę to wszystko jest pranie mózgu że tak powiem bo wszędzie można pomyśleć że coś jest prawdą ale to się gryzie czyli jaka jest prawda.. Trzeba by było zdobić wiedzę ale jak zdobyć wiedzę jak te najważniejsze książki są poukrywane lub spalone.. Przekopiowan3 bez najważniejszych informacji... Wiem że prawda jest jedna tylko która. Szczerze nie zdziwił bym się jeśli (nasza planeta) była by czymś w stylu półpiłki. Byłem w Hiszpanii rok temu myślałem że będą tam inne widoki na gwiazdy.. Lipa są takie same...

mihoo1983 04 kwietnia 2018 15:56
0  1

@chudler2: Jest kilka argumentow/testow/eksperymentow przedstawionych w tym filmie, ktore stawiaja kilka ciekwych pytan: skoro ziemia jest okragla to statki znikaja za horyzontem - w filmie pokazali ze wcale tak nie jest. Pododnie bylo z laserem na odleglosci 18km nad woda i byl widoczny po drugiej stronie a nie powinien... Powyzsze filmy sa dla mnie osobiscie zdyskwalifikowane poniewaz nie lubi ludzi ktorzy uwazaja sie za lepszych tudziez madrzejszych. Jezeli sa przedstawione fakty to nalezy o nich porozmawiac logicznie i co najwazniejsze myslac samemu za siebie a nie zaslaniajac sie praca innych tyle... :)

raval87 04 kwietnia 2018 18:34
0  0

@mihoo1983: akurat te 3 filmy odpowiadają w pełni i rzeczowo na wszystkie zadane pytania w tym filmie. Z podaniem podstaw, wyjaśnieniem eksperymentów itd. A Towarzystwo Płaskiej Ziemi zrzesza swych członków dookoła globu...

KOSMATY 04 kwietnia 2018 20:00
0  0

@raval87: dzieki dlatego napisalem mu o argumentach XD

martinezz123 02 lutego 2019 16:11
1  0

@mihoo1983:Chciałeś powiedzieć że nie lubisz ludzi którzy są mądrzejsi od ciebie.
A to by robiło z ciebie mizogina raczej.

mihoo1983 10 lutego 2019 21:52
0  0

@martinezz123: NIe no juz sie wyleczylem z tematu. Tak tylko eksplorowalem nowe horyzonty ;) Temat zamkniety - poki co. LOL Film okazal sie bujda i tyle.

raval87 04 kwietnia 2018 18:36
0  0

@chudler2: a jakie inne widoki na gwiazdy chciałbyś mieć na półkuli północnej?

wedkarz232 04 kwietnia 2018 15:55
0  1

płaska czy okrągła? jakie to ma znaczenie w naszym krótkim żywocie?

ssk 04 kwietnia 2018 19:47
0  6

ja pierdole moim skromnym zdaniem ogladanie filmiku o plaskiej ziemi juz samo w sobie jest glupie ... i napisalem to najmilej jak potrafilem, zeby zbytnio nie urazic plaskich mozgow

CzteryZDziewieciu 05 kwietnia 2018 06:53
0  0

@ssk: z ust mi wyjąłeś, aczkolwiek chyba nie potrafiłbym być taki grzeczny, zazwyczaj idiotów traktuję tak jak powinni być traktowani

bajubaju 04 kwietnia 2018 23:36
0  0

Pan Mietek, który krzyczy w parku na ptaki też przedstawia swoje argumenty rzeczowo...

mihoo1983 05 kwietnia 2018 09:45
0  0

@wszyscy: No wiec obejrzalem wszystkie 3 filmy ponownie i okazuje sie ze nie odpowiadaja one na dwa kluczowe pytania: jakim cudem dwie anteny radiowe na odleglosci 14km byly w stanie sie ze soba polaczyc? Na takiej odleglosci zakrzywienie ziemi wynosi prawie 4 metry wysokosci wiec nie powinno nastapic polaczenie a jednak nastapilo. Kolejnym jest eksperyment z laserem na odleglosci 18km - tu rowniez nie wpoinno byc mozliwe zobaczenie ich a jednak je widac... ??? Zaden z powyzszych filmow "naukowych" tego nie wyjasnia. Malo tego pokazuje w kolko jeden i ten sam film ze statkiem, ktory jest czesciowo za horyzontem w bardzo duzej odleglosci na morzu... Poproscie moze tego pana naukowca by znalazl podobne nagranie na wodach spokojnego jeziora przy uzyciu sprzetu choc zblizonego jakoscia do tego ktory zostal uzyty w filmie powyzej... Wielu z was podjelo dyskusje nazywajac mnie idiota (@CzteryZDziewieciu) a ewidentnie nawet nie pofatygowaliscie sie aby to obejrzec. Macie prawo sie z kims nie zgadzac ale robcie to z klasa ;) Peace.

PS - jak ktos rzeczowo odpowie na te dwa argumenty przejdziemy dalej. I poraz setny nie twierdze ze ziemia jest plaska (przynajmniej jeszcze nie ;)) ale tylko tyle ze cos sie nie zgadza w pomiarach...

ssk 05 kwietnia 2018 14:46
0  0

@mihoo1983: mam dla ciebie inne zadanie. nasze to slonce to nie gwiaza, a zarowka swieci juz 4,5 mld lat wiec jak to mozliwe skoro edison opatentowal ja dopiero w 1880~~ ?

mihoo1983 05 kwietnia 2018 14:56
0  0

@ssk: prosilem o rzeczowa rozmowe ale widze nie dociera do twojego ograniczonego mozgu. BAN!

ssk 05 kwietnia 2018 15:03
0  0

@mihoo1983: nie da sie rzeczowo porozmawiac na taki temat.

Zobacz też

Limit szczęścia wyczerpany
wędkarskie rimejki
wędkarskie rimejki
wędkarskie rimejki
wędkarskie rimejki
wędkarskie rimejki
Miłego poniedziałku
łojciec
Tomahawk
..Ufo
Desperate Times, Jeff Christensen
Michał Klimczak i jego niesamowite prace