Likwidacja Getta warszawskiego

Likwidacja Getta warszawskiego
Jürgen Stroop(na środku) - KAT Getta. Dowodził akcją likwidacji getta. W 1947 skazany na karę śmierci(nigdy nie przyznał się do winy). Stroop został przekazany Polsce i osądzony za wcześniejsze zbrodnie popełnione na ludności polskiej i żydowskiej. Wobec niepodważalnych dowodów zbrodni Sąd Wojewódzki w Warszawie skazał Stroopa na karę śmierci przez powieszenie. Został stracony 6 marca 1952 o godzinie 19:00 w więzieniu mokotowskim. Napisał 75-stronicowy dokument, w którym opisuje niemiecką wersję wydarzeń podczas powstania w getcie warszawskim (Raport Stroopa)

dobre
   
słabe
    29


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

tobi tydzień temu, 10 lutego 16:33
1  14

Mnie zastanawia jedno. Co musieli mieć natkane do łbów niemieckie skurwesyny, by tak katować ludzi. Nie chodzi mi o żydów, bo w kwestii wysyłania do obozu w Oświęcimiu, to pierwszy transport był transportem Polaków. I uważam, że większość w obozach, jak i przy likwidacji gett, to byli Polacy, wyznania żydowskiego. Jakim trzeba być nawet nie bydlakiem, bo bydle się tak nie zachowa, żeby beż mrugnięcia okiem, móc zabić małe dziecko, rozbijając je o betonowy słupek, a tak się działo z rąk tych skurwiałych ssaków niemieckiego pochodzenia? Mam obrzydzenie do bękartów niemieckich, bo miałem nie przyjemność z tymi chujami pracować. I byli cwani na odległość, gdy mówili po angielsku, czy niemiecku, bym dobrze ich nie zrozumiał, ale ich aryjska pycha pękała, jak stanęliśmy oko w oko i okazało się, że jebany niemiaszek ma 160 cm wzrostu, jest rudy, aż w oczy szczypie i nagle jego "tenrzyzna" niknie, jak gówno w przerębli. Nie nawidzę kurwa niemiec!!! Ten naród powinien wyginąć, jak dinozaury!

tobi 10 lutego 2019 16:33
1  14

Mnie zastanawia jedno. Co musieli mieć natkane do łbów niemieckie skurwesyny, by tak katować ludzi. Nie chodzi mi o żydów, bo w kwestii wysyłania do obozu w Oświęcimiu, to pierwszy transport był transportem Polaków. I uważam, że większość w obozach, jak i przy likwidacji gett, to byli Polacy, wyznania żydowskiego. Jakim trzeba być nawet nie bydlakiem, bo bydle się tak nie zachowa, żeby beż mrugnięcia okiem, móc zabić małe dziecko, rozbijając je o betonowy słupek, a tak się działo z rąk tych skurwiałych ssaków niemieckiego pochodzenia? Mam obrzydzenie do bękartów niemieckich, bo miałem nie przyjemność z tymi chujami pracować. I byli cwani na odległość, gdy mówili po angielsku, czy niemiecku, bym dobrze ich nie zrozumiał, ale ich aryjska pycha pękała, jak stanęliśmy oko w oko i okazało się, że jebany niemiaszek ma 160 cm wzrostu, jest rudy, aż w oczy szczypie i nagle jego "tenrzyzna" niknie, jak gówno w przerębli. Nie nawidzę kurwa niemiec!!! Ten naród powinien wyginąć, jak dinozaury!

kazur 10 lutego 2019 18:22
0  2

@tobi: i tak zaczął się antyniemczyzm

Synoptyk 10 lutego 2019 21:01
0  9

@kazur: nie wiem czy prawdziwe, ale napisze :D :D Churchill powiedział kiedyś " Niemcy powinno się bombardować co 50 lat, profilaktycznie, bez podania przyczyny"

tobi 11 lutego 2019 08:22
0  1

@kazur: no niestety. Ja traktuję ludzi z wzajemnością. Za darmo takiej postawy wobec niemieckich bękartów nie ma. Nie łudźmy się.

