Pedały w czerni

dobre
   
słabe
    28


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

przekliniak 19 marca 2019 15:13
3  4

Jedno i drugie niesmaczne.

KzU 19 marca 2019 16:01
4  10

@przekliniak: Tamtych 2 ma swoje dorosłe życie i do momentu w którym nie robią krzywdy innym niech sobie robią co chcą. Za to ten jeden ma dawać przykład innym, a krzywdzi dziecko które nie jest jeszcze świadome tego co się z nim dzieje, bo wszyscy mówią mu, że ksiądz jest dobry i trzeba go słuchać i brać z niego przykład.

Prawdziwek 19 marca 2019 10:34
6  1

Swój swojego rozpozna co? Pedofilu?

terence 19 marca 2019 20:20
2  0

@Prawdziwek:
nie, kleszy podnóżku

Prawdziwek 19 marca 2019 21:52
4  1

@terence: tak, pedziofilu

przekliniak 19 marca 2019 15:13
3  4

Jedno i drugie niesmaczne.

KzU 19 marca 2019 16:01
4  10

@przekliniak: Tamtych 2 ma swoje dorosłe życie i do momentu w którym nie robią krzywdy innym niech sobie robią co chcą. Za to ten jeden ma dawać przykład innym, a krzywdzi dziecko które nie jest jeszcze świadome tego co się z nim dzieje, bo wszyscy mówią mu, że ksiądz jest dobry i trzeba go słuchać i brać z niego przykład.

CharlieJade 19 marca 2019 18:05
1  3

@KzU: naprawdę , mam ochotę otworzyć klinikę leczenia pedofilii . Tanio i skutecznie ,kaliber 0.45 stosowany doustnie . Albo dochujnie . Jeszcze nie wiem ...

Prawdziwek 19 marca 2019 21:51
3  1

KzU 20 marca 2019 15:53
1  1

@Prawdziwek: Dlatego napisałem, że do chwili w której nie robią krzywdy innym niech robią sobie co chcą w sensie między sobą. Statystyki są suche i bez potwierdzenia mogę zrobić też wrzutę w której podam inne statystyki. Poza tym porównaj ilość księży z ilością homo tym bardziej w krajach w których religia kończy się dla większości na dawaniu prezentów i jedzeniu.

Gallant 20 marca 2019 21:54
0  0

@Prawdziwek: O szukałem badań na ten temat, masz może źródła? Plus - wrzucanie mema, zamiast badań/statystyk do rozmowy, mało merytoryczne ;d

Gallant 21 marca 2019 18:01
0  2

@Prawdziwek: Wysłałeś sam artykuł,ale gdzieś tam dali hiperłącze do badania Dr Paul'a Cameron'a, na którym niby opiera się artykuł i z niego wynika:

• Stanowe badanie, przeprowadzone w stanie Vermont: 161 młodocianych przestępców, którzy popełnili przestępstwa seksualne w 1984 roku wykazało, że 35 (22%) było homoseksualistami.
(Na korzyść homo, w tej dyskusji)

• Z 91 napastników przebywających w kanadyjskiej Klinice Zachowań Seksualnych Kingston od 1978-1984 roku za molestowanie niespokrewnionych z nimi dzieci, 38 (42%) było homoseksualistami.
(Na korzyć homo, w tej dyskusji)

• Z 52 napastników molestujących dzieci w Ottawie od 1983 do 1985 roku 31 (60%) było homoseksualistami.
(bardzo mała grupa docelowa - ale no hetero "wygrywają")

Resumując, no nawet tutaj wynika- że nie ma korelacji pomiędzy homoseksualizmem na pedofilią/przestępstwami na tle seksualnym.

