Ta podstrona zawiera treści tylko dla dorosłych.

Czy jesteś osobą pełnoletnią?

This subpage contains content for adults only.

Are you an adult?

TAK / YES
                        NIE / NO

PYTANKO. co tu sie staneło?
SIEMANKO. czy ktoś mógłby mi powiedziec co tu sie odmarihuaniło? w tym sezonie kupiłem pestki (automaty) z tego samego sklepu, w tym samy czasie i miejscu wysadzone. w identycznych warunkach. 2xOG, 2XCHEESE XTREME, 2X W.WIDOW. 5 z tych panienek juz dawno po kosie. a jedna white widow (na zdięciu) na dzien dzisiejszy wygląda tak. zachowuje sie jak jakas sezonówka. kiedy jej siostry juz dawno są zawijane w blete, ta zaczeła kwitnąc jakis tydzien temu dopiero. ma juz ponad 1,5metra. w ogóle sie zastanawiam czy zdąrze z nia w tym sezonie... miał ktoś tak? POZDRO

dobre
   
słabe
   
3

Najlepszy komentarz:

GaduLaxD #jajaramtyjaraszonjara wczoraj o 15:35
0  2

Pojebało się i ci wrzucili sezon, miałem tak dwa lata temu na 5 niby automatów wyszło że jest tylko 2x auto.
Jeśli jest na out to zostaw jest jeszcze kupa czasu więc może spuchnac, a jeśli nie to zawsze możesz zrobić makumbe gdyż zakwitla, tak zrobiłem u siebie, pozdro

  • finisz?

    11 dawidczk DawidCzk Trawa Porn +18    link    25 września 2018 15:31     13683

finisz?
zastanawiam sie nad kosą. chyba więcej z niej nie wydusze, a pogoda szykuje sie z dupy

finisz?
moze nie spuchło tak jak sie spodziewałem. ale słonca tylko około 7-8h dziennie

finisz?
ciachać? juz raczej nie podlewam

dobre
   
słabe
   
5

No name (balkon)
Jak myśliće, zdąże? Bo troche sie obawiam

No name (balkon)

No name (balkon)

dobre
   
słabe
   
3

Pozycja, na boczku
Kiedy panienka robi sie za wysoka, donica na bok, a natura zrobiła swoje

dobre
   
słabe
   
4

Najlepszy komentarz:

ojtamojtam420 10 sierpnia 2018 15:54
0  1

pruning ziom

  • Co tu sie?

    5 dawidczk DawidCzk Trawa Porn +18    link    09 sierpnia 2018 07:31     10344

( https://i1.ujarani.pl/3/5/5qrFmY.jpg)
Siema! Wiecie na co moze cierpiec panienka. Strasznie gubi liscie i żułkną liscie i łodygi. Jak jej pomoc?

Co tu sie?

Co tu sie?

dobre
   
słabe
   
3

Najlepszy komentarz:

PersonaNonGrata 09 sierpnia 2018 13:19
1  2

Mało azotu. Pobiera co jej potrzeba z liści i dlatego robią się żółte.

BudAh 09 sierpnia 2018 16:02
0  3

@PersonaNonGrata: prawda bo kwitnie, ale jeszcze którys z deficytów bo przypala liscie w panterke

  • Balkon

    11 dawidczk DawidCzk Trawa Porn +18    link    14 czerwca 2018 17:41     24756

Balkon
Myśle że jak na pestki znalezione w ganji. +8h słońca na dobe i najtańszy biohumus. To nie jest najgorzej

Balkon
8h slońca + biohumus + balkon. (Pestki wyciągniete z przypadkowo dostanej ganji)

Balkon
A oszroniło sie tak, ze sam w szoku jestem :)

dobre
   
słabe
   
3

Najlepszy komentarz:

Ak47 14 czerwca 2018 18:49
0  2

Spoko, też mam podobną balkonówę :D z fartem!

Ciąć czy nie?
Czy są juz ładnie mleczne? Czy jeszcze troche?

Ciąć czy nie?

Ciąć czy nie?

dobre
   
słabe
   
3




Skąd

Wrocław

Z nami od

09 kwietnia 2018 13:24

Dodanych

9

Komentarzy

9

Karma wrzut

69

Karma komentarzy

9

Obserwowani 0

Obserwują 0