Wulkan 10 lutego 2019 19:11
0  2

@tobi: to nie jest tak, że mam zamiar ich bronić. Jednak część Niemców, zwłaszcza tych młodszych została zatruta tą ideologią. Bardzo ciekawie było to pokazane w filmie upadek. Dzieci walczące za Hitlera, będące z tego dumne, że mogą oddać swoje życie. Zgodnie z tym w co wierzyli w słusznej sprawie...

Wieprzowo 10 lutego 2019 20:01
0  1

@tobi: kolego, jak ja Cię kurwa szanuje i jak ja Cię dobrze rozumiem.

Synoptyk 10 lutego 2019 21:10
0  4

@tobi: Niemiec patrzył na nas oraz żydów jak na robaki, gdy zabijasz/rozgniatasz robaka to nie krzywisz się ani nie rozmyślasz o tym. To było w propagandzie wszystko zawarte, Słowianie żydzi byli "robakami" dla "Aryjskiej rasy panów" Mały czarno włosy Austriak wmówił Niemrom że są narodem wybranym i mamy efekty.

marduk 10 lutego 2019 21:51
0  3

@tobi: Przeczytaj "Rozmowy Z Katem" - tam znajdziesz odpowiedź na kilka pytań.

tobi 11 lutego 2019 07:47
0  0

@marduk: nie czytałem, ale na bank to zrobię. Czytałem natomiast Raport Witolda, Byłem asystentem dra Mengele i oglądałem mnóstwo filmów na ten temat. Dziwić się mozna, że ludzie wykształceni, wcale niegłupi, a tak dali się omotać przez karła z wąsikiem. I to się wiele nie zmieniło. Bo taki szwab do cna nienawidzi Polaka, ma go za gorszego. I chujowo jest, że my nieraz w tym im pomagamy.
Nie wiem, co by musiało się stać, bym zmienil swoje zdanie. Chyba, jak ostatni niemiec znajdzie się w dole.
Aha. Polecam filmik Memory of the Camps. Byle był z napisami, no chyba, że ogarniacie angielski w głosie Chiczkoka:) Film nie jest dla slabeuszy. Ja go brałem chyba na dwa razy.

marduk 11 lutego 2019 17:14
0  0

@tobi: Ja to miałem jako lekturę w klasie maturalnej ;)

nagaath 10 lutego 2019 23:30
0  2

@tobi: Większość ludzi byłaby do tego prawdopodobnie zdolna w "sprzyjających" okolicznościach. Łatwo powiedzieć, że niemcy to wynaturzone kurwy, i że sami nigdy byśmy tak nie postąpili, ale póki nie zaakceptujesz faktu że równie dobrze ty mogłeś być strażnikiem w obozie śmierci, niebezpieczeństwo powtórzenia koszmarów początku XX wieku pozostaje całkiem realne. Musisz być świadom własnej zdolności do okrucieństwa i destrukcji, żeby wiedzieć jak ich uniknąć.

tobi 11 lutego 2019 08:18
0  0

@nagaath: wszystko git. Gdybym był przymuszony z lufą u skroni, pewnie, by ratować swoje dupsko robiłbym to samo. Ale tu chodzi o zorganizowanie tego wszystkiego i czerpanie przyjemności, jak matka patrzy bezradnie, jak skurwol niemiecki rozbija małe dziecko o mur, albo je rozdziera na części. Ja nawet psa nie uderzę, chyba, że jest mi nieposłuszny i dostanie słabego klapsa wychowawczego. Posiadam małe gospodarstwo i nawet świni krzywdy nie zrobię, mimo, że mnie ugryzie, ale to inna kwestia, bo zwierze rozumu nie ma,
Natomiast ta banda zwyroli miała rozumy i to jeszcze jakie? Mogę trochę zrozumieć, że żydzi byli nielubiani, ale wtedy się ich wygania z podwórka, a nie gazuje cyklonem i często żywych ładuje do pieca, czy zakopuje.
To samo dotyczy ukraińców, których z lubością stalinowska menda eliminował.
Polska zawsze była w ciemnej dupie otoczona zwyrolami, jak nie ruskie, to niemieckie, a z północy szwedzkie. Jedynie południe trochę nam sprzyja. Mam nadzieję, ze się nie mylę.

