Ta podstrona zawiera treści tylko dla dorosłych.

Czy jesteś osobą pełnoletnią?

This subpage contains content for adults only.

Are you an adult?

TAK / YES
                        NIE / NO

34 dni od wykielkowania.
34 dni bez jointa. Detoks trwa, bez większych ciśnień na palenie. Małe problemy ze snem na początku. Oby do końca ;)

dobre
   
słabe
   
5

Najlepszy komentarz:

TakAleNie przedwczoraj o 16:29
0  0

Co do detoksu- też macie bardzo intensywne sny przez około 1-2 tygodnie po odstawce?
Osobiście bardzo to lubię, poniekąd przypomina mi tripy po kwasie xD

sirak wczoraj o 20:53
0  0

@TakAleNie: jak pale to rzadko pamiętam moje sny, jak odstawie to codziennie wiem co mi się śniło :P a to że są porąbane to chyba już moja głowa tylko

ojtamojtam420 wczoraj o 21:19
0  2

@sirak: ja zato jak snie to rzadko pale

Honey Comb Dab Bong
Dzis peklo mi bongo i polecialem po nowe. Przedstawiam Honey Comb

Honey Comb Dab Bong

Honey Comb Dab Bong
Na weekend harvest a za dwa tygodnie ekstrakcja

Honey Comb Dab Bong
Jeszcze kilka dni i pojawia sie male Mazatapecki :)

dobre
   
słabe
   
8

Najlepszy komentarz:

wicimicitycityci dzisiaj o 11:33
0  0

Jak się zabrać za hodowlę grzybów? Był by to pierwszy raz? Jakiś sklep?

BestBud dzisiaj o 12:13
0  0

@wicimicitycityci: zamnesia masz gotowe kity tylko woda pryskasz
@ojtamojtam420 milego tripa mam nadzieje ze tego stoppera nie bedziesz potrzebowal :D

ojtamojtam420 dzisiaj o 13:08
0  1

@BestBud: ja tego trip stopera to nie kupowalem pod siebie tylko dla potencjalnych osob trzecich ktore poczestuje. nigdy nie mialem bad tripa, zawsze oscyluje w malych dawkach 0.6g-1.5g suchego. natomiast ostatnio bylem swiadkiem jak kolega ktory nigdy nie jadl chcial zaimponowac, zjadl garsc i wstrzymal nam splyw kajakowy na 3godziny lezac na brzegu i proszac o helikopter ratunkowy.

  • Dzien 6..

    7 bestbud BestBud Trawa Porn +18    link    4 dni temu, 19 sierpnia 10:30     9436

Dzien 6..
Ema leca te updaty ale moze komus sie przyda to male info o kelpie :)

takze roslinki dostaly wczoraj fpj z pokrzywy I lab 0.5ml na 500ml wody a dzisiaj zostaly przesadzone do docelowych I dostaly act z wormcastingu I cukru na dobry poczatek oraz 2 lyzeczki uwodionego kelpu ktory jest bardzo latwy w przygotowaniu:

bierzemy 1/4 kubka kelpu I Pol szklanki wody dobrze mieszamy I zostawiamy na 30min do 1 godz nastepnie wylewamy resztki wody. W ten sposob mozemy wlozyc go pozniej do jakiegos sloiczka I przechowujemy go w lodowce (w najzimniejszym miejscu czyli gdzies w koncie) nie jestem pewien do tego Ile moze stac ale pewnie wystarczy powachac :D 

dawkowanie 2 lyzeczki na oprysk w 4l wody I ok 4 lyzeczek na 4l jesli chcemy tylko podlac

a zalety to NPK wraz z ponad 60 mikroelementami. Plus kwas alginowy, mannitol, cytokininy, indole, hormony, auksyny i gibereliny.

No I bardzo dobry na stres w moim przypadku teraz przesadzanie roslinki

Dzien 6..

Dzien 6..

dobre
   
słabe
   
3

Najlepszy komentarz:

ssk dzisiaj o 11:06
0  0

nie za szybko docelowe ?

BestBud dzisiaj o 11:25
0  0

@ssk: bryla byla niby. w ostatnim grow dalem w 7dniu I bylo git mam tylko nadzieje ze ziemia sie dobrze ugotowala

ojtamojtam420 5 godzin temu
0  1

@ssk: osobiscie uwazam ze w indoor mozna smialo startowac z docelowych. roslinka i tak i tak bedzie szukac miejsca korzeniami.

Leśny klimat.

dobre
   
słabe
   
0

  • Dzien 5

    10 bestbud BestBud Trawa Porn +18    link    5 dni temu, 18 sierpnia 18:56     10639

Dzien 5
Siema roslinki dostaly wczoraj pierwsza compost tea z alfalfa kelpem I wormcastingiem do tego na koniec listek aloesu, przedwczoraj tez dostaly top dressing ze slodu a to jedne z zalet

Zawiera łatwo dostępną chitynę [chityna znajduje się między warstwami węglanu. W trakcie rozkładu ulega przekształceniu w chitynazę, która rozkłada egzoszkielet larw i jaj.]
Zawiera ureazę, fosfatazę i potasazę.
Zwiększa aktywność grzybów w glebie
Zawiera naturalnie występujące hormony regulujące wzrost i hormony wyzwalające obronę
Zawiera enzymy, które zwiększają rozkład
Hodowcy zgłosili do 20% szybsze zakończenie kwitnienia.
Zwiększa reprodukcję dzdzownic
A dzisiaj Fpj z pokrzywy (nie mylic z gnojowka) 0.5ml I 0.5ml lab na 500ml wody

