A może by tak trochę inaczej?

dobre
   
słabe
    33


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

Marla 13 listopada 2018 21:39
1  5

niestety, dla większości hasła po prawej to kompletna abstrakcja

monkey 13 listopada 2018 22:33
0  10

@Marla: jestem pewien, że hasła po lewej stronie to też dla większości abstrakcja bez względu na to jak głośno je wykrzykują ;)

Marla 13 listopada 2018 21:39
1  5

niestety, dla większości hasła po prawej to kompletna abstrakcja

monkey 13 listopada 2018 22:33
0  10

@Marla: jestem pewien, że hasła po lewej stronie to też dla większości abstrakcja bez względu na to jak głośno je wykrzykują ;)

Marla 13 listopada 2018 22:35
0  3

@monkey: tyż racja!

monkey 13 listopada 2018 23:43
1  11

@Marla: Żeby było jasne uważam, że dla osoby piszącej hasła po prawej stronie abstrakcją jest na pewno szacunek, skoro przekreśla wartości tak ważne dla innych ludzi.

Naznaczony 15 listopada 2018 21:20
1  0

@monkey: niezupełnie. To ze się.Nie zgadza nie znaczy ze nie szanuje. A to ze skreslil...mur jest publiczny

TraumaHead13 14 listopada 2018 08:36
1  3

@Marla: Abstrakcją jeszcze większą jest nazywanie z defaultu każdego kto je wyznaje... faszystą, nacjonalistą i inne co używane są w mediach. Dla mnie są to hasła bardzo ważne i nie są żadną abstrakcją. Natomiast hasła po prawej są również bardzo ważne i dbam chociażby o matkę ziemię na każdym moim małym kroku jak tylko mogę. Uważam dodatkowo, że przekreślanie tych szlachetnych haseł po lewej jest zaprzeczeniem pisania słowa szacunek.

Marla 14 listopada 2018 08:42
0  0

@TraumaHead13: ja uważam, że ten obrazek pokazuje hasła z prawej strony jako już przeinaczony symbol. Jeżeli wyznaje je normalna osoba, nie robiąca z tego wojny krzyżowej to ich znaczenie jest pozytywne, jeżeli natomiast są wykorzystywane jako wezwanie do wyimaginowanej walki, agresji, niechęci itp. (tak jak niestety robią to sami nacjonaliści itp.,) to niestety mają znaczenie negatywne. Tak to widzę.

yyyyyy 14 listopada 2018 15:48
2  1

@Marla: Chwila... Przekreślenie haseł ważnych dla innych osób jest samo w sobie symbolicznym wypowiedzeniem wojny przeciwko tym osobom i nie jest ważne jak piękne słowa pojawią się po prawej stronie...
I teraz taki ktoś kto wywołał cały spór ma zadecydować kto jest normalny i co jest normalnym myśleniem, w dodatku oskarżając te osoby o różne wyimaginowane rzeczy typu nazizm, nacjonalizm i inne ??? Trochę przypomina mi to jak to Hitler był popierany przez papieża... (Towarzystwo wzajemnej adoracji ) . Nigdy nie dotarł do Ciebie taki punkt widzenia, czy na fejsbuku jeszcze nie przerabialiście??? :P :)

TraumaHead13 14 listopada 2018 19:32
0  0

Hmm...

TraumaHead13 14 listopada 2018 19:35
0  1

@Marla: Niestety, ale stwierdzam iż wynika z tego, że uogólniasz i wrzucasz do jednego wora? Wiesz jak ktoś z zewnątrz mógłby wrzucić nas ujaranych do jednego wora chociażby wydając opinię na podstawie wizyty tylko w dziale WTF? : :P

Marla 14 listopada 2018 22:00
0  0

@TraumaHead13: przewracam trochę oczami w tym momencie, bo nikogo do jednego wora nie wrzucam. Widocznie jaśniej nie umiem tego wyjaśnić i temat kończę, bo niektóre komentarze to szkoda strzępić ryja (i nie mówię o Twoim ;)).

Uciekinier 13 listopada 2018 22:10
0  1

Tak, tak tak!!!

monkey 13 listopada 2018 22:36
0  3

Nie rozumiem dlaczego ktoś chce te wartości sobie przeciwstawiać? Jakie intencje w tym ma? Dlaczego nie można zrobić znaku równości między nimi? BÓG HONOR OJCZYZNA=DUCHOWOŚĆ SZACUNEK MATKA ZIEMIA. Czyż to nie to samo?

