Dobre wiadomości

dobre
   
słabe
    33


poprzednie Czy wiesz, że możesz użyć kursorów w lewo / prawo ? następne

Najlepszy komentarz:

McGrigor 24 maja 2012 15:36
0  5

no bo nie chodzi aby coś niebezpiecznego np nóż położyć na wysokiej półce aby dziecko nie dosięgło go i nie zrobiło tym sobie krzywdy ale chodzi o to aby wytłumaczyć dobrze dziecku że ten nóż jest niebezpieczny i można się nim zranić.

McGrigor 24 maja 2012 15:36
0  5

no bo nie chodzi aby coś niebezpiecznego np nóż położyć na wysokiej półce aby dziecko nie dosięgło go i nie zrobiło tym sobie krzywdy ale chodzi o to aby wytłumaczyć dobrze dziecku że ten nóż jest niebezpieczny i można się nim zranić.

Mistyk 24 maja 2012 15:43
1  3

Ciesze sie, ze w tym artykule został przytoczony taki autorytet jak Aleksander Kwaśniewski. Myślę, że to wspaniały krok z jego strony - to poparcie - i powinniśmy się zrzucić na wódkę dla niego. Ehhh żartowałem. Szmaciarz, który teraz mówi co myśli, bo kiedyś uprawiał politykę.

pisdryk 24 maja 2012 16:00
0  5

@Mistyk: ale powiem ci ze w obu Twoich wypowiadziach jest duzo prawdy mimo ze zdaja sie byc antagonistyczne wobec siebie.

Upalony 24 maja 2012 16:03
1  4

@Mistyk: Nie, żeby rozpoczynać jakąś większą dyskusję polityczną, ale, jak to mówisz - "szmaciarz" Kwaśniewski, w porównaniu z większością innych polityków to jakiś nieosiągalny wzór cnót wszelakich.
I to nie dlatego, ze on sam taki święty, raczej reszta wyjątkowo parszywa.

Mistyk 24 maja 2012 21:24
3  0

@Upalony: Nie ma w tym krzty prawdy, ale to juz sa moje poglady. Teraz jest moda na jezdzenie po PO, o pisie od wielu wielu lat, ale za Kwasniewskiego bylo jeszcze gorzej, tylko ze nie pamietamy.

cassper 24 maja 2012 22:22
0  3

@Mistyk: ty nie pamiętasz boś młody. Ja pamiętam czasy kwaśniewkiego, zarówno pierwszą jak i drugą kadencje. Nie było może cudów nad wisłą ale sam Olek, jako taki był najlepszym prezydentem jakiego ten kraj miał. Nie bez powodu wybrano go dwukrotnie. Olek był i jest mądrą osobą, niestety wtedy były takie czasy że pod naciskami przyklasnął zaostrzeniu prawa narkotykowemu. Nie znaczy to wcale że wtedy się z tym zgadzał, polityka to przede wszystkim wykonywanie poleceń partii, a że jego partia była za zaostrzeniem to musiał na to przystać. Zainteresuj się trochę bardziej polityką, posłuchaj wypowiedzi kwaśniewskiego, na polskiej scenie polityczniej ciężko znaleźć kogoś kto by mu dorównał. Szkoda że zbyt młody jesteś by pamiętać jak ludzie śpiewali "Olek, Olek, na prezydenta tylko ty.."

Mistyk 25 maja 2012 05:33
2  2

@cassper: Probujac zniewazyc mnie ze wzgledu na zarzut wieku, zmieniasz sedno dyskusji. Mówiąc zainteresuj sie troche bardziej polityka, odbijam paleczke i zarzucam ci to samo, a co zabawniejsze - uleganie politycznym emocjom. Nie wiem, czy jest sens prowadzić dyskusję, bo dla mnie polska polityka jest co najmniej zabawna - po jednej slepy kosciol, po drugiej komunizm, na srodku twór komercyjny, kolejny argument - nikt nikogo nie przekona, bo i tak ja mam rację. Co do przyśpiewki, zbyt mlody by pamietac? Nie kpij.

[Komentarz skasowany]
ozzie tylko koty 25 maja 2012 00:22
0  2

@Mistyk: w SLD, PO, PiS i reszcie partii praktycznie nikt nie jest za legalizacją. Niestety narkotyki to zbyt błaha sprawa, żeby poświęcał on dla niej wtedy swój autorytet. Można go nie lubieć, ale wznieść ponad podziały i docenić ten gest. Jest inaczej, gdy już się jest poza polityką.