Ogolem mysle moze zeby dac jutro do docelowych ?
Nastepny up za jakis Tydzien zeby tego za czesto nie bylo :D

Dzien 5
Dzien 4

Dzien 5

Dzien 5

Dzien 5

dobre
   
słabe
   
1

  • Sezon tuz tuz.edu

    12 ssk ssk Trawa Porn +18    link    5 dni temu, 18 sierpnia 11:31     11431

Sezon tuz tuz

Sezon tuz tuz

Sezon tuz tuz

Sezon tuz tuz
Kapelusz
Średnica 1-2 cm, higrofaniczny, wilgotny, koloru od oliwkowego do jasnobrązowego, także z ciemnymi oliwkowymi lub sinozielonymi plamami (zwłaszcza na obwodzie), wysuszony przybiera kolor od jasnosłomkowego do ochrowego. Powierzchnia gładka, wilgotna, śliska, nieco lepka. Kształt początkowo tępo stożkowaty i zwykle z ostrą brodawką w centrum, z wiekiem stożkowaty do dzwonkowatego, jednak nigdy nie rozpostarty[4].

Blaszki
Szerokie, do trzonu wąsko przyrośnięte. U młodych owocników jasnobrązowe, u starszych ciemniejsze – tabaczkowobrązowe. Ostrza są jaśniejsze[5]. Liczba blaszek wynosi 15-27[6].

Trzon
Cienki, o wysokości 3-15 cm wysokości i średnicy 1-3 mm[4]. Jest elastyczny, walcowaty i pusty w środku, czasami tylko rozszerzony u podstawy, przeważnie powyginany. Powierzchnia jasnoochrowa, gładka lub wzdłużnie włókienkowata[5].

Miąższ
W stanie suchym beżowy, w stanie wilgotnym szarobrązowy, bez smaku i bez zapachu[5].

Zasadniczym sposobem przyjmowania łysiczek lancetowatych jest ich spożycie. Mogą być to grzyby świeże, suszone, sproszkowane. W zależności od formy, w której znajduje się surowiec, wybiera się jego dawkowanie. Przyjmuje się, iż substancje psychoaktywne zawarte P. semilanceta, wynoszą 0,98% psylocybiny, 0,02% psylocyny, oraz 0,36% baeocystyny. Są to główne aktywne środki psychoaktywne grzybów halucynogennych.

W związku z nieregularną wielkością samych owocników grzybowych nie powinno się stosować dawkowania liczebnego, które jest jednak najbardziej spopularyzowane wśród użytkowników magicznych kapeluszy. Istnieje pięciostopniowy podział mocy działania w odniesieniu do ilości spożytych łysiczek.

Poziom 1- 6g świeżych, lub 0,6g suszonych
Poziom 2- 10g świeżych, lub 1g suszonych
Poziom 3- 18g świeżych, lub 1,8 suszonych
Poziom 4- 27g świeżych, lub 2,7g suszonych
Poziom 5- 37g świeżych lub 3,7g suszonych

Aby dokładnie powiedzieć, ile to sztuk, należy je, niestety, zważyć, gdyż różnią się one znacząco wielkością w zależności od warunków środowiskowych oraz cech osobniczych.

Sezon tuz tuz

Sezon tuz tuz
Pozyskiwanie Łysiczki Lancentowatej odbywa się poprzez zbiór owocników w miejscach jej występowania. Owocniki wyrastają od lata do jesieni. Najwięcej grzybów można spodziewać się około września i października. Zwykle występują po silnych opadach. Dla łysiczki wilgotność to kluczowa sprawa. Nie rośnie w lasach iglastych i liściastych. Rosną najczęściej w grupach, po kilka; w trawie i mchach, w miejscach podmokłych, na ścieżkach. Przede wszystkim na byłych pastwiskach. Charakterystyczne zwykle występowanie: kępy trawy przypominających gniazda, inaczej zwanymi „jeżykami”.

Posiadanie łysiczek jest w Polsce nielegalne.

Zrodła:

#lysiczkalancetowata #halogrzybki #libertycaps #psylocyna #psylocybina #jakrozpoznaclysiczke

dobre
   
słabe
   
4

  • DZIEN 18

    7 kroolik Kroolik Trawa Porn +18    link    6 dni temu, 17 sierpnia 22:14     12302

DZIEN 18
Wspomne na wstepie, ze ten box jest daleki od tego jak sobie to wyobrazalem, ale jak zlapalem okazje zeby wrocic do hobby, to nie bylo mowy o cierpliwosci i poprawnym zaopatrzeniu ;) tak wiec prowizorka i bedziemy ulepszac powoli...

a co do roslinek to poszlo lst i poszlo po jednym lisciu z kazdej, zrobilem co wydawalo mi sie ze bedzie ok. licze na slowo krytyki i porady! pozdro ludzie

DZIEN 18

DZIEN 18
btw tasma jest sklejona w polowie tak ze obie strony sa bez kleju, to dla nie kumatych jak co

dobre
   
słabe
   
1




Polub nas!