kiszony 11 lutego 2019 10:10
0  1

@tobi: Kolego, bardzo dobrze napisał nagaath ,"póki nie zaakceptujesz faktu że równie dobrze ty mogłeś być strażnikiem w obozie śmierci, niebezpieczeństwo powtórzenia koszmarów początku XX wieku pozostaje całkiem realne". Dla potwierdzenia polecam przeczytać "Efekt Lucyfera" Zimbarda. Znajdziesz w niej odpowiedzi na swoje pytania. Myślę że po lekturze będziemy mogli kontynuować rozmowę :)
A co do kwestii naszych sąsiadów i ich agresji, to przypomnę że my też w naszej historii byliśmy agresorami, ale niestety mamy taki syndrom ukrzyżowania, męczeństwa że ty my ciągle pokrzywdzeni. I nie chcą jak większość porównywać wielkość wyrządzonych krzywd bo tą drogą można dojść do Kaina i Abla.

tobi 11 lutego 2019 10:42
0  0

@kiszony:chyba się nie rozumiemy. Jeśli bym był zmuszony, to na pewno bym robił, to co te mendy, byle ratować siebie. I podejrzewam, że każdy, który chciałby żyć, tak by robił. Mi tu chodzi o to, że niemcom sprawiało przyjemność ból nie ludzi, bo nie człowiekiem był dla nich Polak, czy żyd. Nie mówiąc już o innych nacjach, które zginęły w obozach, czy czystkach. Sam z siebie, gdybym mial wybór, nigdy bym tego zrobił, bo krzywda dzieci, które są niczego winne, bardzo mnie rujnuje psychicznie.
Wg mnie to byli zboczeńcy, bo kto o prostej naturze zabija drugiego? Można zabić w swojej obronie, gdy się ratuje swój dobytek, ale nie to, co oni robili. To jest połączenie zboczenia ze złodziejstwem, bo jak wytłumaczyć wyrywanie złotych zębów trupom?
Tak na koniec to nawet niemcom nie udało się zabić takiej rzeszy ludzi w krótkim czasie, jak murzynom w Afryce, gdzie w trzy miesiące zajebali około miliona osób. No ale to dzikusy.

nagaath 11 lutego 2019 12:17
0  0

@tobi: zdecydowanie się nie rozumiemy. O tym mówię; byłbyś strażnikiem w obozie, i sprawiałoby ci to przyjemność.

tobi 11 lutego 2019 12:58
0  0

@nagaath: kurde, próbuje rozkminic o co ci chodzi i nie idzie mi zbytnio, możesz jaśniej?
Bo jeśli chodzi o władzę nad ludźmi, a strażnicy taką mieli, to może by mi to sprawiało przyjemność, aczkolwiek byłoby to uzupełnienie niskiej samooceny i swojego rodzaju zboczenie. A raczej widok śmierci i przerażenia w oczach więźniów nie daje mi satysfakcji. Chociaż kto wie, co by było po czasie.

nagaath 11 lutego 2019 13:13
0  1

@tobi: nie do końca na ten temat, ale myślę że między innymi ten mechanizm- eksperyment Zimbaro
https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_wi%C4%99zienny

i jeszcze Jordana, mówi tu o tym dokładnie zagadnieniu;


https://www.youtube.com/watch?v=qogIE8i2ZuY

kiszony 11 lutego 2019 15:15
0  0

@tobi: Kolego, ja Cię doskonale rozumiem, dlatego podałem Ci tytuł książki który dokładnie brzmi "Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?" w której znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania,autor interesująco prezentuje analizę eksperymentu stanfordzkiego (do którego ktoś poniżej podesłał Ci link) przedstawia mechanizmy i czynniki, które czynią ze zwykłego człowieka oprawcę i ofiarę systemu.
Raz jeszcze zachęcam Cię do lektury, a później do powrotu do rozmowy.