Mistyk 25 maja 2012 05:34
2  0

@ozzie: Jest inaczej, gdy się jest poza polityką. I co z tego?
Dlatego nie cenię go jako człowieka: że był tak upolityczniony, że nie robił tego, co myśli.

cassper 25 maja 2012 08:25
0  1

@Mistyk: nie chciałem Cię poniżyć tylko pokazać że mam szerszy pogląd na pracę i osobę Kwaśniewskiego, nie z historyjek w mediach a z własnych obserwacji jego rządów.

Na potwierdzenie tego co napisałem wcześniej cytuje fragment wywiadu z Kwaśniewskim:
-Wpływ na pana decyzje z 2000 r. miała Barbara Labuda, pana ministra, która współtworzyła narkofobiczną histerię. Do dziś nie zmieniła poglądów: "Narkotyki to największe zagrożenie dla młodych ( ) narkoman zrobi wszystko dla dawki, nawet zabije. Wprowadzenie przyzwolenia na posiadanie małej ilości narkotyku może stać się potężnym bodźcem do dalszego rozwoju podziemia narkotykowego".

- O to proszę pytać Barbarę. Pamiętajmy jednak, że w 2000 r rządziła AWS, ministrem sprawiedliwości był Lech Kaczyński. Zawsze byłem za liberalizowaniem prawa, uważam, że kluczowa jest nie wysokość, lecz nieuchronność kary, ale AWS ze swymi szeryfami stawiał na twarde rozwiązania. Weto nie miało szans.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,11777626,Kwasniewski__Narkotyki_wolno_miec.html

raval87 25 maja 2012 12:04
2  0

@cassper: ja pierdo.le "pani ministra, która", już się poprzewracało w dupach... jak to w ogóle brzmi... pani ministra... taki niedorozwój słowny. Może lepiej już było pani ministerko...

Mistyk 25 maja 2012 13:27
1  3

@cassper: W porządku, ale to niczego nie zmienia. To, że Kwaśniewski twierdził, że było tak a nie inaczej, nie stanowi wyroczni. Nigdy nie wyraził swoich poglądów publicznie, więc co mi z tego, że najwyższa osoba w państwie przez 10 lat (2 kadencje - jak to dumnie wyraziłeś ty albo ozzie) zwala winę na panią Barbarę.

Jak Grecja zbankrutuje, to politycy rządzący krajem 5 lat temu powiedzą, że trzeba było zrobić reformy, ale to było niemożliwe - choć wiedzieli, co, w jakim tempie, i jak to moze sie skonczyc. Dlaczego niemożliwe? Bo straciliby poparcie.

Tak samo posłuchaj Giertycha. Teraz się wypowiada bez politycznie i to całkiem sensownie. I co z tego? Mam go za to szanować mimo wszystkiego, co zrobił?

Upalony 25 maja 2012 16:59
0  1

@Mistyk: Ziomek, ja BARDZO dobrze pamiętam... Gierka, słabawo Gomółkę. Wiem, wiem, moje dzieci uczą się o tym w szkole.

Mistyk 26 maja 2012 08:11
2  0

McGrigor 27 maja 2012 08:49
1  0

@Mistyk: no błagam cię teraz jest dobrze za PO ? ani za PO ani za PIS ani za Kwasa nie było lepiej.

Mistyk 27 maja 2012 09:21
1  0

@McGrigor: Nie, ale nikt mi nie wmówi, że nie było jak za Kwaśniewskiego :)

BigLolek 25 maja 2012 03:59
0  0

już nie jedna osoba z tego skorzystała :)

JohnnyJLB 25 maja 2012 14:32
2  0

Kwaśniewski to sowiecki agent. Ludzie nie wiedzą kogo wybierają , kierują się propaganda z mediów i dlatego jest jak jest w tej Polsce. Przez ponad 20 lat te same mordy w sejmie , tylko nazwy partii się zmieniają i nic poza tym. Dalej rządzi lewactwo z rosyjskimi agentami i żydami. Kurwica człowieka bierze jak widzi ten cały syf, krętactwo, układy, korupcja, rozkradanie majątku państwa za grosze, jakieś chore ustawy zabierające wolność człowieka.
Sądzę , że jedynym ratunkiem dla Polski jest KNP, jeżeli nie oni to już nikt nie pomoże.

Upalony 25 maja 2012 17:04
0  1

@JohnnyJLB: Kude, właśnie - ludzie nie powinni się żadnymi mediami kierować, ani własnym rozumem, tylko tym, co powie JohnnyJLB.

Upalony 26 maja 2012 15:40
0  1

@Mistyk Co I? Piszesz :"...ale za Kwasniewskiego bylo jeszcze gorzej, tylko ze nie pamietamy". Powinieneś raczej napisać "nie pamiętam". Ja pamiętam bardzo dobrze. I, wygląda na to, że dużo, duuuużo więcej, niż Ty.