Marla 13 listopada 2018 22:39
0  0

@monkey: przeciwstawienie ich sobie już się stało, te z lewej bardzo często są traktowane jako puste hasła zasłaniające dosłownie nic, dodatkowo te po prawej są według mnie szerszymi pojęciami, i tu jest ich siła.

monkey 13 listopada 2018 22:41
0  1

@Marla: Nie dajmy się zwariować droga Marlo, najważniejsza przecież i tak jest legalizacja :D

Marla 13 listopada 2018 22:44
0  1

@monkey: no wiadomka! :D

yyyyyy 14 listopada 2018 16:06
1  1

@Marla: Widać jak płytko i z dystansu traktujesz ludzi. Ja się nie zgadzam ze stwierdzeniem, że coś się już stało i że hasła BÓG, HONOR, OJCZYZNA nic nie znaczą i są traktowane jako puste hasła zasłaniające... To chyba tylko dla: pustych tępaków z dupy, wiochy....Są po prostu ludzie co rozumieją co oznaczają proste słowa i są też męty co to najpierw naplują komuś w twarz a potem, a potem by chcieli, żeby mówić, że deszcz pada... Nie można komuś wchodzić buciorami do łóżka i jeszcze mieć pretensje :D ... Twój tok myślenia jest rodem z TVN,WP.PL i innych lewackich i feministycznych dziwadeł XXI wieku...

szczerbus9 14 listopada 2018 05:11
0  5

Bóg to cel w duchowości, Honor to szacunek do siebie samego, a Ojczyzna, to ten fragment Matki Ziemi, po której stąpali nasi Ojcowie...

@Marla: rozszerzając cele i pojęcia robimy z pięknych rzeczy mambo-jumbo. Nie zawsze, ale tu... Tutaj TAK...

@monkey: Szacunek wymaga nieprzekreślania drugich haseł, ale tylko inteligencja stoi na straży.

monkey 14 listopada 2018 06:56
0  0

@szczerbus9: Fakt, Idiota wypaczy nawet najszlachetniejszą ideę...

dodelijke 14 listopada 2018 08:55
0  1

jointy,muzyka, jedzzenie !

glo8trott3r 14 listopada 2018 10:54
0  5

Właśnie to jest WYGRANA grupy, która chce podzielić nas jako ludzi. Zaszczepianie nam myśli, ze nie mozna postawić znaku równości miedzy tymi hasłami. Coś w stylu dziel i rządź.
Btw hasło po prawej stalo sie juz sloganem... nie chce mowic popkulturowym, ale jak widze sebixow, ktorzy siedzą w parku pijąc vipy i rzucając puszki dookoła w bluzach z tym napisem... to mam ochotę rozstrzelać, za bezczeszczenie. Tak samo jak "kotwica" stala sie symbolem popkulturowym, umieszanym doslownie wszędzie.
Szanujmy siebie i swoje otoczenie. I niech kazdy wyznaje wartosci jakie chce byleby nie uderzaly one w drugiego czlowieka!

yyyyyy 14 listopada 2018 16:16
1  1

@glo8trott3r: Dokładnie !!! to jest świadoma prowokacja "Dziel i rządź"

CatsWowPizza 14 listopada 2018 11:00
0  2

Dla mnie przekreślenie ma charakter symboliczny, wartości dawno już zmanipulowane, ściśle połączone ze ślepym posłuszeństwem, cierpieniem i oczekiwaniem na śmierć.

DUCHOWOŚĆ, SZACUNEK, MATKA ZIEMIA ≥ BÓG, HONOR, OJCZYZNA

I na deser:
"Wyznacznikiem wszystkich kultur indiańskich jest traktowanie Ziemi jako kogoś bliskiego, o kogo należy dbać i troszczyć się, a nie zdobywać czy pokonywać. Wszystkie istoty żyjące, nie tylko ludzie, są uważane za obdarzone świadomością i należy się do nich odnosić z szacunkiem. Ta postawa wzajemnego szacunku i troski znajduje odbicie w religijnych wierzeniach, ceremoniach i rytuałach. Narody indiańskie utrzymywały i chroniły bioróżnorodność w obrębie naturalnych zbiorowisk, co zarazem wspierało i podtrzymywało ich tradycje. Europejscy najeźdźcy przywieźli ze sobą kulturę, która nacechowana była postawą dominacji nad przyrodą i całkowicie przekształcali naturalne środowiska."

Marla 14 listopada 2018 14:50
1  1

@CatsWowPizza: bardzo ładny komentarz!

yyyyyy 14 listopada 2018 16:13
1  1

@CatsWowPizza: Na piękne szlachetne słowa zawsze znajdziesz poklask. Nie odwracajmy jednak kota ogonem i oceńmy jaka jest sytuacja... A mianowicie nie mamy tutaj do czynienia z porównaniem a raczej mamy do czynienia z negacją jednych poglądów kosztem innych rzekomo podobnych i o tej samej funkcji... Nie ukrywajmy jednak, że dochodzi do naruszenia poglądów lub/i uczuć jednej grupy ludzi kosztem innej grupy ludzi... Nie ma nic gorszego jak przyklepać pięknymi słówkami, że nic się nie stało i jest pięknie.. Ten twór i ta sytuacja śmierdzi zgnilizną od podszewki.... Dlatego nie jest wcale tak pięknie .