Ponad to już w 2006 Polskie Towarzystwo Seksuologiczne stwierdza ,że: "Homoseksualność jest to pociąg erotyczny i uczuciowy wobec osób tej samej płci, analogicznie jak heteroseksualność stanowi pociąg erotyczny i uczuciowy wobec osób płci odmiennej. Pedofilia jest to pociąg erotyczny wobec cech niedojrzałości płciowej, a więc do cielesnych cech dziecięcości." (link do oświadczenia - https://docer.pl/doc/en5s5)
Czyli pedofil nie robi podziału czy to dziewczynka czy chłopiec ;d
Sam nie wiem co o tym myśleć, nie chcę na siłę bronić homoseksualizmu, ale obecnie prawicowe media robią nagonkę i łączą homoseksualizm i pedofilię, nie wiedząc na czym polega pedofilia, tak samo jak jeszcze nie dawno, nie wiedzieli czym jest homoseksualizm, uznając go za chorobę, którą trzeba leczyć :d - przez co byłem mocno sceptycznie nastawiony do tego co głoszą, zbadałem temat, i no ja nie dostrzegam,żadnego związku.

Prawdziwek 22 marca 2019 09:17
0  0

@Gallant: na korzyść homo? Serio? To powiedz mi jaki procent ludzi to homosie? Czujesz to przebicie? Z (załóżmy że aż) 2 procent ludzi w USA to homosie i aż tyle z tych 2% to przestępcy! Na czyją korzyść ma to działać niby?!

Gallant 27 marca 2019 16:38
0  0

@Prawdziwek: No więc, to do czego się odnosisz, odnosi się tylko i wyłącznie do twojego obrazka.. Reszta mojej wypowiedzi doskonale wyjaśnia,że w pedofilii nie ma podziału na orientację seksualną.
Aczkolwiek, nie mam zamiaru się kłócić, bo cały chuj o tym wiemy, niedawno tak jak pisałem niedawno uważano homoseksualizm za chorobę, dzisiaj już wiemy,że ludzie się tacy rodzą i wynika to z zmian w mózgu ( w podgórzu, o ile się nie mylę). Więc no życie nie jest czarno-białe, osobiście wstrzymam się z wyrabianiem sobie zdania na ten temat i poczekam na porządne badania, wykazujące korelację tych dwóch rzeczy, starając się być obiektywnym.
P.s Pisanie homoś, jest kojarzone z Korwinem, i od razu kojarzy mi się z skrajnościami, a skrajności nie są dobre ;)

Prawdziwek 27 marca 2019 16:58
0  0

@Gallant: wszystko to są badania, statystyki z których wynika, że bardzo dużo jest pedofilów w środowisku pederastów więc gdzie obalenie?Czy wiesz czemu stwierdzono, że homoseksualizm to nie choroba? Otóż oświece cię wszystko odbyło się za działaniem szantażu NIE BADAŃ za sprawą protestów NIE BADAŃ! Przeczytaj sobie co ci podlinkowalem :) https://www.m.pch24.pl/jak-usunieto-homoseksualizm-ze-spisu-chorob-psychicznych-,4499,i.html

Gallant 28 marca 2019 15:25
0  2

@Prawdziwek: "jed­nej strony prezen­towano bada­nia dowodzące, że homosek­su­al­izm jest akcep­towany w wielu kul­tur­ach, że wys­tępuje u zwierząt, że homosek­su­al­iści nie wykazują innych zaburzeń psy­chicznych, a z drugiej strony bada­nia dowodzące, że homosek­su­al­izm to zaburze­nie. Ron Gold dokonał kry­tyki psy­chi­a­trii, stwierdza­jąc, że jest ona pod­stawą sys­temu opresji wobec osób homosek­su­al­nych, a teorię mówiącą o tym, że homosek­su­al­izm jest chorobą nazwał “kupą kłamstw”. Robert Spitzer – prze­wod­niczący sym­pozjum, w miejsce homosek­su­al­izmu zapro­ponował nową diag­nozę – zaburze­nie ori­en­tacji sek­su­al­nej, która miała trak­tować homosek­su­al­izm jako zaburze­nie tylko wtedy, gdy dana osoba czuła się z nim źle i chci­ała zmienić swoją ori­en­tację sek­su­alną" - Czyli, były padania "Za" i "Przeciw" Wydaje mi się,że padłeś ofiarą błędu poznawczego (Efekt zaprzeczania) i (Efekt potwierdzenia), jesteś do nich negatywnie nastawiony i szukasz tylko informacji przeciw nim, wpisujesz hasła w google, które mają stawiać ich w złym świetle. Oraz zapamiętujesz tylko o co jest zgodne z twoją opinią ( w tym wypadku, pokazałem Ci cytat iż wcale wszystkie badania tak jak twierdzisz nie popierają twojej tezy). Tak jak pisałem powyżej ja nie mam zdania, znam kilka takich osób i są to normalni ludzie, którym nawet parady równości szkodzą, bo stawiają ich w negatywnym świetle. Twoje zdanie już znam, proponuję szukać zrozumienia na tym świecie, wtedy nam wszystkim będzie się żyło lepiej. Ja kończę odbijać piłeczkę, bo nie dojdziemy do porozumienia - czyt. to mój ostatni komentarz.