Mistyk 26 maja 2012 19:19
3  0

@Upalony: Najwyraźniej nie zrozumiałeś mojego skrótu myślowego, więc nie będę już używał takowych w twoim towarzystwie albo po prostu informuj mnie, że czegoś nie rozumiesz.
Mówiąc "nie pamiętamy" chodziło mi o to, że ludzie mają tendencję do upiększania przeszłości i zapominają o tym, co działo się w przeszłości, nawet jeśli to jest kilka lat wstecz - w ogólnym ujęciu. I pamiętam, jak podczas drugiej kadencji narzekano na Kwaśniewskiego, ale teraz pojawiają się przeróżni inteligenci, którzy są ponad tłum jak to zwykle bywa po fakcie i adekwatnie do danego poczucia sprawiedliwości społecznej krzyczą i bluzgają. I skoro uważasz, że ogólnie rzecz biorąc pamiętasz duuuuuzo wiecej ode mnie, to albo nie pamietasz duuuuzo wiecej ode mnie albo masz duuuuzy problem z rozumowaniem (i jak wspomniałem, łapaniem skrótów myślowych).

Upalony 26 maja 2012 20:30
0  2

@Mistyk: Brajdaszku drogi, skróty łapię w mig, pod warunkiem, że są myślowe. Twoich bezmyślnych, po ocenach sądząc, niestety nie łapie nikt.
Jeśli twierdzisz że szmaciarzem jest ktoś, kto "...teraz mówi co myśli, bo kiedyś uprawiał politykę", a nie cenisz polityka, bo "nie robił tego, co myśli" to oznacza, że zielonego pojęcia nie masz o polityce. Odpowiedzialny polityk nie może mówić ani robić tego, co myśli. Musi mówić to, co w danej sytuacji powiedzieć należy, co jest korzystne dla jego kraju i zgodne z poglądami jego wyborców.
I szkoda Twojego pseudointeligenckiego sprężu na dalsze bezsensowne bajdurzenie o rzeczach, o których nie wiesz nic. Do szkoły jakiejś idź, albo książkę przeczytaj...

Mistyk 27 maja 2012 08:21
3  1

@Upalony: Po pierwsze pseudointeligencie, zaglądnij do jakiejś książki powiązanej z psychologią, bo wtedy może reakcje społeczne i zachowania ludzkie będą dla ciebie jaśniejsze. Teraz wiesz o nich niewiele więcej niż usłyszałeś z TVN.

Traktujesz politykę w trywialny sposób. W tak trywialny, że aż mi się śmiac z ciebie chce, bo myślisz, że tego nie pojmuje. A co tu jest do pojmowania? Że do sejmu dostało się 200 posłów, robia koalicje, i podejmuja zmiany, ktore beda pasowaly ogolowi, niewazne czy sa najbardziej potrzebne, sluszne itd?
Mówisz polityka? Mówisz uprawianie polityki? A myślisz, że dla mnie - obywatela - ma to znaczenie? Pomyśl człowieku, bo jesteś tak samo pozbawiony wartości, jak wiekszość tych posłów, którzy głosują wbrew własnemu sumieniu - wbrew temu co myślą.

Czy szkoła, rodzice nauczyli cie szczerosci, patriotyzmu i uczciwosci? Chyba nie, skoro się tu prezysz i jestes dumny z tego, ze kibicujesz polowaniu na pieniadze.

McGrigor 27 maja 2012 08:57
1  1

@JohnnyJLB: jedynym ratunkiem jest wziąć noże, pały, widły, pochodnie i powyrzynać te świnie w sejmie i senacie, a potem wybrać nowy rząd, i pilnować ich żeby wiedzieli że jak zaczną szkodzić, oszukiwać, kraść to spotka ich to samo co poprzedników. Problemem jest to nie kto rządzi ale to że politycy nie ponoszą odpowiedzialności za to co robią.Ja to czekam aż Piotr Duda założy jakąś partię, podobało mi się wystąpienie typa jak blokowali sejm.

Upalony 27 maja 2012 09:58
0  0

@Mistyk: tyle prawdy w Twojej pisaninie, ile sensu. A że sensu nic, to i prawdy zero. Gdzie ja cokolwiek o TVN, czy polowaniu na pieniądze pisałem? No chyba, że to Twój kolejny bezmyślny skrót donikąd.
I, mówisz, 200 posłów do sejmu, i koalicję robią? He, he, he...