tobi 11 lutego 2019 15:30
0  0

@kiszony: chopie. Ponad 400 stron. Jak przeczytam, to bedziemy gadać dalej.

kiszony 11 lutego 2019 16:57
0  1

@tobi: Tak chopie, żeby czegoś się dowiedzieć trzeba poświęcić trochę czasu. To Ty w końcu masz pytania. Noo chyba że tylko chcesz mieć pytania a nie znać odpowiedzi..?

Zaratustra 12 lutego 2019 12:05
0  0

@tobi: Nie tylko Niemcy zabijali, krzywdzili, masakrowali i wyżynali ludność w trakcie wojny. Nawet Polacy mają krew na rękach. "Kto bez winy niech rzuci kamieniem". Jak napisałem poniżej, uważam, że mylisz narodowość z ideologią. Brniesz w bardzo niebezpieczne myślenie. Podobne do ludzi którymi gardzisz.

tobi 12 lutego 2019 15:21
0  0

@Zaratustra: zgadzam się, bo nie ma nacji bez winy, może Islandczycy, ale nie chce mi się sprawdzać. Róznica jest spora, bo jakos Polacy nie organizowali z zegarmistrzowską precyzją likwidację narodu niemieckiego, tylko na odwrót. `Polacy mieli powyzdychać, jedynie silnych zostawić do przysłowiowej łopaty. Taki był zamysł niemiec, nie Polski. Mam nadzieję, że rozumiesz różnicę.
Muszę też się odnieść do twoich słów o myśleniu, które wg ciebie idzie w złym kierunku. Otóż ja mogę kogoś nie lubić, wręcz nie cierpieć, ale nie oznacza to, że zaraz wysłałbym go do gazu, czy rozpierdołił leb o betonowy słupek. Ja, gdy z kimś nie chcę przebywać, wychodzę, nie spotykam się, ignoruję. A jeśli nie mam takiej możliwości, to staram się jakoś to wytrzymać i nawet nie myślę o tej osobie. Kiedyś bym może inaczej robił, ale uczę się caly czas i tyle.
Nie wiem, czy miałeś coś do czynienia z niemcami, bo ja tak i czerpię to z właśnych doświadczeń. To są kurwy, które gardzą Polakami, przeszło im to w genach. Zdania nie zmienię i niestety spakuję ich do jednego wora. Oczywiście znajdą się normalni niemcy, ale o nich ciężko, jak o hel 3.
Zachowuję się wobec nich w ten sposób, bo mi zrobili krzywdę. Nie w sensie fizycznym, ale pogarda w moją stronę ze względu na kraj w którym się urodziłem, jest w moim odczuciu nie do przebaczenia.
Równie dobrze mógłbym tak potraktować ruska, czy żyda, ale przyznam się, że żadnego nie poznałem osobiście. Mimo, że ruskie wyrządzili nam, Polakom wiele krzywdy, nie mogę traktować ich jako wroga, bo nie poznałem ich intencji wobec mnie na obecne czasy. Pewnie znajdzie się rusek, co wypierdoliłby cały zasób atomówek w Polskę, ale pewnie będzie podobna rzesza, która Polaka przyjęłaby do domu z największym szacunkiem.

kiszony 13 lutego 2019 15:09
0  0

@tobi: Wiesz, ja miałem dużo do czynienia z Niemcami bo tam pracowałem z wieloma Polakami i chcę jedynie napisać że to subiektywne Twoje zdanie bo ja nie doświadczyłem z ich strony niczego złego, wręcz przeciwnie dostałem dużo serdeczności i życzliwości. Miło wspominam czas tam spędzony.