Prawdziwek 28 marca 2019 23:22
0  0

@Gallant: też poznałem i osobiście mam to w poważaniu co chcą robić ze swoją dupą ale oni domagają się uznania tego za normalne chcą uczyć dzieci chcą brać śluby adoptować dzieci więc będę szukał jak najwięcej kompromitujących rzeczy jak najwięcej negatywnych artykułów o nich bo to jest pojebane w tym nie ma nic normalnego ludzie to nie zwierzęta ani kurwa ślimaki żeby zmieniać płeć xD szkoda że mój kumpel nie ma konta tutaj bo wiele rzeczy nauczył się o patologi środowisk homo. Btw nie jestem jednostką bez ideologiczną i naturalną rzeczą jest że będę bronił swoich ideałów. Patrząc na te homo jednoski na ich zachowanie nigdy nie stwierdze że są normalni zachowują się jak niedojrzałe 14latki takie pedałki mój 16letni sąsiad jest bardziej dojrzały. Pisałem na szybkości peace do zobaczenia za kilka dni

przekliniak 20 marca 2019 04:43
1  1

@KzU: Dla mnie dwóch chłopów trzymających się za ręce jest niesmaczne, co do nieroba w sukience, w Bibli jest jasno napisane: "nie budujcie mi świątyń, ni pomników..." Kościół w takim razie to przekręt na najwyższą skalę w historii ludzkości. Nieopodatkowana, dofinansowana z rządowych pieniędzy, legalna mafia ze swoim Donem z Torunia na czele.

Polecam film na YT: "Nie sąd cię skaże pedofilu". Panowie osadzeni pięknie tłumaczą, dlaczego gorszy dla pedofilów jest pobyt w więzieniu niż kara śmierci. Ja bym jedynie tą karę wydłużył do dożywocia, bo kilka lat za zniszczoną psychikę dziecka to śmiech na sali.

Dodam na koniec, że marzy mi się, żeby księża odpowiadali przed sądem. Ich "wyroki" typu przeniesienie do innych parafii gotują mi krew w żyłach.

KzU 20 marca 2019 16:03
1  1

@przekliniak: Sam osobiście znam księdza który ma 2 dzieci już aktualnie dawno dorosłych. Postąpił dobrze, bo został z "rodziną" zaopiekował się dzieciakami które zrobił. Kolejny został przeniesiony mimo, że sam przyznał się, że ma dziecko. Więc spraw jest sporo to akurat nie to samo, ale sam fakt, że ma dzieci... Do tego oficjalnie często jest to tuszowane i ksiądz nagle jest przenoszony jest do innej parafii.Zobaczcie sobie filmiki na których przykładowo ksiądz nie chce udzielić ślubu bo nagle chce za sakrament więcej niż chciał wcześniej. Też jest sporo takich akcji łącznie z wideo więc małe prawdopodobieństwo, że ściema.
Sam jestem wierzący, ale wierzę w Boga, a nie w księży bo to tylko ludzie.