Mistyk 27 maja 2012 10:42
1  1

@Upalony: Zlituj się nade mną. Skończmy tą dyskusję, bo mnie rozśmieszasz :) Nie mam cierpliwości do Ciebie, choć lubię rozmawiać z takimi jak Ty, którym sie wydaje, ze sa ponad tłum, bo potrafia powtarzac poglady innych tak, jakby były ich własne :) Prawdy nic, sensu zero, kontrargumentow tez brak. Probujesz wprowadzic dyskusje na poziomie Hoffmana, Cymanskiego, Niesiołowskiego (czy te nazwiska coś ci mówią?).
A co w tym nielogicznego - dostalo sie 200 poslow do sejmu, robia koalicje z inna partia i szukaja rozwiazan, ktore dadza im szanse na kolejna kadencje? Pogłówkujże trochę, bo widzę, że trzeba Ci rozpisywać wszystko jak małemu dziecko. Zamiast wziąć się za myślenie i argumentowanie, próbujesz mnie złapać na chwyty z gimnazjum. Może za bardzo sie upaliles?

Upalony 27 maja 2012 13:15
1  1

@Mistyk: Nie lubisz się śmiać? Czy jednak lubisz? -niestety nawet tego jasno wyłożyć nie potrafisz. Moja litość nic Ci nie pomoże, bo krzywdę robisz sobie sam. Zakałapućkałeś się ze szczętem i ciężko będzie Ci się z tego wykopać. Bardzo chętnie użyję w dalszej dyskusji rzeczowych kontrargumentów, ale daj mi szansę - użyj choć jednego argumentu. Póki co, wypisujesz jakieś oderwane od siebie hasła, tu coś ponad tłum, tam Niesiołowski, ówdzie koalicja 200 posłów, a zaraz potem skrót.
A jeśli już mnie cytujesz - mam na myśli zwrot o sensie i prawdzie - to powinieneś użyć cudzysłowu. Inaczej to plagiat.
No i na koniec: dyskusję "tę', nie "tą" - zawsze się zastanawiam, jakim cudem ludzie, którzy nie są w stanie nauczyć się pisać, sądzą, że potrafią coś trudniejszego.

[Komentarz skasowany]
Mistyk 27 maja 2012 15:49
1  0

@Upalony: Tak, tak, tak! Plagiat. Oskarż mnie o łamanie praw autorskich.
Powiem ci, masz naprawdę szerokie horyzontu, jeśli analizujesz tę czy tą.

Skoro nie rozumiesz, dlaczego napisałem o poziomie dyskutowania Hoffmana i Niesiołowskiego, skoro nie łapiesz, że pisząc o koalicji coś ci próbuje przekazać i nie jesteś w stanie pojąć reszty tak prostych stwierdzeń - to lepiej skończę tą dyskusję. Życzę powodzenia i miłej fizycznej pracy.

Upalony 27 maja 2012 18:23
0  0

@Mistyk: Ziomuś, ja coś Twojego analizuję??!! Kpisz sobie, prawda? W tych wypocinach tyle materiału do analizy, co w "Misiu z okienka".
"Horyzontu" mam takie, że Twojego przekazu nie łapię za skarby świata, w stanie nie jestem i faktycznie - kończę TĘ (zapamiętaj, TĘ, nie TĄ - zawsze to chociaż coś z tej dyskusji wyniesiesz).

PS. Masz jakiś uraz do fizycznej pracy?

JohnnyJLB 27 maja 2012 19:10
0  1

@McGrigor: Jeżeli już byłaby jakaś rewolucja i wyczyściłoby się sejm z tego gówna , to wszyscy zdolni do głosowania ( albo jacyś przedstawiciele ) powinni napisać nową konstytucję, najlepiej taką prostą jak w stanach, chyba 13 punktów oraz poprawić prawo, też najlepiej od nowa i jak najprostsze. Można by też zrobić takie coś , żeby do najważniejszych ustaw jak np. emerytalna zrobić głosowanie dla wszystkich ludzi. Wtedy to byłaby prawdziwa demokracja. Swoją drogą ciekaw jestem czy społeczeństwo się wreszcie obudzi, potrzeba jakiegoś silnego impulsu. Ogłupiałemu społeczeństwu będzie wszystko jedno czy cukier po 20 zł/kg czy benzyna za 10zł/litr. Powkurwiają się trochę , zrobią 2 strajki i wrócą do harowania za 1500zl/miesiac. Propaganda rządu zrobi swoje.

Zobacz też

Tort...
Sztuczne sowie wymiociny
Wszędzie dobrze
Kolacja
Impreza
Dawne żarty
Justin Bieber
Kotki
Rower
Tymczasem w Japonii...
Przeprosiny
Impreza