Ta podstrona zawiera treści tylko dla dorosłych.

Czy jesteś osobą pełnoletnią?

This subpage contains content for adults only.

Are you an adult?

TAK / YES
                        NIE / NO

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Update vol.7 - LST

Kolejny update, tym razem nagiętych panienek:)
Byłem dzisiaj je podlać, bo susza jak chooy. Dość ładnie się poprawiły, wyszło dużo nowych odgałęzień, nie wykazują zbyt dużo niedoborów.
Jutro kupię biohumusa, bo po raz kolejny się skończył i teraz do samego flo będę lał juz wyłącznie nim. Nie wiem tylko jak długo trzymać je nagięte w takiej pozycji.

   
   
5

Najlepszy komentarz:

buchi 30 czerwca 2014 06:23
0  0

Ja trzymam do tej pory a są duże :) Gdy później utniesz sznurek czy co tam jest znowu będzie sie stresowac z powodu zmiany położenia :)

Ślimaki vs Mrówki

Ślimaki vs Mrówki

Ślimaki zostały już pokonane, natomiast mrówki są wszędzie w doniczce, w ziemi pod doniczką ale pomidor ciągnie zdrowo. Moje pytanie to czy te mrówki mogą zaszkodzić bądź ojebać korzenie itp ? Czy po prostu są groźne dla pomidorka ? Jak je zwalczyć żeby nie spalić pomidorka ;)

   
   
3

Najlepszy komentarz:

ojtamojtam420 slonce, chmurki, wiaterek i THC✿ 29 czerwca 2014 10:04
0  0

mrowki to twoj przyjaciel w walce ze slimakami, pamietaj.

[Komentarz skasowany]
  • fajna

    23 dopelgangaz dopelgangaz Trawa Porn +18    link    28 czerwca 2014 16:30     14885

fajna

   
   
1

Najlepszy komentarz:

siuksik 29 czerwca 2014 12:20
0  0

Zajebista :)

Dzisiejszy zakup na wojskowym pikniku lotniczym:D

Bonio oczywiście własne ale idealnie się wpasowało:D

   
   
4

Najlepszy komentarz:

MartinXX 29 czerwca 2014 12:32
0  1

Próbowałem:p fajny patent,ładnie kopci ale ciężko się oddycha:P właściwie nie ma jak oddychać:P

Bo trzy były zbędne

   
   
8

Najlepszy komentarz:

ojtamojtam420 slonce, chmurki, wiaterek i THC✿ 28 czerwca 2014 17:13
0  3

biohumus = polska :D

frugo Mój Tag 28 czerwca 2014 18:27
0  4

@ojtamojtam420: producent w ostatnich 2-3 latach zaobserwował znaczny wzrost sprzedaży :D

Pyszne byli :D

   
   
2

Najlepszy komentarz:

zmija232 28 czerwca 2014 12:23
2  0

Przypalane filtry smak troche psujo

No name z paki, od 10.04.2014 na spocie

No name z paki, od 10.04.2014 na spocie

Ogólnie bardzo silna roślina, przetrwała mrozy do -8, nagły atak śniegu, grad i tygodniowe ulewy. Do połowy maja podlewana samą wodą, poźniej mieszanką biohumusa, florovitu i jakiegoś trzeciego nawozu (nie pamiętam nazwy). Na spodzie dołka nawieziona spora dawka gnoju. Zdjęcia robione tuż po oberwaniu zbędnych liści, może tego nie widac, ale roślinka ma już około 2 metrów, za pare dni jest planowane LST. Przy szczycie zauważyłem pierwsze włoski, także jest dobrze :) Wszelkie rady, sugestie lub zjebki mile widziane, bo jak wiadomo człowiek uczy się całe życie :) Pozdro, i oby z fartem do września/pażdziernika :)

PS: Zna ktoś jakis sprawdzony domowy sposób na przędziorki (czy jak tam to dziadostwo sie nazywa), te bestie strasznie wyżeraja mi roślinki na innym spocie.

   
   
5

Najlepszy komentarz:

Doworazcyganami 28 czerwca 2014 09:35
0  1

Jak ona ma już dwa metry, to obawiam się, że LST jej nie za wiele pomoże ;)

  • To juz ?

    7 damienn DamienN Trawa Porn +18    link    28 czerwca 2014 06:55     15006

To juz ?

Ile jeszcze czasu

   
   
2

Najlepszy komentarz:

ojtamojtam420 slonce, chmurki, wiaterek i THC✿ 28 czerwca 2014 12:57
0  2

ladny kolorek. ale jeszcze miesiac jak nic

Zapasy

Curring w toku ale juz popalam.
Wszystkie trzy odmiany bardzo smaczne. Najmocniej kopie Critical +, najlepiej smakuje Dinachem (owocowe) a MK Ultra tez bardzo smaczne i ma srogiego kopa.
Pierwszy raz udalo mi sie tak wyraznie wydobyc smak z palenia i pozbyc sie pieprzowego smaczku w 100%, to chyba dziki wielokrotnemu flushowaniu roslin (3 razy).
Nie moge sie jednak w pelni wypowiadac poniewaz curring musi dojsc do konca.

Grzybkow nadal nie jadlem ale za okolo 10 dni zjem porcje na wakacjach.
Obecnie czekam na 2gi flush.

   
   
6

Najlepszy komentarz:

Gwyhyr 28 czerwca 2014 07:20
0  0

I elegancko zapasy są istotne jakich nawozów używasz? i tylko tyle ci tych grzybków wyszło z 1 rzutu?

ojtamojtam420 slonce, chmurki, wiaterek i THC✿ 28 czerwca 2014 07:22
0  0

@Gwyhyr: rozdalem juz 2gie tyle

soniakowa 28 czerwca 2014 09:57
0  1

@ojtamojtam420: może i jesteś amatorem ale dla mnie w kwestii hodowli jesteś guru :D z fartem :) pozdrawiam




Polub nas!