Zaratustra 12 lutego 2019 11:39
0  0

@tobi: Jest olbrzymia różnica między Niemcem a nazistą, Rosjaninem a komunistą. Tą różnicą jest ideologia. Ideologię może wyznawać każdy. Narodowości jest się jednej, choć genetycznie jest to zabawnie sporne. Błędnie prawisz, że to naród powinien wyginąć. To ideologia powinna odejść w zapomnienie i pogardę.
Dałem minus bo nie zgadzam się z twoją retoryką. "Ogólny" wydźwięk jest ok.

tobi 12 lutego 2019 15:34
0  1

@Zaratustra: heh, ideologia, ideologią, ale postawa niemiec wobec Polaków zawsze była i jest pogardliwa. Wykorzystują ją w każdym możliwym momencie. Od 39-45 mordowali Polaków bez mrugnięcia okiem. Teraz nas dymają gospodarczo i mają w dupie prawa UE, byle Polska była rynkiem zbytu i śmietnikiem Europy. Wykorzystują to, że mimo, że przejebali wojnę, są światową potegą. Oczywiście nie za darmo, bo technologie, które zdobyli krwią więźniów oddali hamburgerom w zamian za odbudowę państwa.
Ja mam nasrane w głowie, że słabszemu trzeba pomóc, oczywiście współpraca musi iść w dwie strony. W przypadku relacji polsko niemieckich, zawsze musi być na stronę niemiec. Nie ważne, że będzie cierpieć ileś ludzi, chuj, ma być na nasze. Pomaga w tym władza nasza kurwa zajebana, poprzednia strasznie, obecna chyba mniej. I to jest wg mnie największa bolączka.

martinezz123 12 lutego 2019 21:47
1  0

@tobi: Poczytaj sobie o eksperymencie więziennym Zimbardo zanim zaczniesz pierdolić farmazony

memento 10 lutego 2019 20:10
0  0

Polecam książkę 5 lat kacetu troszkę pokazuje jak ludzie się zmieniali

ojtamojtam420 11 lutego 2019 09:45
0  2

jak dochodzi do wojen? proste. ludzi sie uklada politycznie i religijnie tak aby nienawidzili danej grupy. potem wydaje sie rozkazy tak aby kazdy szczebel powiedzial "wykonuje tylko polecenia". tych ktorzy mysla inaczej wrzuca sie do wora razem z przeciwnikiem.

kazda wojna to kleska ludzkosci oddalajaca nas od zlotego wieku.

Adamo 11 lutego 2019 21:23
0  0

@ojtamojtam420:Racja brachu!
Ktoś mądry powiedział,że wojny wywołują starcy a giną na nich młodzi. Ktoś tez kiedyś powiedział dziel i rządź!
Powodem dla mas, może być wyznanie, kolor skóry, narodowość, zamożność, cokolwiek. Zawsze za wojną stoi EKONOMIA, pieniądze, interesy. Złu by zwyciężyć, wystarczy by milczeli dobrzy ludzie.
Tak zrodziły się dyktatury i totalitaryzmy, które kosztowały miliony istnień. Naziści, bo nie tylko Niemcy i Austriacy ale i , Norwegowie i Szwedzi "SS Nord", Belgowie, 'SS Walonien" Ukraińcy "SS Galitzen" Chorwaci "Ustasze:
można by znaleść jeszcze dwa bataliony francuskie SS biorące udział w wojnie do maja !945r. Policję Estońską,
Łotewską policję porządkową, na pewno coś przegapiłem na szybko.
To Idea zrodzona w nienawiści stałą się łatwa i pociągająca. Polecam " Zmierzch bogów" krótko określa o co i z czym walczyli SS mani z krajów skandynawskich.

Zobacz też

Fosfor
Nie ma takiego jeżdżenia
Polski battlefield
Polska walcząca
Air Show 2017
Air Show 2017
Air Show 2017
Air Show 2017
Air Show 2017
Air Show 2017
Air Show 2017
Air Show 2017