https://www.youtube.com/watch?v=yHKn74q2br4

Prawdziwek 27 marca 2019 17:03
0  0

@przekliniak: Niestety kościół to instytucja, która nieraz uratowała nam dupę już w średniowieczu kiedy to muzułmanie nas zaatakowali co było odpowiedzią wyprawa krzyżowa jak i podczas wojny czy komuny kościół podnosił morale i pomagał ludziom. Dzisiaj kościół nie jest potrzebny ludziom postępu

cassper 20 marca 2019 17:40
1  1

@przekliniak: jak nie smaczne to nie jedz

przekliniak 21 marca 2019 10:52
0  1

@cassper: no próbuje nie jeść, nie patrzeć, nie wąchać.... No ale nie da się bo z buciorami nawet do szkół naszych dzieci się pchają i pedały, i klechy.

SlavonicLady Nawiedzę cię w najgorszych snach 21 marca 2019 12:19
1  3

Nie podoba mi się fakt łączenia jednego z drugim. Tworzy się nagonka na osoby homoseksualne, przez co prosty lud potem wierzy, że "pedał=pedofil". W sumie tak samo jest z księżmi. A co ma piernik do wiatraka? Pedofila można spotkać w każdym środowisku. Owszem, może to być i gej, może być ksiądz, ale również może to być nauczyciel, trener, do którego na zajęcia posyłamy dzieci, może to być sklepikarz, do którego dziecko chodzi od małego po lody, chipsy, ciastka czy soczki, może to być sąsiad z drzwi obok, a nawet rodzony ojciec, co historia też już poznała. I co w związku z tym? Wszystkich, jak jeden mąż, określimy mianem pedofila? Całą populację? Zamiast robić nagonkę i łączyć zupełnie odmienne pojęcia, lepiej edukować dzieci, uczulać na podejrzane słowa i gesty ze strony dorosłych, nauczyć je ostrożności i wyrobić sobie szczerą relację z nimi, żeby powiedziały najbliższym, gdy coś dziwnego będzie się działo wokół nich. A gdy prawdziwego pedofila już się złapie, oby przed faktem, a nie po, to nie bawić się w kurtuazję tylko ukarać go tak, jak trzeba.

Żeby nie było, że bronię tylko homo. Jak księży nie lubię i im nie ufam, tak też uważam, że wpychanie wszystkich do jednego worka jest raz, że krzywdzące, dwa, utrwala powstające stereotypy, a trzy, świadczy o bardzo ograniczonych horyzontach osoby takie hasła powtarzającej. Wiem, że łyżka dziegciu zepsuje beczkę miodu, ale odwrotnie jest znacznie trudniej. Dlatego oddzielmy ziarno od plew zawczasu, a dopiero potem siejmy co lepsze, a nie wszystko na raz, bo zachwaszczonego pola już nie odratujemy.

terence 21 marca 2019 17:12
0  1

@SlavonicLady:

Pedofila można spotkać w kazdym srodowisku ale żadne inne środowisko nie chroni i nie jest tak chronione jak święci mężowie co to mają żyć w celibacie.
Polecam reportaże Justyny Kopińskiej Czy Bóg wybaczy siostrze Bernadeccie - mechanizmy ochrony,
oraz "Z nienawiści do kobiet " jak to łagodnie system ze świetym mężem postepuje.
Polecam też ksiązkę "Żeby nie było zgorszenia"
Ze swojego otoczenia tez znam przypadek gdy świety mąż oszust został przez system potraktowany.... no jak święty mąż.
Poleacm też dowiedzieć się jak ma się katolicyzm w Irlandii i czemu.

Z jednej strony tłamszona seksualność ksieży z drugiej ochrona wizerunku organizacji za wszelką cenę.
Święci mężowie jako korporacja zasłużyli sobie wg mnie na takie "krzywdzące" podejscie.

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?hl=en&mid=1TI2LZ3-yGVVWdJ5quw0Biy9ZPxKAXNfA&ll=52.05203912491757%2C22.342166018781768&z=7

posłuże się cytatem bo z telefonu nadaję...
ILE JEST OFIAR KSIĘŻY PEDOFILÓW W POLSCE?