CatsWowPizza 14 listopada 2018 17:31
0  2

@yyyyyy:
1. Gdzie szacunek do wspólnej własności - mazanie po murach = wandalizm?
2. Jak napisałam wyżej "Dla mnie przekreślenie ma charakter symboliczny".
3. Prawa strona jest fundamentem bez którego lewa nigdy by nie zaistniała...
Te "piękne słowa" to mój sposób na szczęśliwe życie.. Dlaczego zatem ranisz moje uczucia ?
Od podszewki to śmierdzi mi mordowanie ludzi w imię religii lub cały patriotyzm USA.
Nie zmienisz świata kłócąc się z ludźmi w internecie.
Ja zmieniam go codziennie na lepsze.
Peace!

yyyyyy 14 listopada 2018 17:37
1  0

@CatsWowPizza: "Na piękne szlachetne słowa zawsze znajdziesz poklask" To jest Twoim zdaniem zranienie czyichś uczuć??? Jak tak to nie ma o czym dyskutować bo zaraz zażądasz alimentów :D

brulgh 14 listopada 2018 16:55
0  0

@CatsWowPizza: W takim razie nie dajmy sobą manipulować... Jawna manipulacja nie działa, pozostaje jedynie kłamstwo :)
DUCHOWOŚĆ, SZACUNEK, MATKA ZIEMIA = BÓG, HONOR, OJCZYZNA
by nie pogłębiać różnic dalej.

PS. w pojęciu animizmu zarówno istoty żyjące i rzeczy nieożywione posiadają duszę.

-edit-
realizacja przez działanie jak najbardziej, jeśli budujemy zasady do wyznawanych wartości, gdy jest odwrotnie to jest i także boleśnie :/

CatsWowPizza 14 listopada 2018 17:47
0  1

@brulgh: Jawna manipulacja i kłamstwo mają się obecnie bardzo dobrze.
"To" co może otworzyć ludziom oczy jest nielegalne, trudno dostępne i trochę niebezpieczne :)
I oczywiście ja zostanę przy znaku większe lub równe, bo umysł ścisły nie pozwala :D

Bez Matki Ziemi nas by nie było :)

brulgh 14 listopada 2018 20:21
0  0

@CatsWowPizza: Nie rozumiesz, że manipulacja działa tylko i wyłącznie wtedy gdy ofiara nie wie o tym, że jest poddana takiemu procesowi. Natomiast, gdy zorientujesz się, że zostałeś poddany manipulacji pojawia się świadomość podejmowanych działań i decyzji i jakby to określić czar pryska. Z kolei kłamstwo cały czas jest kłamstwem, bo to czyn dokonany, a nie proces. Pozdrawiam :)
-edit-
Nie istnieje takie coś jak 'jawna manipulacja'... pomyśl o tym uczuciu gdy znasz prawdę o jakiejś sytuacji, a ktoś próbuje cię okłamać. Bezsens. Co innego propaganda, ta i owszem może być jawna jak i ukryta (biała/czarna). Czarna propaganda opiera się w większości na wszelakich manipulacjach i sterowaniu kłamstwem, ale co ją dokładnie odróżnia od jej oponentki to tylko chyba źródło informacji. Na przykład ten napis na murze - jest to czarna propaganda, ponieważ ktoś dezinformuje przeciwstawiając sobie synonimy i nie daje nam nic ponadto, nawet pseudonimu. Tak samo jak jego poprzednik, którego napis został skreślony. Przedstawione nam wartości B-H-O ni jak mają się do bazgrania na murze, analogicznie postąpił jego oponent piszący o szacunku i tolerancji.

Mniej więcej na takiej zasadzie działają współczesne mass media, jedynie dodaj do tego mnogość interpretacji zamiast czystej informacji.

CatsWowPizza 15 listopada 2018 12:58
0  1

@brulgh: zawiłe, ale prawdziwe :D z jawną manipulacją cóż, trochę mnie poniosło..
Sama świadomość istnienia zjawiska, nie sprawi, że się nie dasz w nie wciągnąć.
Dziękuję Ci za komentarz :)

[Komentarz skasowany]
smrodzik 14 listopada 2018 21:49
0  0

Bóg = duchowość
honor = szacunek
ojczyzna = Matka Ziemia

Zobacz też

Nuda na gg...
Rozwód
Czy 12 letni ty, byłby zadowolony z tego kim sie stałes?
Maestro
Śliczna Zoey
Buntowniczy chłop
Wanna
Świat
To o Tobie
Toshiro Mifune w 1963
ukraińskie graffiti
Dzieciństwo