382 przypadki molestowania seksualnego nieletnich przez duchownych zgłoszono od 1 stycznia 1990 roku – poinformowała Konferencja Episkopatu Polski. Prawie 200 przypadków dotyczyło aktów pedofilii na osobach poniżej 15 roku życia. Metropolita krakowski, abp Marek Jędraszewski przekonywał w sposób żenujący, że zjawisko nadużyć seksualnych wobec nieletnich to problem „rozpowszechniony we wszystkich kulturach i społeczeństwach”.
Jędraszewski przypomniał słowa papieża Franciszka na zakończenie szczytu nt. pedofilii w Kościele: "Ojciec święty osadził problem pedofilii w płaszczyźnie ogólnoświatowej".
Oświadczenie biskupów polskich odbieram jako plucie w oczy ofiarom przestępstwa pedofilii ze strony duchownych. Przypomnieć wypada, że były to w czasie czynu osoby poniżej 15 roku życia. Doświadczenie seksu pedofilskiego czy innych czynności seksualnych skutkuje - w zgodzie z powszechną opinią seksuologii - trwałymi śladami psychicznymi do końca życia. Trauma psychiczna przyrównywana jest przez psychiatrię do traumy związanej np. z przeżyciami wojennymi. Biskupów nie stać było nawet na słowo "przepraszam", choć nie dałoby ono niczego. Po ujawnieniu liczby molestowanych nieletnich (382) wielu z biskupów stwierdziło, że tak ogromna liczba to prawdziwy szok. Szok? Czy to jest liczba rzeczywista?
Przechodzę teraz zatem na grunt kryminologii i chcę parę słów napisać o tzw. ciemnej liczbie przestępstw. Mówiąc w maksymalnym skrócie: ciemna liczba przestępstw to liczba przestępstw faktycznie popełnionych, lecz nie objętych przez statystykę kryminalną wskutek nieujawnienia ich przez organy ścigania.
Ciemna liczba stanowi różnicę pomiędzy faktyczną ilością przestępstw zaistniałych, a ilością przestępstw ujawnionych.
Interesujący punkt widzenia na skalę problemu ciemnej liczby przestępczości przedstawił kilka lat temu Jacek Czabański, według którego faktyczna karalność przestępstw pozostaje na poziomie grubo poniżej 10%. Odwołując się do wyników badań krajowych i zagranicznych oszacował, że tylko 40% przestępstw jest w ogóle zgłaszanych policji, z czego tylko połowa jest formalnie rejestrowana. Spośród spraw zarejestrowanych, tylko 25% kończy się aktem oskarżenia, który z kolei w ponad 97% prowadzi do skazania. W efekcie, szacować można, że zaledwie 5% przestępstw jest ukaranych. Podobnie niski - zdaniem tego autora - odsetek skazań sprawców występuje wszędzie na świecie (J. Czabański, Ekonomiczne podejście do przestępczości, "Edukacja Prawnicza", nr 5(71)/2005).
W Polsce za pedofilię skazano prawomocnie 63 duchownych. Wobec tego, co napisałem powyżej, szacować można, że jest to jedynie 5% osądzonych sprawców.
W Polsce, wg najnowszych danych, zauważalny jest bardzo niski poziom ujawniania właśnie przestępstw seksualnych. Krystyna Żytecka z Fundacji Pomoc Kobietom i Dzieciom w maju 2011 r. poinformowała, że ujawnianych jest jedynie około 8 procent tego typu przestępstw. W rezultacie na każdych 10 sprawców - aż 9-ciu pozostaje bezkarnymi.
Spotykane w specjalistycznych przekazach szacunki budzą jeszcze większy niepokój, a nawet przerażenie. Są bowiem doniesienia wskazujące na stosunek przestępstw stwierdzonych do faktycznie popełnionych 1 : 100 czy nawet 1 : 300 (np. Alain Bauer, ABC de la criminologie, Les éditions du Cerf, coll. « Société », 2016, s. 287).
Przypominam, Episkopat podał liczbę 382 przypadków molestowania seksualnego nieletnich przez duchownych. Jest to wierzchołek góry lodowej. Jaka jest rzeczywista liczba, nie chcę nawet myśleć.
(Przemysław Leszek Lis)

skray 21 marca 2019 20:54
1  0

Jak mnie wkurwia stawianie na tym samym poziomie zboczeńców z LBGT+ z kościołem, w którym coś takiego jest marginesem, a w środowiskach gejowskich prawie, że normą. Lewacka nagonka na kościół i pranie mózgu przez neomarksistów przynosi efekty. Goebbels byłby dumny

terence 21 marca 2019 22:26
0  0

@skray:
A mnie wkurwia jak świeci mężowie strażnicy moralnosci zgrywają czystych aseksualnych aniołków ze świętej korporacji. Ci z lqbt przyznają się do tego kim są. Nie ukrywają się. Najbardziej nie lubię dwulicowosci. A zgadnij kto jest obludny facet w czarnym stroju gadając głosem kastrata czy ciota która otwarcie ci mówi że jest ciota?
Ty tam wiesz co jest marginesem...

http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/frederic-martel-80-procent-ksiezy-w-watykanie-to-geje/5j6qk6j.amp?fbclid=IwAR0z4EgznyhKiJqSO3kiZ8k5PKr8heciC8GcDNISvX6xfNv5uvVUFSEkxco

To nie lewicowa nagonka to zbieranie co się zasiało w czasach kiedy trudno już utrzmywac fasadę świętości. Otwórz oczy ... Poznaj prawdę a prawda cię wyzwoli.

terence 21 marca 2019 22:47
0  0

Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy, że oczyszczacie z zewnątrz kielich i misę, wewnątrz zaś są one pełne łupiestwa i pożądliwości.

Ślepy faryzeuszu! Oczyść wpierw wnętrze kielicha, aby i to, co jest zewnątrz niego, stało się czyste.

Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy, że podobni jesteście do grobów pobielanych, które na zewnątrz wyglądają pięknie, ale wewnątrz są pełne trupich kości i wszelakiej nieczystości.

Tak i wy na zewnątrz wydajecie się ludziom sprawiedliwi, wewnątrz zaś jesteście pełni obłudy i bezprawia.

Ewangelia Mateusza 23

KzU 22 marca 2019 15:46
0  1

@skray: To nie stawianie na tym samym poziomie, a porównania. Gdyby w kościele były to przykłady marginalne nie byłby to problem do którego sam kościół się przyznaje... Ja znam jak pisałem wyżej kilku takich księży którzy mają dzieci i sami się do tego przyznali, a z homosiami nie mam styczności mimo, że pracowałem w różnych miejscach i wszędzie miałem kontakt ze sporą grupą osób/petentów. Nikt nie chodzi i się tym nie chwali. Tym bardziej ani jeden z tych homo nie próbował mi dawać kazań jak mam żyć co mam robić i dlaczego, a ksiądz ma być dla wiernych przykładem, a niestety coraz to częściej nie jest dlatego kościół ma problem i traci wiernych. Do tego nasza polityka od kilku lat powoduje odwracanie się ludzi od kościoła. Wśród moich znajomych większość przestała praktykować głównie przez politykę oraz 2 przypadki księży z dziećmi w ciągu kilku lat w najbliższej okolicy. Księża wiele razy byli gośćmi w mojej parafii. Pomyśl, że Ty masz się ta spowiadać ze stosunku przed ślubem, a On ma dziecko będąc księdzem oO. Najlepiej jeszcze niech zabronią stosowania antykoncepcji bo jesteśmy krajem takim i takim, a już są takie plany.

Zobacz też

mmmmmm.. :):) Sława
mmmmmm.. :):) Sława
mmmmmm.. :):) Sława
Pazdan, Lewandowski, Błaszczykowski
śpiąca koszatka :D
Paint z mojego dzieciństwa
Pazerny koteł
A poszło o byle gówno
Pasja wypisana na twarzy
Smilodon
Nosił razy kilka ... aż w końcu spotkał pieseła
Piękny.